ALPRO

All
Belgium10 reviews
Found 10 reviews matching the search
See all 14 reviews
toffe aangename werksfeer , doorgroei mogelijkheden , gewaardeerde opleidingen , goede verloning , aan gename bedrijfs voorwaarden
Pros
correct betaald
Ik deed nacht werk en eerst was dit wennen maar na paar weken vond ik dit helemaal ok. Ik werkte graag en vond dan wel rap mijn draai ik heb altijd aan de potten gestaan en paar keer aan de machines om paletten toe te binden. Het werd ook goed betaald en je kon gerust praten met de mensen die er ook werkten het moeilijkste was om de palletten te leren vast binden.
Een typische dag op het werk weet je wanneer je start maar nooit waar je eindigt, constant interrupts waardoor je nooit door het werk geraakt en heel vaak moet overwerken want anders wordt de situatie alleen maar erger.
Mogelijkheid om bvb 1 dag van thuis uit te werken voor mijn functie is totaal onbespreekbaar wat ik zeer spijtig vindt

Ik vind ook dat er voor de bedienden geen manier bestaat (bvb bonus) om mensen die telkens extra inspanningen (overuren)leveren te belonen.

Ondanks het feit dat ik doodgraag de job doe vind ik het soms lastig dat ik er niet altijd in slaag om alles op tijd uit te voeren wegens tijdsgebrek/te veel werk/onderbezetting door plotse afwezigheid/slordigheid/laksheid van collega's

Deze laatste 3 punten zorgen ook vaak voor frustraties binnen ons team wat de maximale effeciëntie niet verhoogd.
Pros
mijn job is een uitvoerende job wat ik top vind en voldoening uithaal
Cons
te veel werk en niet echt mogelijkheden om hier uit te geraken (extra gemotiveerde collega's, mogelijkheid om ongestoord te kunnen werken via thuiswerk)
we zijn een dynamische firma met fantastische groeicijfers . dit zorg wel soms voor problemen er worden vele regeltjes opgelegd die soms na korte tijd terug veranderen en dit leidt wel tot fustraties ,.misschien zou het wel goed zijn dat we een adempauze krijgen maar dit zal wel niet lukken zeker
Pros
verlof vrij op te nemen, werkzekerheid
Cons
de vele regeltjes
Alpro is een tof bedrijf om voor te werken: een sterk product; een inspirerende missie rond duurzaamheid en gezondheid - "one planet, one health"; dynamische resultaatgedreven teams; toffe collega's en een goede team spirit; leuke office omgeving om in te werken; hr beleid met sterke welgemeende focus op "people".
Alpro is een sterk groeiend bedrijf en net overgenomen door Danone. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden maar werken we wel in een chaotische/snel veranderende omgeving. Dit biedt veel learning opportunities maar vergt wel flexibiliteit van de medewerkers. Omdat Alpro van oudsher een kleiner bedrijf was is de cultuur heel persoonlijk en is er geen sterk-hierarchische organisatie.
Pros
Sterk groeiend bedrijf met veel opportuniteiten en doorgroei mogelijkheden
Zeer dynamisch bedrijf met open-mind bedrijfscultuur en mooie bedrijsresultaten. Aantrekkelijk en leuk product. Zeer goed intern beleid dat belang hecht aan werk-privé balans. Leuke initiatieven voor groepsactiviteiten en deelname aan evenementen. Ruimte voor zelfontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Pros
Vlot bereikbaar, gratis gebruik Alpro producten de hele dag door
Als bediende heb je genoeg kans op zelfontwikkeling of bijscholing/ cursussen om zo te groeien in de job.
Pros
flexibele uren
Cons
voedingsbedrijf dus geen vast verlof
Goede firma, geen klachten, beetje seizoensgebonden
Pros
Maaltijdcheque
altijd leuk om daar te komen maar na twee jaar interim en geen vast werk word je er niet gelukkiger op
Pros
toffe collegas
Cons
vast werk is miniem
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more ALPRO reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at ALPRO. Our community is ready to answer.
4,6
4,4