AERTSSEN

AERTSSEN Employee Reviews

All
Belgium6 reviews
Showing all 6 reviews
Aertssen is a very big company. It used to be a family business, but not so much now. It's still being run by the family, but colleagues don't feel like family.
They don't spare expenses when it comes to security and safety. There's a course for everything. But once I didn't cut it, it ended fast. They were nice enough to relocate me, without checking my previous work experience.
28 February 2020
Bedankt voor deze review!

Sylvie - Aertssen Group
Zo snel mogelijk leren machines laden en vastsjorren op een trailer. Daarna een spoedcursus regels over uitzonderlijk vervoer, zodat ze bij een boete tegen jouw kunnen zeggen dat je dat toch hebt geleerd.
Dispatching was ook niet geweldig, veel tegelijk, geen tijd voor duidelijke instructies over je werkdag.

Haantjesgedrag tussen de collega s

Wel recent materiaal waar je mee rijd, maar door de vele wissels van trailer zijn er weinig in orde voor de job, met een eigen trailer kan je jezelf beter organiseren. Dit betreft de breedte bordjes die al dan niet aanwezig/ stuk zijn, verlichting ontbreekt, ...
Hallo,

Bedankt voor uw review op Indeed. We vinden het jammer om te horen, want een goede opleiding en opvolging vinden we net uiterst belangrijk. Zou het mogelijk zijn om contact met ons op te nemen om dit verder te bespreken aub? U kan ons bereiken op het algemene nummer 03 561 09 50.

Sylvie - Aertssen Group
Très bonne gestion et bon salaire payé à temps plus bonne ambiance de travail
Familiebedrijf waar je kansen krijgt om te groeien maar ook ruimte is voor "fun"!
28 February 2020
Bedankt voor deze positieve review!

Sylvie - Aertssen Group
Een firma waar je als persoon nog telt en kansen krijgt om te groeien!
28 February 2020
Bedankt voor deze positieve review!

Sylvie - Aertssen Group
Dès le matin, consultation des mails et suivi de ceux-ci.
Suivi des mes clients des chantiers en exécution et dans la foulée réalisation des devis.

Commande des marchandises et réalisation des contrat de sous-traitance.(cas par cas)

Réalisations des documents administratifs(procédures,sécurité,accès,...).
Hallo,
Bedankt voor uw feedback. Zou het mogelijk zijn om contact met ons op te nemen. Zo kunnen we uw 2* review beter begrijpen en helpt u er ons enorm mee. U kan ons bereiken op het algemene nummer 03 561 09 50.

Sylvie – Aertssen Group
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at AERTSSEN. Our community is ready to answer.
3,5
3,5