Action logo

3,1Work-Life Balance

Sort by

HelpfulnessRatingDate
Found 215 reviews matching the searchSee all 1.272 reviews

Une journée de travail chez Action

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
C'est agréable de commencer tôt (9.00), le temps passe assez vite je badje dés mon arrivée au magasin et je commence ma journée. Je m'occupe de la gestion de la caisse, ensuite j'aide mes collègues pour la mise au rayon d'article. S'il y a besoin de renfort en caisse je repart en caisse. A la fin de la journée je badje et ma journée et terminée.

Pros

chèque repas, réduction 15% sur les articles

Heel gezellige en leerzame werkplaats.

Ik ben als interim aangesteld bij ACTION en doe dit werk heel graag,jammer dat ik maar niet aan een vaste aanwerving kan geraken of tenminste een full-time interim contract--hierdoor blijf ik als werkzoekende ingeschreven en ben ik verplicht om ander werk aan te nemen als men mij dat aanbied.Momenteel zit ik opnieuw reeds een week thuis zonder contracten en zonder vooruitzichten-men laat niks weten en dat is heel jammer.Ik hoop dat ik nog terug bij ACTION Geraardsbergen aan de slag kan--toffe sfeer,fantastische collega's,interessant werk.

Pros

150 meter van mijn woning.

Cons

deeltijds interim contract

Stressant non valorise en tant qu’employe

Ils se servent de vous et ils vous jettent pas d’évolution possible si vous n’êtes pas une personne qui frotte la manche au gérant et aux responsables adjoints de ce dernier .

Cons

Trop stressant par rapport au temps

Cette emploi à été la plus nul de ma carrière professionnelle. On nous prends pour des robots et surtout on nous parle comme des chiens même devant les clients. On es chronométré sur les rôles à décharger. Des erreurs dans les plannings,on nous renvoie,1h après on vous rappelle pour revenir !!!

Pros

Aucun point positif

Cons

Trop mal payer

Goede sfeer.

Gaf me een kans als schoolverlater waardoor ik nu relevante werkervaring heb in de sector. Kans op meer werkuren is relatief klein waardoor het niet altijd de ideale job is.

Pros

Leuke sfeer, goede voordelen.

Cons

Hoge werkdruk

Grote werkdruk

Als ik de schappen aanvulde en spiegelde (alles mooi presenteren) werd ik door de verantwoordelijke getimed met een stopwatch. 15 min krijg je per schap.Je moet altijd paraat zijn om op je vrije dagen meteen te komen werken als ze je bellen.De verantwoordelijke hebben een ego en de aanvullers en kassamedewerkers roddelen er maar al te vaak op los.Nooit meer.

Pros

Maaltijdcheques cheques

Cons

Personeel, leidinggevende, werkdruk

Atmosphère détendue

Travail comme intérim...impossible d être engagé...vraiment dommage

Pros

Atmosphère de travail très agréable

Cons

Pas d engagement apres l intérim

Personnel agréable

Je trouve que c'est une bonne équipe, ils m'ont bien accueilli, me mettent en caisse et en rayon, j'ai pu tout faire. C'était une bonne expérience.

Hoog werktempo

Vriendjespolitiek, oudere collega's die alles bepalen en tegen een moordend tempo werken.

In het begin lijkt alles leuk. Maar daarna ben je zo snel vervangbaar.

Het was een toffe job! In het begin. De uren dat je doet zijn heel afwisselend. Tijdslimieten op karren zijn soms niet realistisch. Er wordt veel geroddeld in de oortjes. Werk en privé houden ze geen rekening mee. Doorgroeimogelijkheden??! Vergeet het maar. Na 6 maanden ben je afgeschreven.

Pros

Loon personeelskorting

Cons

Uren, geen doorgroeimogelijkheden

Jobs at Action

See more jobs

aide a la clientèle

pouvoir accomplir ses tâches tout en aidant les clients

Du caca

Vie priver pas respecter promesse non tenue Pour eux une foi utiliser vous aller Ă  la poubelle c et simple passer vitre chemin

Cons

Vie priver

Gezellig werkomgiving

Zeker aan te raden Leuke verantwoordelijke Aangename omgeving

Pros

Personeelskorting

Ik kan goed rekenen bv bij de kassa en ben heel behulpzaam voor de klanten

Ik beveel niet niemand om Bij action te werken want ze zijn stressvol voor iedereen

Pros

Ben heel snel

Cons

Ik lach te veel

Etudiant action

Job étudiant juste correct. Flexible au niveau des horaires, mais très variable dans le sens ou des semaines on va être beaucoup appelé et certain pas du tout. Salaire normal sans plus, sans moins. Pas de possibilité d'évoluer facilement même pour les employés. Le job est relativement stressant car le rythme doit toujours être supérieur, même quand ce n'est pas possible. Vous ne représentez pas grand-chose pour la hiérarchie.

Pros

RĂ©duction de 10%

Cons

Rythme soutenu

N'y aller jamais.

J'ai rapidement mis fin à mon contrat. Le salaie s'élève à 8€ l'heure,encore moins que ce que gagne un étudiant. De plus il n'est pas stipulé clairement sur le contrat votre rémunération horaire. Les contrats sont très peu intéressants,à peine un mi-temps. Et pour couronner le tout: maintenant que je n'y travaille plus,je suis obligé de me battre pour avoir mon c4 et tous les papiers utiles pour prouver que je ne travaille plus chez eux. Je suis donc bloqués par mon syndicat pour toucher des allocations de chômage.

Pros

Horaires de fermeture, congé les week ends.

Cons

Horaires variables, salires très bas, contrats pas clair, travail sterssant et inintéressant, service RH nul.

Heel leuk

Action is een goeie plek om te werken omdat iedereen zo lief is. Ik vond het heel leuke daar. Je ontmoet zo veel verschillende mensen die allerlei unieke verhalen hebben

Goed

Kassa werk vond ik de leukste taak maar ging beetje moeilijk

Prachtig bedrijf

Vind het echt een toffe baan ik ben ook heel erg goed geholpen in het begin. De manier hoe ik opgevangen ben waardeer ik heel erg.

Pros

Leuke collega’s staan altijd voor je klaar.

Cons

Heb niet echt minpunten opgemerkt

Slechte ervaring

Je geeft 6 maand het beste van u zelf en doet super veel overuren en dan opeens ben je niet meer nodig nadat je u werk goed deed

Pros

Goed loon

Cons

Valse beloften

Fantastische ervaring

Dir was mijn 1ste studentenjob en ik ben meteen goed ontvangen en ze helpen altijd wanneer je het niet begrijpt!

Ask a question about working or interviewing at Action. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,1

Based on 1.272 reviews