Accent Jobs

HelpfulnessRatingDate
Found 29 reviews matching the searchSee all 36 reviews

Productive

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Sometimes they treat you like you are a machine that has to reach targets, no matter how big your sales are, you can do more. They provide good trainings and possibilities to grow, great extra-legal benefits, insurance etc

Great career opportunities and very nice colleagues. Accent does a lot for their employees which also keeps you motivated to do your best

We work in a fun team in an office that specialises in different markets. Our goal is to recruit candidats for our cliënts and make sure we embrace every talent to spark joy in their lives. To do this we follow up closely by visiting our cliënts or support our candidates during their interview. Of course we also need to make a lot of phone calls, but every call is an opportunity to change someone's life or to provide a new asset to a company

Pros

You have a lot of training to become a pro, there is free fruit and drinks at every office, Accent also engages their employees by organising fun events and paries throughout the year

Cons

Not suited for people who are stressed about targets

global

Je n'ai pas travaillé longtemps avec eux due à des soucis de santé mais c'était vraiment cool. L'entente avec les collègues ce fait facilement et malgré la timidité on s'intègre facilement aussi.

Chauffeur CE

Vous appel pour vous proposer un travail que vous acceptez puis plus de retour c est un grand manque de respect pour la personne qui recherche du travail .

Topbedrijf

Een topbedrijf voor mensen die HR en sales willen combineren. Je staat er dagelijks in voor het vinden van een job voor jouw kandidaat. Je leert veel bij over HR, sales en sociale wetgeving.

Ok

Très bien à l écoute très bonne rémunération rien à redire

Innoverend bedrijf dat inzet op werknemers

Accent is een innoverend bedrijf dat sterk inzet op de interne medewerkers. Je krijgt enorm veel kansen om jezelf te ontplooien en om door te groeien in je functie. Work hard, play hard!

Pros

Opleidingen, doorgroeimogelijkheden, begeleiding, werksfeer

Cons

Af en toe lange werkdagen

Super

Aangename werkomgeving. Top collega’s, extralegale voordelen, etc...

Moyen

Bonne entreprise mais il faut tomber sur un bon manager. Esprit très universitaire, avec un comportement très proche de celui des baptisés.

Bellen Bellen Bellen !

Uurrooster is 40uren per week en je bouwt dan 12 dagen recup per jaar. KPI's spelen hier een belangrijke rol. Iedereen kan zien hoeveel de andere collega's hebben bereikt (qua omzet) en er is natuurlijk een competitie tegen jouw "conculega's". Ze geven bonusen en extra's aan de mensen die hun targets bereiken (bvb. Ski & Sun weekend trips) De job is niet voor iedereen volgens me. Het is 80% bellen en prospecteren (verkoop) en de rest administratieve taken + kandidaten screenen. Als je gewoon bent met een telefoon is deze de ideale job voor je.

Bende amateurs

Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had. Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen. Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.

Pros

ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand

Cons

onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur

bonne équipe de travail et la culture de l'entreprise est très dynamique et agréable

• Prospection téléphonique des entreprises et candidats • Entretiens • Gestion administrative (encodage,…) • Screening • …

Algemeen voldoende

Beloven je hemel op aarde voor een job maar ze bellen nooit terug ..

Pros

CORRECT LOON

Cons

ze houden hun woord niet

13 November 2018
We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had met Accent. Is het mogelijk om uw opmerkingen door te sturen naar hello@accentjobs.be? Dan proberen we u zo verder te helpen. Prettige dag verder! - Floris

Zeer ontevreden

Kan alleen bevestigen dat de unieke aanpak en de uitzendconsulenten die echt naar je luisteren, wel heel ver te zoeken is bij ACCENTJOBS in Eupen !!!

Environement tres agreable

Rien à dire suivi très bien et très compétent PARFAIT

Pros

Parfait

Cons

Aucun

Travailleuse incompétente

Vous postulez pour un poste, elles vous appelle pour s'inscrire et après rien. , Management incompétente avec aucun niveau.

Pros

Rien

Cons

Tous

24 October 2017
Bonjour,Nous sommes désolés que vous avez eu une mauvaise expérience lors de votre recherche de travail. Dans quelle agence avez-vous postulé et qui était votre personne de contact chez Accent? Pous pouvez envoyer un e-mail vers hello@be.accent.jobs. Merci d’avance pour votre feed-back !

Gezellige werkomgeving

Zoeken naar jobaanbiedingen en in contact brengen van kandidaten. Deze job was boeiend en variabel Zeer klant gericht. Hoge druk om de objectieven te behalen

environnement de agence

collaborateur de l'agence disponible et agréable , a disposition

Pros

frais deplacement payer

Accent Jobs zijn niet de beste in communicatie

vergeten je te bellen voor sollicitatie gesprekken/ je voor te stellen. zeggen dat je voor een verantwoordelijke functie solliciteert en blijkt dan van niet tijdens het gesprek. geen duidelijke communicatie naar uren toe dagindeling functie inhoud vaag alles is een beetje vaag als je ze dan hierover aanspreekt, dan bellen ze je niet meer. enkel hun target telt, maar gepast werk voor jou vinden doen ze niet. is bij alle kantoren zo waar ik ingeschreven ben. als je zelf belt om te polsen of er openstaande vacatures zijn, zijn ze niet echt blij.

Pros

doen alsof ze echt werk voor je gaan zoeken

Cons

geen duidelijke communicatie. proberen je een job aan te smeren waar je niet naar op zoek bent

22 April 2016
Beste,Wij danken u voor uw review en betreuren het te vernemen dat u geen positieve ervaring had tijdens het zoeken naar een job. In welk kantoor heeft u gesolliciteerd? Dan kunnen wij dit voor u nakijken.Alvast bedankt en nog een prettige dag verder!

Perfecte werkgever!

Zeer tevreden over Accent Jobs als uitzendbureau/werkgever. Een vlotte samenwerking en iedere week stipte en correctie verloning. Aanrader!

Drukke maar leuke en sociale job

Verantwoordelijke als verkoopster van de bakkerij en charcuterie. Daarnaast deed ik ook het aanvullen en egaliseren van de rekken. Het werken met mijn collega's was top. Ik heb niet echt nadelen gehad met deze job. Ik deed me job super graag en met veel ambitie. Ik ben iemand die graag continue bezig is en zeer stressbestendig is.

Ask a question about working or interviewing at Accent Jobs. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,6 out of 5 stars for Work/Life Balance
3,7 out of 5 stars for Salary/Benefits