Allianz

Allianz Employee Reviews

See all 1.817 reviews
not a good atmosphere and the culture is very outdated and narrow-minded. a lot of people talking behind each others back. lack of willingness to change
Allianz is een goede werkgever omdat er een goed contact is met het managment. Er wordt goed gezorgd voor werknemers.Het loon is aantrekkelijk en bovendien heb je als werknemer recht op heel wat extra's: maaltijdcheques, goede groepsverzekering, uitgebreide hospitalisatieverzekering, thuiswerkvergoeding en veel meer.Er zijn reële doorgroeimogelijkheden zowel verticaal als horizontaal.Allianz voorziet ook heel wat mogelijkheden rond educatie: zowel binnen- als buiten de organisatie.We zitten sinds maart ook in een nieuwe, moderne omgeving met alle comfort vlakbij het station Brussel Noord. Heel gemakkelijk als je met het openbaar vervoer komt.Het management is ook zeer attent voor zijn werknemers: iedere werknemer telt.
Pros
Extralegale voordelen, nieuw gebouw, management, centrale ligging aan het station, etc
mauvais pour les performances de la société, méthode agile pas bonne pour l'entreprise
Agréable, ouvre des portes, mais très stressant. Appel a tout heure pour venir travailler
J'ai appris pas mal de choses et j'étais entourée de personne qui m'ont apprise de leur expérience. Cette emploi fût l'une de mes meilleures expériences.
Pros
Entraide dans l'equipe
Cons
Préparation de dossiers d'assurances auto, incendie et divers très agréable, l'explication de préparation très explicite, devoir contenter tout le monde pas très facile mais à part ça les personnes qui sont au bureau très agréables.
Pros
plusieurs pauses très agréables distributeur à notre disposition
Cons
rien à redire
Travail avec des équipes très professionnelles, souvent sous-évaluées par le management (drôle d'habitude). J'ai énormément appris, pu faire confiance, participé à des team-buildings qui constituent une expérience inoubliable (voir le JST Program sur Youtube).
Pros
situation géographique
Cons
turnover du management
Le tremplin de cette expérience m'a permis d'accéder à un poste à responsabilité aux A.G.F. (Allianz Groupe).
L'esprit d'équipe, confiance, rigueur, autonomie, management mon offert une très bonne et riche expérience commercial.
Pros
esprit d'équipe
Cons
Je distribuais les paquets qu'on venait chercher plus la caisse et l'accueil très agréable. Mes collaborateurs étaient très sociables et très compréhensibles. L'aspect le plus difficile de mon poste était de porter des charges assez lourdes et l'aspect le plus agréable de mon poste était que la rencontre des gens me rendait heureuse.
Pros
Les heures flexibles
Cons
Les repas assez chers
Shiften en avond en weekend werk is het grootste nadeel. Geen doorgroeimogelijkheden ...
Une grande société qui offre des possibilité aux personnelles.
Bonne entreprise, ambiance agréable au sein du service, entente cordiale entre membres du personnel, emploi agréable et stimulant malheureusement de trop courte durée. Nombreux avantages sociaux (chèques-repas, assurance de groupe, assurance hospitalisation, 100% de remboursement des frais de déplacement,...)
Pros
assurance hospitalisation
Gestart op 1 december 1975 in archieven van de maatschappij en na verschillende administratieve taken uitgevoerd te hebben en na het aantal jaren rijervaring dossierbeheerder schadegevallen auto geworden tot mijn grote voldoening met oa het nauw samenwerken met de grootste makelaars van de maatschappij uit het centrum en zuiden van het land. Daarna geëvolueerd technische dossiers waaronder speciale dossiers en contacten met verschillende afdelingen van Belgische Overheid ( gerecht , federale politie ) . In 2000 teruggekeerd naar administratieve ondersteuning en nuttige bijdrage leveren aan opstellen van werkprocedures door technische kennis en administratieve ervaring.Na 32 jaar met veel genoegen acheid genomen van een maatschappij nauw in mijn hart wegens zovele voldoeningen en weinige ontgoochelingen. Excellente werkgever met mogelijkheid om uzelf te ontwikkelen.
Pros
maaltijdcheques, rooklokalen, leuke feesten met collega s door werkgever, flexiblele uren
Cons
Geen kennis van
Allianz is een werkgever met een goede werk-privébalans en met doorgroeimogelijkheden via interne mobiliteit.Alleen jammer dat het bedrijf nog uitsluitend in Brussel gevestigd is.
Pros
extra-legale voordelen
Cons
gevestigd in brussel
See more Allianz reviews
You may want to try: