3.7 out of 5 stars.

HelpfulnessRatingDate
Found 110 reviews matching the searchSee all 2,850 reviews

The work was okay

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Work wasn't so bad, but most of the people weren't very friendly. And some of them don't really pay attention when arranging the food, like you'll find expired food at the very back.

Pros

Can't think of any

Cons

You are most likely to overwork

Onrespectvol ten opzichte van Personeel

Ik werkte bij de Albert Heijn als vakkenvuller. Dit deed ik een half jaar lang en deed ik graag. Heb ook nooit klachten gehad van ander personeel of teamleaders. Toen kwam corona en moesten karren gepoetst worden ik werd hier voor gevraagd omdat andere medewerkers dit niet wouden en ik deed dit een maand lang zonder klagen en vond dit totaal niet erg. Op een dag kom ik aan op werk en zei de baas tegen mij dat ik iets gemotiveerder mag zijn als ik de karren ben aan het poetsen. Dit vond ik heel raar want heb nooit geklaagd over mijn takenpakket.. Toen ging ik op vakantie 1 week daarna kwam ik terug en ben ik nooit meer ingepland. Ze hebben me dus nooit ontslagen maar gewoon niet meer ingepland. Heel jammere zaak want ik deed mijn werk graag alleen een vervelende baas

Cons

Slechte leiding

Onaanvaardbaar managent.

ALBERT HEIJN XL Mechelen. Om te beginnen moet ik zeggen personeel en werkuren zijn zeker in orde. Job op zich heeft ook variatie en was zeker interesant. Maar het managment is alles behalve zuiver. Begonnen als interim kracht 5 dagen proef week om te beginnen en ze hadden op het interview gezegt dat het de bedoeling was dat ik op termijn vast in dienst ging. Eerste 2 dagen gedaan 3de dag krijg je telefoon ja ze hebben beslist u contract stop te zetten. Reden? Wel ze waren niet concreet maar zeiden dat je de verwachtingen niet kon waarmaken.... Verwachtingen? Na 2 dagen? Dit mag je me nu toch eens uitleggen. Hoe kan een manager na 2 dagen al zeggen dat ik de verwachtingen niet waarmaakt ik ben er net. Ben ondertussen nog alles aan het leren hoe de winkel werkt waar alles staat noem maar op. Ben blijkbaar niet de eerste die zich daar slecht behandeld voelt. Manager van deze winkel heeft alles behalve visie. Als dat wel zo was zou deze persoon mij tenminste de tijd geven om het juiste ritme en de juiste kennis van de winkel te kennen. Begeleiding krijg je daar dus ook niet. Ze verwachten dat je vanaf dag 1 perfect bent. Heb nog nooit in heel mijn leven een manager gehad die na 2 dagen al zegt dat ik niet aan zen verwachtingen voldoe we zijn mensen geen robots. Ik raad mensen alvast niet aan daar aan de slag te gaan aangezien de kans groot is dat ze je direct terug laten vertrekken. Denk niet dat deze persoon effectief begrijpt wat het is om te werken in de winkel aangezien hij heel de dag achter de bureau zit. Heb ondertussen al wel een paar jobs gehad in de verkoop en ze waren -

Pros

Niet te zwaar werk. Collega's zijn positief goede locatie.

Cons

Manager trekt op niks, valse beloftes over contract, geen begeleiding, onbetrouwbaar, demotiverend

Fijne job, zat heel graag aan de kassa

Heb er heel graag gewerkt.Maar op het ment dat het over een vast contract ging zijn de 55 plussers van aan de kassa bedankt geweest voor 3 jaar trouwe dienst.Ben er nog altijd kwaad om.

Komen afspraken niet na en vertellen niet alles bij sollicitatie

Goed gesprek gehad bij sollicitatie als teamleider. Moest mensen aansturen, klanten helpen, planning maken e.d. Loon afgesproken was ook goed.Werkuren zouden van 6:00-13:30, overdag of van 12:30 - 20:00 zijn.Toen ik begon kreeg ik een contract met een veel minder salaris dan afgesproken.Daarnaast kwam dat ik alleen maar rekken moest vullen de hele dag.Ik kreeg ook geen opleiding wat beloofd was.Als je om 6 uur moet beginnen, moet je al rond 5:40 ten laatste aanwezig zijn. Je krijgt pas vanaf 6 betaald.Kwartier vroeger of later krijg je niet betaald.Om 20:00 stoppen moet je wachten dat de winkel werlkelijk gesloten is en de lichten uit. Je bent dus ten vroegste rond 20:15-20:30 buiten.Soms heb je de late en de dag erna de vroege. Weinig tijd om te slapen dus.Al bij al ben ik dus zeer snel gestopt hier. Je krijgt echt minimum voor veel uren.

Pros

Wat overblijft of niet meer verkocht wordt, krijg je tussen de middag.

Allemaal mooie praatjes , maar daar blijft het ook bij

Hoe AH hun managers kiest...begrijp ik nog steeds niet, 3 verschillende managers waarvan er maar 1 eerlijk is met iedereen ...ongeacht kleur of afkomst.Een screening van het management om te zien ofZe wel degelijk geschikt zijn voor zo'n job en verantwoordelijkheden zou niet slecht zijn.Dan hebben we nog los van het gedrag ook het probleem dat alles kapot gaat en zo goed als niets herstelt word, diepvries die veel te klein is waardoor karren vol voeding ontdooien en het personeel verplicht is dit weer in te vriezen en verder te verkopen, personeel krijgt officiële waarschuwingen omdat er een artikel over de datum in de rekken ligt terwijl het management zonder enige problemen hele karren met mogelijk salmonella mogen verder verkopen aan de klanten die zich van geen kwaad bewust zijn.

Pros

Leuke collegas, Gratis koffie....tenminste als de machine werkt

Cons

Slecht loon, slecht sfeer, onhygiënische ruimtes

Chaotisch

Iedere dag was er een heel chaotische werksfeer aanwezig. Soms waren de verantwoordelijke niet aanwezig en werk je aan je lot overgelaten. Loon is ook heel weinig.

Pros

Eten uit de bakkerij

Cons

Stressvol en chaotisch

Afzetters en onprofessionelle

Manager en Teamleaders zijn heel oncollegial. Vriendjes politiekSlecht betaald

goed voor mensen die fit zijn

de sfeer hangt af van de dag en de hoeveelheid klanten dat er die dag zijn. sommige momenten is er weinig werk te verichten waarbij andere momenten het vrij stresvol kan zijn als je werk word geblockeerd door de hoeveelheid klanten. In het algemeen is het een goeie beginjob voor een cariere

Pros

vrij veel maaltijdchecques

Cons

Je moet zeer flexibele uren werken.

Fijne werkplaats op vlak van collega’s, niet op vlak van werk

Ontslagen door “te veel afwezig” omdat ik een 2de keer in quarantaine moest.Ook als je via het interim werkt daar word je gezien als enorm vervangbaar waardoor je voor het kleinste ontslagen word.Collega’s die er langer werken of aan de balie staan krijgen eerder pauze. Soms moet je 5u aan een stuk werken voor je pauze neemt en als je er iets op zegt word er gelachen en gezegd dat je naar de vakbond moet stappen.

Pros

Jonge toffe collega’s

Cons

Weinig respect van het management tegenover het personeel, Je word snel ontslagen, Weinig loon, Je krijgt de slechtste uren, jobstudenten en interimers zijn extreem vervangbaar, weinig pauze

Behandelt als een nummertje

Ik werkte hier heel graag vond de collega’s echt toppers maar managers en bedrijfsleiders behandelde u helaas als een nummer. U harde werk word daar helemaal niet gewaardeerd.

Cons

Slecht betaalt, nummertje

Super leuke winkel

Echt een super leuke winkel om te werken toffe collega’s top management

Pros

Je hebt de mogelijkheid om door te groeien

Slechte ervaring

Staan ze achter u gat in hun handen te kloppen,komaan dat moet sneller.wtf nooit meer de mensen die daar werken zijn zo pikken saai.ik ben blij dat ik daar niet meer werk

Pros

Niks

Cons

De bazen, het personeel

profiteurs en onprofessionele prullemannen !!

Als je naar mijn mening omtrent mijn werkervaring bij AH in Beringen vraagt : 1 WOORD : "verschrikkelijk".Ik werk al 33 jaar maar heb nog nooit, nimmer zo een slechte werkervaring gehad. Het is echt slaven (slavinnen) werk bij AH te Beringen. De directie weet je inzet niet te waarderen. Bovendien werken ze niet "corona proof" waardoor je de ziekte op kan lopen. Je bent een nummertje en geloof mij ze laten je daar werken tot je neervalt!! De Middeleeuwen of de "borinage" zijn er luxe tegen. En van het loon spring je ook niet meteen in de lucht. Als je nieuw bent, begeleiden ze je niet. Je moet 3 dingen tegelijk aankunnen tegen een hoog tempo. Maar komen wel onder je voeten geven als je 1ns een steekje hebt laten vallen. De Directie vind zijn eigen te belangrijk om goeiedag te zeggen en heeft wel snel commentaar over je werkattitude.Lunchpauzes, breaks of toiletbezoeken zijn geen recht bij AH te Beringen. Je moet letterlijk een pamper dragen en met een voedingssonde rondlopen. Een kutbedrijf dat meer plichten kent dan rechten.Ik ben nog nooit zo onbeschoft, zonder respect behandeld geweest. 1 raad heb ik: ga er aub niet solliciteren!! Ze zijn er niet correct noch eerlijk...

Pros

GEEN

Cons

je kan er een goeie gratis koffie krijgen, maar dan moet je wel PAUZE krijgen, dus heel veel minpunten

Familiale sfeer..

Ik heb er positieve herinneringen aan overgehouden.Zo het zo opnieuw doen.. Goed team.En correcte werkovereenkomst.Goede planning en goed georganiseerd

Pros

Zeer gestructureerd

Cons

Geenz

beloven vast contract en na 8 maand ontslagen

Ik was caissière, en het gaat hier wel over een franchisewinkel.Zitten aan de kassa wordt niet geapprecieerd, nochtans in andere AH winkels mag je overal zitten aan de kassa bv Deinze, KuurneNooit evaluatiegesprek gekregen!Zeer veel heen- en weer geloop van personeel!

Pros

leuke collega's

Cons

geen appreciatie voor je werk en steeds ander personeel

Geen ruimte voor eigenheid, of voor meningsvrijheid

Ze verwachten veel van hun personeel, wat op zich niet erg is maar je krijgt er weinig voor terug

Cons

Betalende parking voor personeel, weinig uitleg over opdrachten

Productie

Ik bn graag op zoek naar werk en ik ben leerkierig

Pros

Ik breng mijn lunch

Cons

Geen probleem

Vreselijke werkplek

Ik raad aan dat iedereen er wegblijft. Natuurlijk verschillen de werkplekken waarschijnlijk. Maar in Genk = wegblijven!Ik heb er als jobstudent gewerkt toen de winkel pas opende. In de eerste week. Het was super druk. Je kon de rekken blijven vullen. Draaide je om was het weer leeg. De teamleiders leiden niet! Het was één en al chaos. Ik voelde me een pion in hun spel. Ik werd van dienst naar dienst gesmeten. Er is ook geen collegialiteit. Iedereen op zich. Je blijft liever weg uit de pauze lokaal. Ik dacht dat het de schuld was van de opening omdat het zo druk was en iedereen onder stress stond maar dat was het niet. Een kennis van mij heeft er onlangs gewerkt en de werkdruk is zo hoog dat je er gewoon als slaaf gebruikt wordt. Teamleiders maken je voor je neus zwart. Ze nemen iedereen aan! Zonder screening wellicht... pauzes houden deed mijn kennis niet omdat je er scheef bekeken werd door de ‘collega’s’ En zelfs teamleiders. Heb je een klacht doet Albert Heijn er niets mee. Ik raad deze werkplek niet aan tenzij je wanhopig bent!

Pros

Niks

Cons

Veel vroege shifts om rekken te vullen, klanten, teamleiders, collega’s, sfeer, werkdruk, slavernij!

Albert heijn

Slechtste werkervaring ooit. Je wordt er echt slecht behandeld. De manager is echt onvriendelijk, nooit goedemorgen of een salu. De baas zit hele tijd in zijn kantoor en komt alleen naar buiten voor eten of drinken te kopen. Vriendelijke collega’s maar ze roddelen hele tijd over het andere personeel. Je hebt zogezegd ‘ doorgroei mogelijkheden ‘ maar ik werd alleen maar achteruit geschoven. Na 4 maand ben ik het daar afgetrapt.

Pros

Niets

Cons

Alles

Gezellige werkomgeving

Sommige dagen waren moeilijker verlopen dan andere, maar uiteindelijk gaat de dag vlot en vlug. Door deze baan heb ik veel bijgeleerd.

Pros

Eigen kluisjes

Cons

Overuren worden blijkbaar niet meegerekend

Ask a question about working or interviewing at Albert Heijn. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.7

3.6Culture
  • Companies
  • Albert Heijn
  • Employee Reviews
Tell us how to improve this page
What would you add or change?