Abbott Laboratories
Abbott Laboratories Employee Review

Diversity is a better teacher than repetition

6 January 2016
Aankomst om 7 am: alarm afzetten, controle op netheid in zalen, keukens, toiletten, liften, receptie, offices, tapijten, First Aid room en office supplies aangevuld zijn, kopieertoestellen voldoende papier hebben, ontbijt voor klanten op tijd is en in de juiste zaal, garages controleren.

Om stipt 7:30 gaat de receptie open en kunnen de eerste telefoons en klanten geholpen worden. Alle mails worden gelezen en afgewerkt (aanvragen voor gesprekken met contractors, rapporten over veiligheid en alarmen bijwerken, secretaresses helpen met administratie, nakijken van facturen, rapporten voor preventie adviseur opmaken en verzendklaar maken, badges aanmaken, taxi's bestellen, aangetekende zendingen verwerken, medische testen plannen, post verdelen... .

Planning receptionisten voor de volgende dagen nakijken, eventueel opleiding van de vliegende receptionisten incalculeren en opvolgen, noteren wat de schoonmaakploeg extra moet doen, wekelijks fruit en bloemen bestellen, herstellingen dirigeren, offertes aanmaken en opvolgen. Gesprekken met architect, security mensen, onderhoudsbedrijven, cateringsbedrijven... organiseren.

Mijn collega's kunnen met allerhande vragen bij me terecht omdat er een vertrouwensband is die ik nooit zal schenden. Dat wordt zeer gewaardeerd. Ook HR geeft vertrouwelijke taken omdat ik steeds discreet blijf. De directie weet wat ik waard ben en dat wordt al eens beloond door een mooi boeket bloemen.

Het leukste aan mijn baan is de diversiteit en het vertrouwen waarin ik mijn job mag uitoefenen. En de reviews liegen er niet om. Op vele vlakken kreeg
 - more...
Work/Life Balance
Culture
Pros
Efficient, zakelijk, netjes.
Cons
Het duurt lang voordat er een vertrouwensband is gesmeed.
Similar reviews
19 February 2020
gut organisiertes erfolgsorientiertes Unternehmen mit klaren Strukturen.
8 February 2020
Veel vriendjes-politiek en afvloeing van personeel wegens gedeeltelijke verhuis van materialen naar ander land. Geen plaats meer voor oudere vaste medewerkers en worden vervangen door goedkope interimmers en zo kan ik nog tijdje doorgaan.
9 November 2018
Wat ik daar geleerd heb is orderpicking, wat ik heel graag doe. Dan ook nog final pack.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Abbott Laboratories. Our community is ready to answer.
Based on 5.004 reviews
2K