A.S. Watson Health & Beauty Benelux Reviews

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Hard werken, redelijke sfeer, onzekerheid door personeelsplanning.
Magazijnmedewerker/orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren19 januari 2017
distributiecentrum heteren van kruidvat watson.
Via uitzendburea Start maar olympia doet de planning. Je weet pas om half viijf savonds iets voor de volgende dag.
In de praktijk maar ongeveer twee dagen in de week werk, want ondanks dit dus, nemen ze steeds opnieuw nieuwe mensen aan. Het verloop zal groot zijn door de onvolledige werkweken, de onzekerheid voor de volgende dag en het redelijk doorwerken en op sommige afdelingen hard werken.
Het voicepicken viel me op zich mee, maar soms moet je wel oneindig vaak dingen herhalen voordat de computer het goed heeft verstaan, erg irritant.
werksfeer was over het algemeen redelijk goed.
fysiek redelijk zwaar ( en uiteindelijk moet je een vastgesteld werktempo halen)
Contact met olympia over planningszaken of discussie kan heel anders lopen. Werd gewoon grof benaderd en eigenlijk kan je niet discusseren. De enige optie is dan gewoon opstappen eigenlijk, zo laten ze gelijk overkomen.

Onbegrijpelijk dat als er zoveel mensen vragen om volledige werkweken, inclusief het vast personeel dat soms min-uren heeft, men oneindig blijft aanwerven en inwerken. Waardoor degenen die willen en er al werken niet genoeg aan bod komen. En dat gaat zo maar door.
Pluspunten
niet het allerlaagste loon
Minpunten
Planning is slecht en onzekerheid
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Fijne sfeer
Vakkenvullen (voormalige medewerker) –  Roermond26 augustus 2014
Vakken vullen was minder leuk, maar wanneer we dat samen deden werd het heel gezellig.
Soms had ik last van mijn rug vanwege optillen.
De collega's waren heel aardig en de managers natuurlijk ook.
Was deze review nuttig?JaNee 6Rapporteren
kruidvat
verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  utrecht29 juli 2014
een dagje werken is het vullen/bijvullen van de winkel. de winkel netjes en op orde houden. schoonmaken en klanten te woord staan. ik heb daar geleerd om zelf stappen te onder nemen. ik ben daardoor heel zelfstandig geworden en kan zelf inzien waar er veranderingen kunnen worden gedaan even de puntjes op de i te zetten. het leukste van de baan was dat je elke dag andere dingen te doen had en veel verschillende mensen ontmoette
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 5Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
het was een gezellige werksfeer
gediplomeerd verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH5 mei 2014
vakken vullen, vracht lossen, schoon maken en kassa opmaken. ik heb geleerd hoe je vracht aan moet nemen en hoe je kassa moet opmaken. hoe je producten moet afschrijven, hoe je prijskaartjes moet maken. de districmanager kwam niet elke dag. ik kon goed met mijn collega's opschieten. we maakte lol en hielpen elkaar. dat je per uur of minuut iets af moest hebben, dat was het moeilijkst. het leukste aan de baan was. dat je klanten hielp en dat iedereen elkaar hielp.
Pluspunten
de gezelligheid
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 7Rapporteren
Productieve ne gezellige werkomgeving
Verkoopster in drogisterij (voormalige medewerker) –  Tilburg, NB11 februari 2014
Kruidvat was een geweldig bedrijf om voor te werken. Het was er altijd druk en je had nooit niks te doen, dus de dagen vlogen voorbij. Ook was het werk gevarieerd, oa kassa werkzaamheden, magazijn werkzaamheden, goederenverwerking, vakkenvullen, ombouw van schappen en schoonmaak. Ook heb ik een interne opleiding gekregen genaamd VID, verkoopster in drogsterij. Deze opleiding is verplicht in een drogisterij en je leert er de basisregels mbt de medicijnen die verkocht worden. De collega's zijn super. Allemaal wat 'ouder' waardoor er automatisch een fijne werksfeer ontstaat en er ook onderling goed met elkaar om werd gegaan. De werkdruk lag erg hoog daar had ik soms nog wat moeite mee maar het is me altijd wel gelukt mijn doelstellingen te behalen. Het leukste om te doen was 'mijn eigen afdeling' bijhouden, dat was de make-up. Verder was de variatie in werkzaamheden erg fijn en het leuke contact met de klanten.
Pluspunten
variatie in werk
Minpunten
werkdruk
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Mijn ervaringen in de verkoopsector
Caissière (voormalige medewerker) –  Rijswijk3 september 2013
Klantvriendelijkheid is overal een pré, ook waar ik gewerkt heb.
Snel en netjes werken.
Was deze review nuttig?JaNee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Productie, ontwikkeling, gezellig en solidair
Junior Spacemanager (voormalige medewerker) –  Renswoude, UT2 juli 2013
Als Junior Spacemanager voelde ik mij sterk verbonden met het bedrijf en haar doelstellingen.
Met voor mij als core business de artikelen in de filialen op een commercieel attractieve manier presenteren, zodat de consument een logische navigatie kan doorlopen. Daar komt bij dat ik de logistieke afhandeling met betrekking tot assortimentenring van artikelen tot mijn rekening heb genomen. Dit geschiedde door de optimale samenwerking met o.a. category managers, afdeling logistiek en quality. Deze combi heeft ertoe geleid dat ik successen geboekt hebt voor de omzet en afzet percentages van verscheidene assortimentsgroepen, van de formules Kruitvat en Trekpleister.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 7Rapporteren
Gezellig, leuk bedrijf
Verkoopster/Vervangende sleutelhouder (voormalige medewerker) –  Venlo11 maart 2013
- Altijd bezig, altijd wel werk om te doen
- Heb interne cursussen gehad, kassa, administratie, commercieel etc
- Leuk bedrijf, heeft wat over voor zijn werknemers
- Gezellige, leuke collega's.
- Kan altijd een spoedbericht tussen komen, die je per direct moet doen, de rest van je werkzaamheden even aan de kant zetten.
- Alles vond ik leuk aan deze baan.
Pluspunten
collega's, het werk zelf, de klanten etc.
Minpunten
eigenlijk geen minpunten
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren

3,8