Review over Accent Jobs van een werknemer

Bekijk alle reviews over Accent Jobs

Bende amateurs
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Accent Belgie, men belt mij vanuit alle kantoren21 juni 2019
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had.

Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen.

Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pluspunten
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Minpunten
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren

Andere reviews over Accent Jobs van werknemers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
bonne équipe de travail et la culture de l'entreprise est très dynamique et agréable
Gestion administrative (voormalige medewerker) –  Mont-sur-Marchienne9 januari 2019
• Prospection téléphonique des entreprises et candidats
• Entretiens
• Gestion administrative (encodage,…)
• Screening
• …
Was deze review waardevol?Ja 27Nee 6Rapporteren
Algemeen voldoende
chauffeur ce (voormalige medewerker) –  Lommel10 november 2018
Beloven je hemel op aarde voor een job maar ze bellen nooit terug ..
Pluspunten
CORRECT LOON
Minpunten
ze houden hun woord niet
Was deze review waardevol?Ja 33Nee 16Rapporteren
Officiële reactie van Accent Jobs
13 november 2018

We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had met Accent. Is het mogelijk om uw opmerkingen door te sturen naar hello@accentjobs.be? Dan proberen we u zo verder te helpen. Prettige dag verder! - Floris

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Accent Jobs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5