A.S. Watson Benelux Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Prima werkgever met een mooi CAO
Warehouse planner (Slotting) (huidige medewerker) –  Heteren18 april 2018
A.S. Watson is een prima werkgever waar je veel vrijheid krijgt.
Het is een heel dynamisch bedrijf waarbij iedere dag anders is.
In onze organisatie moet je tegen veranderingen kunnen en daarbij moet je zeer pragmatisch zijn ingesteld.
Pluspunten
Vrije werktijden, goede CAO, prima management
Minpunten
Stesvol, lange dagen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Productieve werkomgeving met alle aandacht op productie
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren3 april 2018
Goed salaris, slechte werk omstandigheden. Geen fijne mensen op de werkvloer, voor korte duur goede doorgroeimogelijkheden.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Good job. Good career.
Team leader (huidige medewerker) –  London5 januari 2018
Overall the company is ok. Sometimes stressful. But helpful. Good work- life balance, if work up to 30h/w. U can get holidays when u want. Working at Superdrug is good for students.
Pluspunten
Discounts
Minpunten
Every day new rules
Een heerlijke georganiseerde chaos
Personal Assistant (huidige medewerker) –  Renswoude3 november 2017
In deze commerciële omgeving is het van belang controle te hebben over de 'chaos van de dag'. Je weet nooit hoe de dag eruit gaat zien. Dat houdt je flexibel en scherp.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Weinig vrijmibo's ;-)
Was deze review waardevol?JaNee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Als je weet waar je aan begint een prima werkplek.
magazijnmedewerker A.S. Watson (huidige medewerker) –  Heteren20 oktober 2017
Je werkt in een magazijn dus je loopt de hele dag rond om orders op te halen. Fysiek niet het lichtste werk maar dat weet je als je eraan begint.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een mooi bedrijf waar je veel kan leren als je er voor openstaat en je wil en handen meeneemt! Niet bang zijn voor over uren en een grote werkdruk.
Assistent filiaalmanager (huidige medewerker) –  Niewkoop23 september 2017
Er is geen dag hetzelfde ook al komen de werkzaamheden in een bepaald patroon iedere week weer terug Elke week levert weer een nieuwe uitdaging om aan te gaan met he team om de resultaten tot een succes te maken. De sfeer is heel afhankelijk van je samenstelling in het team, en of je gehoord wordt, hangt heel erg af van wie je voor je hebt. Je moet niet bang zijn om overuren te maken en bijna bij het onmogelijke af flexibel zijn. Een toffe baan voor mensen die een gedurfde uitdaging aan willen gaan!
Pluspunten
Nette personeels en salaris afhandelingen
Minpunten
Hoge werkdruk, zwaar lichamelijk werk voor rug en benen.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Productieve, stabiele en gezellige/sociale werkomgeving
Medewerker (huidige medewerker) –  Renswoude23 juli 2017
Als je tegen een beetje bureaucratie in een bedrijf en productief zijn kan, dan is dit zeker een goed en leuk bedrijf om te werken! De werkdruk kan doorgaans hoog liggen en je moet aanpakken binnen gestelde kaders. Daar staat echter tegenover dat je in de meeste gevallen in een gezellig team collega's werkt en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden hebt. Ook zijn er mooie en goede doorgroeimogelijkheden binnen AS Watson!
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuke collega's, functie in Customer Services niet erg uitdagend.
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Renswoude4 juli 2017
Dagelijks krijg je te maken met klachten en ontevreden klanten. Dit maakt het werk niet leuk. Daarbij ligt er een grote druk op kwantiteit en kwaliteit, hetgeen de sfeer op de werkvloer niet bevorderd. Ze vragen om flexibiliteit. Dit houdt in dat er van je verwacht wordt extra uren te maken bovenop de uren die je al maakt.Het is erg repetitief werk waardoor er geen uitdaging in zit. AS Watson is een groot bedrijf dat zich blijft ontwikkelen. Het woord 'doorgroeimogelijkheden' klonk dan ook erg aantrekkelijk, maar hier is weinig van waar. Ook het management bezit meer woorden dan daden. Erg jammer.

Wel zijn de collega's er aardig en betrokken en helpen je waar nodig. De sfeer onderling is dan ook erg aangenaam.
Pluspunten
Minpunten
hoge werkdruk
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren
werk omgeving
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren15 mei 2017
een relaxte werksfeer leuke collega's alleen de onderlinge communicatie laat te wensen over .
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
slechte communicatie
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Veel ontwikkelingsmogelijk heden
Trainee Buyer (voormalige medewerker) –  Renswoude14 maart 2017
Tijdens mijn tijd bij A.S. Watson heb ik ongelooflijk veel geleerd en heb hier ook de vrijheid in gekregen.
Pluspunten
ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
prive-werk balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Hard werken, redelijke sfeer, onzekerheid door personeelsplanning.
Magazijnmedewerker/orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren19 januari 2017
distributiecentrum heteren van kruidvat watson.
Via uitzendburea Start maar olympia doet de planning. Je weet pas om half viijf savonds iets voor de volgende dag.
In de praktijk maar ongeveer twee dagen in de week werk, want ondanks dit dus, nemen ze steeds opnieuw nieuwe mensen aan. Het verloop zal groot zijn door de onvolledige werkweken, de onzekerheid voor de volgende dag en het redelijk doorwerken en op sommige afdelingen hard werken.
Het voicepicken viel me op zich mee, maar soms moet je wel oneindig vaak dingen herhalen voordat de computer het goed heeft verstaan, erg irritant.
werksfeer was over het algemeen redelijk goed.
fysiek redelijk zwaar ( en uiteindelijk moet je een vastgesteld werktempo halen)
Contact met olympia over planningszaken of discussie kan heel anders lopen. Werd gewoon grof benaderd en eigenlijk kan je niet discusseren. De enige optie is dan gewoon opstappen eigenlijk, zo laten ze gelijk overkomen.

Onbegrijpelijk dat als er zoveel mensen vragen om volledige werkweken, inclusief het vast personeel dat soms min-uren heeft, men oneindig blijft aanwerven en inwerken. Waardoor degenen die willen en er al werken niet genoeg aan bod komen. En dat gaat zo maar door.
Pluspunten
niet het allerlaagste loon
Minpunten
Planning is slecht en onzekerheid
Was deze review waardevol?Ja 8NeeRapporteren
Uretken, Produksion
Coördinator / Systemoperator (huidige medewerker) –  Nijmegen ( Hollanda )1 januari 2017
Guzel bir is ortami ve maasi iyidir. 40 saat kontratim var ama 35 saat calisiyorum. Tenefuslerim parali oluyor.
Pluspunten
Toplam 1 saat tenefus
Minpunten
Yemek verilmiyor
Was deze review waardevol?JaNee 9Rapporteren
................
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren14 juni 2016
Slechte werksfeer, en respectloze leidinggevende.............
Was deze review waardevol?Ja 13Nee 4Rapporteren
Veel doorgroei mogelijkheden
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Helmond4 april 2016
Veelzijdig werk met goede doorgroei mogelijkheden. Veel communicatie met collega's en meerdere, goede feedback op ontwikkelingspunten. In leidinggevende functie vond ik de balans tussen werk en privé erg moeilijk.
gezellige sfeer
logistiek medewerker (huidige medewerker) –  heteren19 januari 2016
gezellige sfeer, collegas helpen als t moet.
hard werken maar dagen gaan snel. en als je doorgaat dan is t niet moeilijk.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Hard werken met weinig feedback
Gediplomeerd Eerste Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT29 december 2015
Het was een hele leuke baan en ondanks flinke inzet toch geen vast contract gekregen. Heel veel te doen op een dag met steeds minder wordende middelen/uren inzet.
Pluspunten
Klantencontact!!
Minpunten
Weinig positieve feedback van leidinggevende
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
slechte voorwaarden voor uitzendkrachten
all roundmagazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren, GE29 december 2015
materialen zijn kapot, iedere dag afwachten of je misschien wel of niet kan werken, slechte reiskosten vergoeding laag salaris, werkplek en toiletten zijn vies enzovoort enzovoort
Pluspunten
Minpunten
al het boven genoemde en nog meer
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
nice place to work for - great people to meet
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) –  Heteren, GE15 december 2015
A.S. Watson is een prima werkgever. Het 2 - ploegen systeem is niet ideaal maar de collegialiteit van de werknemers maakt veel goed. Dat is de kracht van het bedrijf A.S Watson.
Ik heb veel opgestoken bij het bedrijf. Voornamelijk hoe het is om te werken in een team en de gang van zaken in een groot magazijn. Van het binnenkomen van goederen, het verwerken van deze goederen op de juiste afdeling en het uiteindelijk gereedmaken voor verzending naar de afnemer. Een mooi staaltje supply chain managment. De besluitvorming over op te lossen problemen vormde een grote uitdaging.'hoe krijgen we een product op tijd bij de klant' 'wanneer besluiten we om een extra dienst te gaan draaien' 'waarom is een probleem ontstaan en als we geen oplossing kunnen bedenken, moeten we de klant teleurstellen? Dit leverde uiteraard veel stress op en dat is juist een goede drijfveer voor mij.
Voor mij persoonlijk was het werken in diensten, uiteindelijk, het moeilijkst om mee te gaan.
Pluspunten
gratis coffee
Minpunten
moeilijk in de middagdienst om parking te vinden
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige down to earth werksfeer met voldoende vrijheid
Afstudeerder HRM (huidige medewerker) –  Renswoude17 november 2015
Ik studeer momenteel af bij A.S. Watson en ervaar dit als zeer prettig. Iedereen is behulpzaam, vriendelijk en ook als stagiair heb ik het gevoel volledig verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen project.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen slecht bedrijf maar men moet heel snel werken
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren, GE22 oktober 2015
Het moeilikste van deze baan was dat men heel snel en hard moest werken.
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij A.S. Watson Benelux. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5