Accent Jobs

Accent Jobs Employee Reviews

Found 25 reviews matching the search
See all 32 reviews
I learned how to talk to people and how to come to work on time.
Pros
no free lunches
Cons
12hours
Vous appel pour vous proposer un travail que vous acceptez puis plus de retour c est un grand manque de respect pour la personne qui recherche du travail .
Een topbedrijf voor mensen die HR en sales willen combineren. Je staat er dagelijks in voor het vinden van een job voor jouw kandidaat. Je leert veel bij over HR, sales en sociale wetgeving.
Très bien à l écoute très bonne rémunération rien à redire
Aangename werkomgeving. Top collega’s, extralegale voordelen, etc...
Bonne entreprise mais il faut tomber sur un bon manager. Esprit très universitaire, avec un comportement très proche de celui des baptisés.
Uurrooster is 40uren per week en je bouwt dan 12 dagen recup per jaar. KPI's spelen hier een belangrijke rol. Iedereen kan zien hoeveel de andere collega's hebben bereikt (qua omzet) en er is natuurlijk een competitie tegen jouw "conculega's". Ze geven bonusen en extra's aan de mensen die hun targets bereiken (bvb. Ski & Sun weekend trips) De job is niet voor iedereen volgens me. Het is 80% bellen en prospecteren (verkoop) en de rest administratieve taken + kandidaten screenen. Als je gewoon bent met een telefoon is deze de ideale job voor je.
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had. Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen. Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pros
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Cons
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
• Prospection téléphonique des entreprises et candidats • Entretiens • Gestion administrative (encodage,…) • Screening • …
Beloven je hemel op aarde voor een job maar ze bellen nooit terug ..
Pros
Correct loon
Cons
ze houden hun woord niet
13 November 2018
We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had met Accent. Is het mogelijk om uw opmerkingen door te sturen naar hello@accentjobs.be? Dan proberen we u zo verder te helpen. Prettige dag verder! - Floris
Kan alleen bevestigen dat de unieke aanpak en de uitzendconsulenten die echt naar je luisteren, wel heel ver te zoeken is bij ACCENTJOBS in Eupen !!!
Rien à dire suivi très bien et très compétent PARFAIT
Pros
Parfait
Cons
Aucun
Vous postulez pour un poste, elles vous appelle pour s'inscrire et après rien. , Management incompétente avec aucun niveau.
Pros
Rien
Cons
Tous
24 October 2017
Bonjour,Nous sommes désolés que vous avez eu une mauvaise expérience lors de votre recherche de travail. Dans quelle agence avez-vous postulé et qui était votre personne de contact chez Accent? Pous pouvez envoyer un e-mail vers hello@be.accent.jobs. Merci d’avance pour votre feed-back !
Zoeken naar jobaanbiedingen en in contact brengen van kandidaten. Deze job was boeiend en variabel Zeer klant gericht. Hoge druk om de objectieven te behalen
collaborateur de l'agence disponible et agréable , a disposition
Pros
frais deplacement payer
vergeten je te bellen voor sollicitatie gesprekken/ je voor te stellen. zeggen dat je voor een verantwoordelijke functie solliciteert en blijkt dan van niet tijdens het gesprek. geen duidelijke communicatie naar uren toe dagindeling functie inhoud vaag alles is een beetje vaag als je ze dan hierover aanspreekt, dan bellen ze je niet meer. enkel hun target telt, maar gepast werk voor jou vinden doen ze niet. is bij alle kantoren zo waar ik ingeschreven ben. als je zelf belt om te polsen of er openstaande vacatures zijn, zijn ze niet echt blij.
Pros
doen alsof ze echt werk voor je gaan zoeken
Cons
geen duidelijke communicatie. proberen je een job aan te smeren waar je niet naar op zoek bent
22 April 2016
Beste,Wij danken u voor uw review en betreuren het te vernemen dat u geen positieve ervaring had tijdens het zoeken naar een job. In welk kantoor heeft u gesolliciteerd? Dan kunnen wij dit voor u nakijken.Alvast bedankt en nog een prettige dag verder!
Zeer tevreden over Accent Jobs als uitzendbureau/werkgever. Een vlotte samenwerking en iedere week stipte en correctie verloning. Aanrader!
Verantwoordelijke als verkoopster van de bakkerij en charcuterie. Daarnaast deed ik ook het aanvullen en egaliseren van de rekken. Het werken met mijn collega's was top. Ik heb niet echt nadelen gehad met deze job. Ik deed me job super graag en met veel ambitie. Ik ben iemand die graag continue bezig is en zeer stressbestendig is.
zeer goede werkgever, waar je kan leren en groeien in alle functies. Tevens heb je genoeg vrijheid om uw doel te doen slagen.
Pros
vrijheid
Cons
loon
Arrivé sur chantier: 1° Évaluer risque et enlever tous objet encombrant 2° Nettoyage des grosse saleté 3° Mise en place des EPI (équipement de protection individuel) 4° Nettoyage de la cabine 5° Nettoyage et remise en place des objet encombrant
Pros
Variété des cabine
Cons
Pas de sanitaire mit a disposition
keuken hulp altyd met respect behandeld geweest, als ik vroeg daar moest beginnen kreeg ik een wame maaltyd.