ABN AMRO Employee Reviews

Found 6 reviews matching the search See all 1.195 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Erg aangename, warme werkomgeving
management assistent (Current Employee) –  BRU18 December 2015
ABN Amro was men eerste werkgever in Brussel, nadat ik gestopt was met men eigen zaak. Uiteraard heb ik er veel geleerd.
Wat me heel erg opviel was, ondanks ik een uitzendkracht was, ik opgenomen werd in de groep. Dat als de rst van het personeel van speciale gunsten kon genieten, ik dat ook kon. Je voelde je echt één van hen.
Ik heb er twee maal een langere periode gewerkt. Ik zou er onmiddellijk opnieuw naartoe willen, maar dan eens niet in Brussel, maar Amsterdam.
Lijkt me super om daar te werken.
Pros
één van de collega's
Cons
Environnement de travail agréable
Employée Opérations bancaires internationales (Former Employee) –  Brussels, BRU18 September 2014
Entreprise en constant remaniement. Par rapport aux premières années de ma carrière, délocalisation des tâches opérationnelles.
Aspect le plus difficile pour moi qui travaillait à temps partiel en fin de carrière, était d'avoir le temps d'aider valablement mes collaborateurs surchargés de travail et d'en même temps assimiler toutes les nouvelles directives mises en place par le Management.
Toutefois, la délocalisation des tâches a pour conséquence pour les personnes des services opérationnels qu'au fur et à mesure des années votre spécialisation se réduit et que vous devez vous adapter aux nouvelles technologies mises en place.
Il y a plus de débouchés dans le domaine commercial et informatique.
Sinon travail intéressant tout au long de ma carrière.
Was this review helpful?YesNoReport
Collegiale werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Risk Management Analyst Private Banking (Former Employee) –  Brussels, BRU5 December 2013
Afgestudeerd als secretariaat heb ik binnen ABN AMRO uitgebreide mogelijkheden gekregen om me verder te ontwikkelen en bij te leren.
Ook via de goede samenwerking en de collegialiteit is er de mogelijkheid aangeboden om veel op de werkvloer zelf aan te leren.
Het meest uitdagende aan de job was om telkens de verschillende risico's in te schatten en juist te beoordelen;
het leukste eraan was om een dossier in samenwerking met de collega's tot een goed einde te brengen.
Pros
Uitgebreide mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen.
Cons
Verhuis naar Antwerpen
Credit Controller
Credit Controller (Former Employee) –  Brussels, BRU12 June 2013
• Tâches opérationnelles : introduction des transactions (marché monétaire/forex) ; contrôle
des taux ; contrôle des Positions Nostro ; téléchargement en Reuters
• Contrôle : vérification des risques , des transactions ; réconciliations ; rapports
• Développement du nouveau futur BO (organisation, procédure, structure)
• Développement du nouveau logiciel : analyse (tâches opérationnelles , contrôles , … )
Aangename sfeer
Administratief bediende (Former Employee) –  Antwerpen10 April 2013
Leerrijke ervaring. Ik heb met 3 verschillende programma's tegelijk leren werken.
Pros
in antwerpen (centrum)

See more ABN AMRO reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at ABN AMRO. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,1