Accent Jobs Employee Review

View all Accent Jobs reviews

Bellen Bellen Bellen !
Recruitment Consultant (Former Employee) –  Gent31 August 2019
Uurrooster is 40uren per week en je bouwt dan 12 dagen recup per jaar.

KPI's spelen hier een belangrijke rol. Iedereen kan zien hoeveel de andere collega's hebben bereikt (qua omzet) en er is natuurlijk een competitie tegen jouw "conculega's". Ze geven bonusen en extra's aan de mensen die hun targets bereiken (bvb. Ski & Sun weekend trips)

De job is niet voor iedereen volgens me. Het is 80% bellen en prospecteren (verkoop) en de rest administratieve taken + kandidaten screenen.
Als je gewoon bent met een telefoon is deze de ideale job voor je.
Was this review helpful?Yes 3NoReport

Other Accent Jobs Employee Reviews

Bende amateurs
Sollicitant (Former Employee) –  Accent Belgie, men belt mij vanuit alle kantoren21 June 2019
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had.

Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen.

Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pros
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Cons
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
Was this review helpful?Yes 14No 3Report
bonne équipe de travail et la culture de l'entreprise est très dynamique et agréable
Gestion administrative (Former Employee) –  Mont-sur-Marchienne9 January 2019
• Prospection téléphonique des entreprises et candidats
• Entretiens
• Gestion administrative (encodage,…)
• Screening
• …
Was this review helpful?Yes 32No 6Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Accent Jobs. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,4