Familiehulp Reviews

38 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Environnement de travaille agreable
Commercial (voormalige medewerker) –  Brussel10 januari 2018
Pour ma part il manquait pas grand chose, c'était une très belle expérience. Je suis sorti de la grandis une fois de plus.
Pluspunten
Assez de pose
Minpunten
Les emplayeurs sont pas assez sociable
Primitieve werkfunctionering
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Hasselt België25 december 2017
Het werk word door familiehulp mooier verwoord dan dat het eigenlijk is. Ik raad persoonlijk niemand aan om bij deze instelling te werken. Ook de planning van waar je moet werken daar moet je dezelfde dag nog voor bellen omdat ze daar nooit optijd mee zijn. Ook de lonen worden niet nagekeken waardoor ze soms teveel storten en het dan direct terug willen hebben. Kortom ik raad het niemand aan om in zo een omstandigheden te werken.
Pluspunten
Nog niet gevonden
Minpunten
Geen auto, geen maaltijdcheques
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen gezellige samenwerking met de permanentie
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Herentals14 september 2017
Het moeilijkste aan de job is dat je altijd positief moet zijn en je zelf geen privé problemen mag hebben of je mag ze niet laten merken aan je cliënten
Minpunten
Geen maaltijdcheques, geen auto, geen gsm, ...
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
veel ervaring opgedaan
kraamverzorgende (voormalige medewerker) –  Brugge7 september 2017
veel ervaring opgedaan, veel mensenkennis opgedaan
Leiding kan veel beter!
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Brugge20 mei 2017
leiding is heel slecht! Na 19 voor Familiehulp Gewerkt te hebben in 8 verschillende regio's kan ik heel goed weten dat veel regio-verantwoordelijken er niet voor geschikt zijn. Er is er maar 1 in al mijn jaren bij Familiehulp dat haar job heel goed en correct deed de rest waren bazig en onbekwaam! Je krijgt er geen enkele kans om je verder te ontwikkelen en je hebt ook op niets recht omdat thuiszorg geen verzorgingsinstelling is. Nu werk ik in een wzc en ben veel meer geapprecieerd en gewaardeerd voor mijn prestaties en het is veel boeiender daarvoor had ik gestudeerd en niet om dagelijks te gaan kuisen.
Was deze review nuttig?Ja 16NeeRapporteren
Leerrijke werkomgeving
Zorgkundige (huidige medewerker) –  Halle24 april 2017
Familiehulp is een vzw die verschillende diensten biedt. Het is een bedrijf die zeer meegaand is met hun zorgvrager maar ook met hun werknemers. Verbetering staat centraal. Samen werken naar een betere zorgverlening.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
Geen auto, loon kan beter
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
altijd alleen bij klant en geen afwisseling in werk en geen doorgroei mogleijk heden
Poetshulp (huidige medewerker) –  Gent19 februari 2017
een hele dag alleen bij klanten thuis geen contacht met klant of heel af een toe als ze eens thuis zijn .zag maar af en toe collega's en dat mis ik wel .dat men verschillende soorten klant heeft .geen contact met de directie .dat men onverwacht ergens anders naar toe moet al s een klant afbelde niet leuk want je weet nooit waar je terecht kwam .was in het weekend en woensdag thuis en kon verlof nemen wanneer het mij uit kwam .maar had geen doorgroei mogelijk heden in deze job .
Minpunten
geen tijd om degelijk te eten moest terwijl je rijd naar andere klant
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 1Rapporteren
Correcte werkgever
Polyvalent verzorgende (voormalige medewerker) –  Sint-Niklaas20 januari 2017
Als je voor familiehulp werkt staat of valt een vlotte samenwerking door je leidinggevende (sector verantwoordelijke).
Als je een goede hebt maakt dit het werk aangenamer omdat ze met de klanten concrete afspraken maakt en er op toe ziet dat die nagekomen worden. Vooral inzake wat je van je verzorgende mag verwachten. Ik heb in heel veel verschillende sectors gewerkt en ik heb over het algemeen héél goede sector-verantwoordelijken gehad. Maar ook wel minder goede. Die het niet zo nauw nemen met de regels en als hun verzorgende als fulltime poetsvrouw wordt ingezet hun schouders ophalen onder het motto c'est la vie.
Het leukste aan het werk vind ik dat je écht met mensen bezig bent en daar meestal ook veel dankbaarheid voor in de plaats krijgt. Wat ik moeilijk vind zijn mensen die lijden aan chronische ziekten of terminaal zijn. Je krijgt met je klanten een band en als je die moet afgeven...dat is toch wel zwaar.
Pluspunten
Kilometer vergoeding
Minpunten
Soms te veel klanten per dag
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 4Rapporteren
regelmatig werkvergaderingen
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Halen13 november 2016
ik werk nu al een hele tijd bij familiehulp, in het begin vond ik het leuk om te doen. Nu met de jaren ga ik helemaal niet meer graag. Als je leuke klanten hebt die redelijk zijn met wat ze vragen is het wel leuk maar als de klanten tegen vallen is het helemaal niet fijn. Over de dienst zelf ben ik ook alles behalve tevreden. Vind ze soms zelf arrogant hoe ze je antwoorden en ook naar de klanten zelf.
Pluspunten
werkvergaderingen
Minpunten
de communicatie van de dienst en soms de moeilijke klanten
Was deze review nuttig?Ja 15Nee 8Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Zeer fijne werkgever en collegas
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Mechelen8 november 2016
Alles was bespreekbaar om het werk te combineren met het gezin.
Pluspunten
Fijne werkgever
Minpunten
Arbeiderscontract
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 6Rapporteren
Slechte bedrijf!!!!
schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Gent22 augustus 2016
Slechte bedrijf familiehulp!personeel ze zijn totaal niet CORRECT!!!!!! Loon na 2 maanden pas ontvangen.. tekort uitbetaald!!! ze hebben me gewoon in de zak gezet. Moest naar andere regios om dat er geen uren meer vrij waren in mijn eigen regio en dat zeggen ze niet op voorhand je moet constant zelf bellen en mailen ook buiten u uren om verlof en al te nemen. Ze zijn gewoon niet eerlijk langs alle kanten Dit wou ik melden.
Minpunten
Niet correct
Was deze review nuttig?Ja 16Nee 6Rapporteren
familiehulp
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Geraardsbergen8 augustus 2016
zeer aangenaam werk maar geen mogelijkheid tot full time job
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 7Rapporteren
onze 2 wekelijkse wijkvergaderingen waren altijd interessant
verzorgende (voormalige medewerker) –  Antwerpen1 juni 2016
wat leuk was aan de job is dat je steeds mensen kon helpen .soms moeilijk om afstand te houden.weinig contact met collega's en directie zeer zelfstandig leren werken en noden zien die op dat moment belangrijk zijn vb bad geven
koken en samen eten babbeltje maken
Pluspunten
vaak bijscholingen
Minpunten
weinig contact met collega's
Was deze review nuttig?Ja 14Nee 5Rapporteren
Lieve klanten weinig vergoeding
POETSHULP (huidige medewerker) –  Halen21 mei 2016
Is saai werk maar de klanten zijn schatjes voor de rest zijn ze naar familiale omstandigheden zeer goed voor hun personeel
Pluspunten
FAMILIE
Minpunten
LAGE VERGOEDINGEN
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuke werksfeer bij gezinnen thuis.
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Hasselt België18 mei 2016
De collega's kwamen 1 maal per week samen om de planning te bekijken. De rest van de week zag je je collega's niet daar je zelfstandig bij gezinnen te werk ging.
-Je werkdag zag er als volgt uit:
aankomen bij een gezin, meestal bedeopmaak, poetsen, wassen, strijken. Soms inkopen doen. Eten voorbereiden en koken. Er hoorde soms ook een gezellig onderonsje bij.
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 3Rapporteren
Respect voor de ouderzorg
Ouderzorg (voormalige medewerker) –  Dendermonde28 april 2016
Ik heb dit werk graag gedaan, maar ik had een contract van bepaalde duur.
Pluspunten
Respect dat je terug krijgt van oudere mensen
Minpunten
contract van bepaalde duur
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuk om zelfstandig te mogen werken
poetsvrouw (huidige medewerker) –  Turnhout4 maart 2016
Een job waar je veel nieuwe mensen leert kennen,
Heel leuk werk, al word het soms ondergewaardeerd.
Doe m'n werk graag en goed,
Collega's zie ik niet vaak, helaas.
Het moeilijkste van de job is soms de veeleisendheid van sommige mensen.
Het leukste is, als ik klaar ben met m'n werk, alles nog eens controleer, dat alles netjes is, en daar haal ik voldoening uit
Pluspunten
zelstandig werken
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 6Rapporteren
fijne werkomgeving
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Hasselt België15 februari 2016
veel verantwoordelijkheid .vooral op jezelf toegewezen zijn .zeer sociaale werksfeer waarin ik vooral met oudere mensen in contact kwam .heb altijd graag hier gewerkt maar misde ook vooral collega s .het leukste van dit werk was de voldoening die je kreeg .het minst leuke het feit da ik collega s misde en de laatste tijd de tijdsdruk te veel mensen die op 1 dag geholpen moesten worden dus had het gevoel da de zorg achteruit ging.
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 4Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
zelfstandig werken en anderen helpen
Huishoudhulp (huidige medewerker) –  Aalst, VLG4 december 2015
Als je fulltime werkt krijg je 2 klanten per dag waar je 4 u bent.
Meestal werk je volledig zelfstandig bij een klant.
Als je geluk hebt krijg je een klant die erg dankbaar is over je prestaties en veel respect heeft voor je werk. Dan ga je natuurlijk gelukkig naar huis.
Hier en daar heb je wel eens eens een klant die het allemaal minder respecteert maar gelukkig zijn ze in de minderheid!!
De job is wel redelijk vermoeiend omdat de meeste klanten toch wel graag hun hele huis proper zien op 4 u tijd.
Daarin word je een beetje geroutineerd in! In het begin is dat een beetje moeilijk maar met de tijd leer je hoe je alles beter kan plannen en dus ook sneller kan werken.
Pluspunten
goede uren als je een gezin hebt, nooit weekendwerk of overuren
Minpunten
erg vermoeiend...fulltime is bijna onmogelijk om langdurig vol te houden
Was deze review nuttig?Ja 60Nee 11Rapporteren
Familiehulp (voormalige medewerker) –  Aalst, VLG18 oktober 2015
possitief
je bent veel op de baan bij klanten om te gaan poetsen
dus je komt terug met mensen in contact en dat is het leuke eraan
Pluspunten
niets
Minpunten
niets
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 5Rapporteren

3,4
2,5
2,8
3,2

Reviews over Familiehulp gesorteerd op locatie