Abbott Laboratories Employee Reviews

Found 4 reviews matching the search See all 3.939 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
x
Logistiek operator (Current Employee) –  Machelen9 November 2018
Wat ik daar geleerd heb is orderpicking, wat ik heel graag doe. Dan ook nog final pack.
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
ambiance agréable
Receptionniste telephone (Former Employee) –  Louvain-la-Neuve25 January 2018
triage de courrier commande des repas le téléphone
Was this review helpful?YesNoReport
Diversity is a better teacher than repetition
Facility assistent (Current Employee) –  Brussel6 January 2016
Aankomst om 7 am: alarm afzetten, controle op netheid in zalen, keukens, toiletten, liften, receptie, offices, tapijten, First Aid room en office supplies aangevuld zijn, kopieertoestellen voldoende papier hebben, ontbijt voor klanten op tijd is en in de juiste zaal, garages controleren.

Om stipt 7:30 gaat de receptie open en kunnen de eerste telefoons en klanten geholpen worden. Alle mails worden gelezen en afgewerkt (aanvragen voor gesprekken met contractors, rapporten over veiligheid en alarmen bijwerken, secretaresses helpen met administratie, nakijken van facturen, rapporten voor preventie adviseur opmaken en verzendklaar maken, badges aanmaken, taxi's bestellen, aangetekende zendingen verwerken, medische testen plannen, post verdelen... .

Planning receptionisten voor de volgende dagen nakijken, eventueel opleiding van de vliegende receptionisten incalculeren en opvolgen, noteren wat de schoonmaakploeg extra moet doen, wekelijks fruit en bloemen bestellen, herstellingen dirigeren, offertes aanmaken en opvolgen. Gesprekken met architect, security mensen, onderhoudsbedrijven, cateringsbedrijven... organiseren.

Mijn collega's kunnen met allerhande vragen bij me terecht omdat er een vertrouwensband is die ik nooit zal schenden. Dat wordt zeer gewaardeerd. Ook HR geeft vertrouwelijke taken omdat ik steeds discreet blijf. De directie weet wat ik waard ben en dat wordt al eens beloond door een mooi boeket bloemen.

Het leukste aan mijn baan is de diversiteit en het vertrouwen waarin ik mijn job mag uitoefenen. En de reviews liegen er niet om. Op vele vlakken kreeg
  more... ik 100% compliant.

Waar ik het moeilijk heb in mijn job is het reduceren van mijn uren (door reorganisatie) en het takenpakket hetzelfde is gebleven waardoor ik ongelukkig word wanneer een taak niet afgewerkt geraakt en thuis verder werk. Dat is ook de reden waarom ik op zoek ben naar een voltijdse betrekking.

Wat heb ik geleerd? Diversity is a better teacher than repetition!
Pros
Efficient, zakelijk, netjes.
Cons
Het duurt lang voordat er een vertrouwensband is gesmeed.
Was this review helpful?Yes 4NoReport

See more Abbott Laboratories reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Abbott Laboratories. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1