ACTUM SERVICES

ACTUM SERVICES Employee Reviews

All
Belgium9 reviews
Showing all 9 reviews
Personally I grew an opinion about bad people management. Ofcourse, as an employee, certain things were promised and simply never been realised. Sometimes I wouldn't even know to wich location I had to drive because no one messaged me about it, nor did anyone pick up the phone or tell me about the schedule. Too bad.
In my opinion
In het begin dien je jezelf wat te bewijzen. Je krijgt genoeg om je werk correct uit te voeren, goede opvolging, maar éénmaal ze voelen dat je er wil werken is er veel mogelijk naar materiaal, verloning, verlofdagen

Nooit spijt gehad van mijn keuze voor Actum.
verscheidene opdrachten tot een goed eind gebracht , ondanks het gebrekkige gereedschap en vakkennis van mensen op de werkvloer..
3 February 2020
Beste,

Wat spijtig dat je dit zo ervaren hebt!

Wij danken jou voor het tot goed eind brengen van de verschillende opdrachten. Wij en onze klanten zijn tevreden van onze werknemers en hun vakkennis. Onze magazijniers doen hun best om voldoende en deftige gereedschap te voorzien. Jammer dat jij dit anders zag.

Je mag ons steeds verder contacteren (057/36 38 37) om de opmerkingen te bespreken. We kunnen er zeker en vast van leren. Onze bemerkingen over jou als werknemer geven we ook graag mee.

Fijne dag nog,
Het zijn boeren en het gaat er op zijn boers aan toe ook... ( niet mijn worden, maar van een chef van een bedrijf waar ik heen moest )
1st dacht ik nog, die persoon heeft ruzie met mijn bazen had, maar achter 4j er te werken kan ik hem enkel maar gelijk geven!!
3 February 2020
Beste,

Wat spijtig dat je dit zo ervaren hebt!

Onze activiteiten zijn niet gericht op landbouw , maar een gezond boerenverstand is wel aanwezig :)

Je mag ons steeds verder contacteren (057/36 38 37) om de opmerkingen te bespreken hoor. We kunnen er zeker en vast van leren. Onze bemerkingen over jou als werknemer delen we trouwens ook graag mee.

- Een gezond bedrijf
- Leuke medewerkers + goede leidinggevenden

- Uitdagend werk die zeker de nodige voldoening geeft
Ik vond het er heel aangenaam werken!
De dagen vliegen er voorbij, veel verschillende taken komen aan bod. Ik zelf stond in voor zowel elektrische als mechanische depannages en dat was zeer uitdagend. Soms wel lange dagen maar deed ik eigenlijk graag, voor en met het team. Ik zou er zeker opnieuw aan de slag gaan.
Pros
Leuke sfeer - Leuk werk - Variatie
verschrikkelijke werkomgeving waar geen aandacht wordt besteed aan jouw opleiding noch groei!
31 December 2019
Beste,

Wat spijtig dat je dit zo ervaren hebt.

Je mag ons steeds verder contacteren om de opmerkingen te bespreken. We kunnen er zeker en vast van leren.

Goede werkomgeving

Veilig werken
Gemengde gevoelens over dit bedrijf. Eigenlijk werkte ik hier al bij al wel graag maar het was soms ook een sleur om voor dit bedrijf te werken.

Nadelen van deze firma zijn:

-Laten je onveilig werk doen.

-Zeer slechte planning. Soms moet je overwerken ,soms moet je inspringen voor iemand anders.

-Rare verhoudingen tussen personeel. De ene krijgt wel een firmawagen en voldoende materiaal, de andere niet.

-Slechte boekhouding. Soms verliezen ze bladen met de uren op of andere personeelsbestanden. Die moet je dan nog eens opnieuw doorsturen.
Pros
Ze betalen redelijk goed.
Cons
Kunnen niet goed plannen
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at ACTUM SERVICES?