ADO ICARUS

ADO ICARUS Employee Reviews

All
Belgium4 reviews
Showing all 4 reviews
Ik heb via deze job mijn sociale en huishoudelijke vaardigheden bijgewerkt. Het was een intensieve maar een perfecte studentenjob voor de zomer!
Ik heb de laatste jaren als poetsvrouw gewerkt. Ik kan heel goed met jongere en oudere mensen overweg. ., mensen behandelen met respect staat voor my hoog in het vaandel. Wie respect geeft krygt ook respect.
Pros
Respectvol
Cons
Weinig pauze
Ik werk van 19.30 tot 22.30 uur. Deze uren omdat mijn cliënt ondersteuning nodig heeft in haar avondroutine. Als het langer licht is ga ik met haar wandelen en iets drinken maar dit kan nu niet omdat het te vroeg donker is.

Vervolgens let ik erop dat ze haar avondroutine goed uitvoert, de gordijnen sluiten, het alarm op haar gsm zetten en haar gsm opladen indien nodig, haar medicatie geven, haar thee laten drinken en erop letten dat ze haar eten op eet. En natuurlijk ervoor zorgen dat ze haar pyama aandoet.

Als ik 's avonds moet werken kijken we tv of spelen we een spelletje of gaan we op de computer en leer ik haar nieuwe dingen bij.

Het is zeer aangenaam dat ik een goede band heb met mijn cliënt en ook met haar ouders, het zijn aangename en flexibele mensen.

Ik vind niets moeilijk aan deze job maar je moet veel geduld hebben en rustig blijven want deze persoon doet haar taken niet als je dit niet vaak herhaald. En als ze last heeft van haar Tourette moet je ook rustig blijven.
Pros
sociaal werk en aangename personen
Cons
dat je pas laat thuis bent.
Heb hier leren omgaan met mindervaliden personen, had eerder vrijwilligerswerk in deze factor gedaan en dat trok mij erg aan.
Heb hier met liften voor gehandicapten leren werken, met electronische rolstoelen, en heb veel over MS geleerd.

Het leukste van deze job vond ik toch wel het leergierige zijn om te kunnen zien hoe deze mindervalide persoon zijn dagtaak deed verdelen.

We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at ADO ICARUS?