Review over Accent Jobs van een werknemer

Bekijk alle reviews over Accent Jobs

Travailleuse incompétente
Mecanicien (voormalige medewerker) –  Mouscron Luingne18 oktober 2017
Vous postulez pour un poste, elles vous appelle pour s'inscrire et après rien. , Management incompétente avec aucun niveau.
Pluspunten
Rien
Minpunten
Tous
Was deze review waardevol?Ja 115Nee 32Rapporteren
Officiële reactie van Accent Jobs
24 oktober 2017

Bonjour,

Nous sommes désolés que vous avez eu une mauvaise expérience lors de votre recherche de travail. Dans quelle agence avez-vous postulé et qui était votre personne de contact chez Accent? Pous pouvez envoyer un e-mail vers hello@be.accent.jobs. Merci d’avance pour votre feed-back !

Andere reviews over Accent Jobs van werknemers

Bende amateurs
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Accent Belgie, men belt mij vanuit alle kantoren21 juni 2019
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had.

Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen.

Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pluspunten
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Minpunten
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
bonne équipe de travail et la culture de l'entreprise est très dynamique et agréable
Gestion administrative (voormalige medewerker) –  Mont-sur-Marchienne9 januari 2019
• Prospection téléphonique des entreprises et candidats
• Entretiens
• Gestion administrative (encodage,…)
• Screening
• …
Was deze review waardevol?Ja 27Nee 6Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Accent Jobs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5