Abbott Laboratories Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 3.811 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
ambiance agréable
Receptionniste telephone (voormalige medewerker) –  Louvain-la-Neuve25 januari 2018
triage de courrier commande des repas le téléphone
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Esprit d'entreprise
Délégué médical GP/SP/Pharma/LSD (voormalige medewerker) –  Waver9 juni 2017
Société positive et constructive.
Société axée sur le Respect des clients et leur confiance.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Diversity is a better teacher than repetition
Facility assistent (huidige medewerker) –  Brussel6 januari 2016
Aankomst om 7 am: alarm afzetten, controle op netheid in zalen, keukens, toiletten, liften, receptie, offices, tapijten, First Aid room en office supplies aangevuld zijn, kopieertoestellen voldoende papier hebben, ontbijt voor klanten op tijd is en in de juiste zaal, garages controleren.

Om stipt 7:30 gaat de receptie open en kunnen de eerste telefoons en klanten geholpen worden. Alle mails worden gelezen en afgewerkt (aanvragen voor gesprekken met contractors, rapporten over veiligheid en alarmen bijwerken, secretaresses helpen met administratie, nakijken van facturen, rapporten voor preventie adviseur opmaken en verzendklaar maken, badges aanmaken, taxi's bestellen, aangetekende zendingen verwerken, medische testen plannen, post verdelen... .

Planning receptionisten voor de volgende dagen nakijken, eventueel opleiding van de vliegende receptionisten incalculeren en opvolgen, noteren wat de schoonmaakploeg extra moet doen, wekelijks fruit en bloemen bestellen, herstellingen dirigeren, offertes aanmaken en opvolgen. Gesprekken met architect, security mensen, onderhoudsbedrijven, cateringsbedrijven... organiseren.

Mijn collega's kunnen met allerhande vragen bij me terecht omdat er een vertrouwensband is die ik nooit zal schenden. Dat wordt zeer gewaardeerd. Ook HR geeft vertrouwelijke taken omdat ik steeds discreet blijf. De directie weet wat ik waard ben en dat wordt al eens beloond door een mooi boeket bloemen.

Het leukste aan mijn baan is de diversiteit en het vertrouwen waarin ik mijn job mag uitoefenen. En de reviews liegen er niet om. Op vele vlakken kreeg
  meer... ik 100% compliant.

Waar ik het moeilijk heb in mijn job is het reduceren van mijn uren (door reorganisatie) en het takenpakket hetzelfde is gebleven waardoor ik ongelukkig word wanneer een taak niet afgewerkt geraakt en thuis verder werk. Dat is ook de reden waarom ik op zoek ben naar een voltijdse betrekking.

Wat heb ik geleerd? Diversity is a better teacher than repetition!
  minder
Pluspunten
Efficient, zakelijk, netjes.
Minpunten
Het duurt lang voordat er een vertrouwensband is gesmeed.
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren

Zie meer reviews over Abbott Laboratories

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Abbott Laboratories. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,1