Allianz Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 0 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Environnement très agréable
Comptable frais et assurance vie (Intérim) (voormalige medewerker) –  Brussel10 februari 2019
J'ai appris pas mal de choses et j'étais entourée de personne qui m'ont apprise de leur expérience. Cette emploi fût l'une de mes meilleures expériences.
Pluspunten
Entraide dans l'equipe
Bad atmosphere, outdated company
HR Assistant (voormalige medewerker) –  Brussel24 oktober 2018
not a good atmosphere and the culture is very outdated and narrow-minded. a lot of people talking behind each others back. lack of willingness to change
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 3Rapporteren
ambiance agréable
Collaboratrice Administrative (voormalige medewerker) –  Brussel18 april 2018
Préparation de dossiers d'assurances auto, incendie et divers très agréable, l'explication de préparation très explicite, devoir contenter tout le monde pas très facile mais à part ça les personnes qui sont au bureau très agréables.
Pluspunten
plusieurs pauses très agréables distributeur à notre disposition
Minpunten
rien à redire
Une bonne atmosphère globale
Team Leader "Support PME" (voormalige medewerker) –  Bruxelles12 maart 2018
Travail avec des équipes très professionnelles, souvent sous-évaluées par le management (drôle d'habitude). J'ai énormément appris, pu faire confiance, participé à des team-buildings qui constituent une expérience inoubliable (voir le JST Program sur Youtube).
Pluspunten
situation géographique
Minpunten
turnover du management
l'aspect le plus agréable
Assistant manager (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)25 januari 2018
Le tremplin de cette expérience m'a permis d'accéder à un poste à responsabilité aux A.G.F. (Allianz Groupe).
une journée type
Assistant manager en assurances (voormalige medewerker) –  Brussel14 september 2017
L'esprit d'équipe, confiance, rigueur, autonomie, management mon offert une très bonne et riche expérience commercial.
Pluspunten
esprit d'équipe
environnement très sociable
Employée Administrative (voormalige medewerker) –  Brussel8 augustus 2017
Je distribuais les paquets qu'on venait chercher plus la caisse et l'accueil très agréable. Mes collaborateurs étaient très sociables et très compréhensibles. L'aspect le plus difficile de mon poste était de porter des charges assez lourdes et l'aspect le plus agréable de mon poste était que la rencontre des gens me rendait heureuse.
Pluspunten
Les heures flexibles
Minpunten
Les repas assez chers
Environnement de travaille agreable
Employé Administratif (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU11 maart 2015
Une grande société qui offre des possibilité aux personnelles.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Allianz
cdd (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU24 februari 2015
Bonne entreprise, ambiance agréable au sein du service, entente cordiale entre membres du personnel, emploi agréable et stimulant malheureusement de trop courte durée.
Nombreux avantages sociaux (chèques-repas, assurance de groupe, assurance hospitalisation, 100% de remboursement des frais de déplacement,...)
Pluspunten
assurance hospitalisation
Bedrijfscultuur
Leerrijke ervaringen met wisselende werkervaringen
Bediende, dossierbeheerder (voormalige medewerker) –  BRU7 januari 2015
Gestart op 1 december 1975 in archieven van de maatschappij en na verschillende administratieve taken uitgevoerd te hebben en na het aantal jaren rijervaring dossierbeheerder schadegevallen auto geworden tot mijn grote voldoening met oa het nauw samenwerken met de grootste makelaars van de maatschappij uit het centrum en zuiden van het land. Daarna geëvolueerd technische dossiers waaronder speciale dossiers en contacten met verschillende afdelingen van Belgische Overheid ( gerecht , federale politie ) . In 2000 teruggekeerd naar administratieve ondersteuning en nuttige bijdrage leveren aan opstellen van werkprocedures door technische kennis en administratieve ervaring.Na 32 jaar met veel genoegen acheid genomen van een maatschappij nauw in mijn hart wegens zovele voldoeningen en weinige ontgoochelingen. Excellente werkgever met mogelijkheid om uzelf te ontwikkelen.
Pluspunten
maaltijdcheques, rooklokalen, leuke feesten met collega s door werkgever, flexiblele uren
Minpunten
Geen kennis van
Bedrijfscultuur
Een bedrijf met een goede werk/privé-balans
schadebeheerder lichamelijke schade (huidige medewerker) –  Brussel16 januari 2013
Allianz is een werkgever met een goede werk-privébalans en met doorgroeimogelijkheden via interne mobiliteit.

Alleen jammer dat het bedrijf nog uitsluitend in Brussel gevestigd is.
Pluspunten
extra-legale voordelen
Minpunten
gevestigd in brussel

Zie meer reviews over Allianz

Je kan het volgende proberen:

Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Allianz. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Reviews over Allianz gesorteerd op locatie