Review over Allianz van een werknemer

Bekijk alle reviews over Allianz

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leerrijke ervaringen met wisselende werkervaringen
Bediende, dossierbeheerder (voormalige medewerker) –  BRU7 januari 2015
Gestart op 1 december 1975 in archieven van de maatschappij en na verschillende administratieve taken uitgevoerd te hebben en na het aantal jaren rijervaring dossierbeheerder schadegevallen auto geworden tot mijn grote voldoening met oa het nauw samenwerken met de grootste makelaars van de maatschappij uit het centrum en zuiden van het land. Daarna geëvolueerd technische dossiers waaronder speciale dossiers en contacten met verschillende afdelingen van Belgische Overheid ( gerecht , federale politie ) . In 2000 teruggekeerd naar administratieve ondersteuning en nuttige bijdrage leveren aan opstellen van werkprocedures door technische kennis en administratieve ervaring.Na 32 jaar met veel genoegen acheid genomen van een maatschappij nauw in mijn hart wegens zovele voldoeningen en weinige ontgoochelingen. Excellente werkgever met mogelijkheid om uzelf te ontwikkelen.
Pluspunten
maaltijdcheques, rooklokalen, leuke feesten met collega s door werkgever, flexiblele uren
Minpunten
Geen kennis van
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren

Andere reviews over Allianz van werknemers

Environnement très agréable
Comptable frais et assurance vie (Intérim) (voormalige medewerker) –  Brussel10 februari 2019
J'ai appris pas mal de choses et j'étais entourée de personne qui m'ont apprise de leur expérience. Cette emploi fût l'une de mes meilleures expériences.
Pluspunten
Entraide dans l'equipe
Minpunten
aucun
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Bad atmosphere, outdated company
HR Assistant (voormalige medewerker) –  Brussel24 oktober 2018
not a good atmosphere and the culture is very outdated and narrow-minded. a lot of people talking behind each others back. lack of willingness to change
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 3Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Allianz. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,9

3,8Werk-Privé Balans
3,7Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Allianz gesorteerd op locatie