Review over Accent Jobs van een medewerker

Bekijk alle reviews over Accent Jobs

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Geen variatie in het werk
Call Medewerker (voormalige medewerker) –  Roeselare, VLG1 juli 2013
Bij Accent heb ik helemaal niet veel geleerd en heb daarbij de job ook maar een paar maanden uitgevoerd.
Was deze review waardevol?Ja 39Nee 21Rapporteren

Andere reviews over Accent Jobs van medewerkers

Bellen Bellen Bellen !
Recruitment Consultant (voormalige medewerker) –  Gent31 augustus 2019
Uurrooster is 40uren per week en je bouwt dan 12 dagen recup per jaar.

KPI's spelen hier een belangrijke rol. Iedereen kan zien hoeveel de andere collega's hebben bereikt (qua omzet) en er is natuurlijk een competitie tegen jouw "conculega's". Ze geven bonusen en extra's aan de mensen die hun targets bereiken (bvb. Ski & Sun weekend trips)

De job is niet voor iedereen volgens me. Het is 80% bellen en prospecteren (verkoop) en de rest administratieve taken + kandidaten screenen.
Als je gewoon bent met een telefoon is deze de ideale job voor je.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Bende amateurs
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Accent Belgie, men belt mij vanuit alle kantoren21 juni 2019
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had.

Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen.

Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pluspunten
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Minpunten
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Accent Jobs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,4