Review over Accent Jobs van een werknemer

Bekijk alle reviews over Accent Jobs

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Accent Jobs zijn niet de beste in communicatie
interim (voormalige medewerker) –  manager11 april 2016
vergeten je te bellen voor sollicitatie gesprekken/ je voor te stellen.
zeggen dat je voor een verantwoordelijke functie solliciteert en blijkt dan van niet tijdens het gesprek.
geen duidelijke communicatie naar
uren toe
dagindeling
functie inhoud
vaag
alles is een beetje vaag
als je ze dan hierover aanspreekt, dan bellen ze je niet meer.
enkel hun target telt, maar gepast werk voor jou vinden doen ze niet.
is bij alle kantoren zo waar ik ingeschreven ben.
als je zelf belt om te polsen of er openstaande vacatures zijn, zijn ze niet echt blij.
Pluspunten
doen alsof ze echt werk voor je gaan zoeken
Minpunten
geen duidelijke communicatie. proberen je een job aan te smeren waar je niet naar op zoek bent
Was deze review waardevol?Ja 148Nee 29Rapporteren
Officiële reactie van Accent Jobs
22 april 2016

Beste,

Wij danken u voor uw review en betreuren het te vernemen dat u geen positieve ervaring had tijdens het zoeken naar een job. In welk kantoor heeft u gesolliciteerd? Dan kunnen wij dit voor u nakijken.

Alvast bedankt en nog een prettige dag verder!

Andere reviews over Accent Jobs van werknemers

Bende amateurs
Sollicitant (voormalige medewerker) –  Accent Belgie, men belt mij vanuit alle kantoren21 juni 2019
Meermaals belde men mij op voor allerhande jobs, waar ik totaal geen affiniteit/ervaring mee had.

Ik mis bij hen indepth gesprekken, zoals ik heb bij de goede, professionele selectiekantoren. Voor hen is het belangrijker om hun target te halen, dan de juiste persoon in de juiste job te hebben. Ik heb al meermaals laten weten, dat ik niet met hen wens samen te werken, toch blijven ze mij lastigvallen.

Leer eens de juiste match tussen kandidaat en job/bedrijfscultuur te vinden. Dan spreken we verder. Overloop ook eens deftig een cv en leer actief luisteren.
Pluspunten
ze doen alsof ze professioneel zijn, maar vallen snel door de mand
Minpunten
onprofessioneel, luisteren niet, targets zijn belangrijker dan de juist fit kandidaat/job/bedrjifscultuur
Was deze review waardevol?Ja 6NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
bonne équipe de travail et la culture de l'entreprise est très dynamique et agréable
Gestion administrative (voormalige medewerker) –  Mont-sur-Marchienne9 januari 2019
• Prospection téléphonique des entreprises et candidats
• Entretiens
• Gestion administrative (encodage,…)
• Screening
• …
Was deze review waardevol?Ja 27Nee 6Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Accent Jobs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5