Adecco
View all Adecco reviews
Review this company

Adecco

Adecco Employee Review

dagcontracten, ontslagen vliegen de deur uit, geen rekening priveleven

Ik werkte voltijds met overuren en verdiende schandalig 280- per maand. Ik moest hiermee mij en mijn vrouw onderhouden. Soms is er niet genoeg werk en dan word je niet opgebeld. Ze geven enkel dagcontracten ook al werk je er jaren. Collaga's zie je dus maar voor maximum enkele weken en dan zijn zij, of jezelf, ontslagen. De dag van mijn trouwfeest ( die al lang op voorhand was doorgegeven) riepen ze me op om te komen werken- wat gewoon absurd is- en doordat ik niet ben komen opdagen hebben ze mij ontslagen. Het enigste positieve(?) dat ik kan zeggen is dat ze snel een C4 opsturen.

Pros

Cons

onaangename werksfeer

1.0Work/Life Balance
2.0Salary/Benefits
1.0Job Security/Advancement
1.0Culture

Similar reviews

Same role

Gezellige werkomgeving

Geen maaltijdcheques en kreeg weinig betaald in Febelco.

Pros

Iedereen is vriendelijk
Same role

na 89dagen kreeg je een vast contract aangeboden, ...in werkelijkheid laten ze je doodgewoon weten dat het contract niet verlengd word na je 94ste dag

...écht, achterbaks tot en met. Net voor nieuwjaar ben je goed genoeg om enkele dagen na elkaar 10u te werken (van 8u tem. 18u), je werk steeds af te werken waar je mee bezig bent (al was dat dan 5 of 10min langer dat ik werkte, dat gaf me niet...het was afgewerkt!).

On est exploité, aucune considération en tant qu'intérimaire

Des contrats de travail journalier, hebdomadaire. Des horaires en 2 voir 3 pauses, paiement des frais de déplacement 3 eur alors qu'on fait 20 voir 30 km par jour rien que pour l'aller pour se rendre au travail et un salaire médiocre qui va avec 13e/h brut. on est exploité pour rien. nous travaillions tous parce que on a pas le choix. nous travaillons sans aucune considération comme des machines. nous ne sommes pas reconnu dans le travail que l'on exerce. on travaille comme un mandaille pour un salaire de médiocre et on est tout content quand on gagne 70 - 80 eur la journée, 1700 le mois. alors que les plus malin gagne 10 fois plus. pourtant ce sont des humains comme nous les travailleur intérimaire.

Ask a question about working or interviewing at Adecco. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.8

3.5Culture
  • Companies
  • Adecco
  • Employee Reviews
  • dagcontracten, ontslagen vliegen de deur uit, geen rekening priveleven
Tell us how to improve this page
What would you add or change?