ALPRO Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Inhoud job top, mogelijkheid tot correcte uitvoering niet altijd top
IT Service Officer (huidige medewerker) –  Wevelgem9 januari 2018
Een typische dag op het werk weet je wanneer je start maar nooit waar je eindigt, constant interrupts waardoor je nooit door het werk geraakt en heel vaak moet overwerken want anders wordt de situatie alleen maar erger.
Mogelijkheid om bvb 1 dag van thuis uit te werken voor mijn functie is totaal onbespreekbaar wat ik zeer spijtig vindt
Ik vind ook dat er voor de bedienden geen manier bestaat (bvb bonus) om mensen die telkens extra inspanningen (overuren)leveren te belonen.
Ondanks het feit dat ik doodgraag de job doe vind ik het soms lastig dat ik er niet altijd in slaag om alles op tijd uit te voeren wegens tijdsgebrek/te veel werk/onderbezetting door plotse afwezigheid/slordigheid/laksheid van collega's
Deze laatste 3 punten zorgen ook vaak voor frustraties binnen ons team wat de maximale effeciëntie niet verhoogd.
Pluspunten
mijn job is een uitvoerende job wat ik top vind en voldoening uithaal
Minpunten
te veel werk en niet echt mogelijkheden om hier uit te geraken (extra gemotiveerde collega's, mogelijkheid om ongestoord te kunnen werken via thuiswerk)
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
alpro eeen dynamische firma
leading hand sfp (huidige medewerker) –  Wevelgem8 januari 2018
we zijn een dynamische firma met fantastische groeicijfers . dit zorg wel soms voor problemen er worden vele regeltjes opgelegd die soms na korte tijd terug veranderen en dit leidt wel tot fustraties ,.misschien zou het wel goed zijn dat we een adempauze krijgen maar dit zal wel niet lukken zeker
Pluspunten
verlof vrij op te nemen, werkzekerheid
Minpunten
de vele regeltjes
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Tof bedrijf om voor te mogen werken !
Commercial Controller (huidige medewerker) –  Finance8 januari 2018
Alpro is een tof bedrijf om voor te werken: een sterk product; een inspirerende missie rond duurzaamheid en gezondheid - "one planet, one health"; dynamische resultaatgedreven teams; toffe collega's en een goede team spirit; leuke office omgeving om in te werken; hr beleid met sterke welgemeende focus op "people".
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Bedrijf met een wereld verbetrende missie waar zowel naar persoon als resultaat gekeken wordt
Commercial controller (huidige medewerker) –  Gent8 januari 2018
Alpro is een sterk groeiend bedrijf en net overgenomen door Danone. Hierdoor zijn er veel mogelijkheden maar werken we wel in een chaotische/snel veranderende omgeving. Dit biedt veel learning opportunities maar vergt wel flexibiliteit van de medewerkers. Omdat Alpro van oudsher een kleiner bedrijf was is de cultuur heel persoonlijk en is er geen sterk-hierarchische organisatie.
Pluspunten
Sterk groeiend bedrijf met veel opportuniteiten en doorgroei mogelijkheden
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Aangename, positieve werkomgeving en leuk product
Sales Service Assistant (huidige medewerker) –  Sint-Denijs-Westrem8 januari 2018
Zeer dynamisch bedrijf met open-mind bedrijfscultuur en mooie bedrijsresultaten. Aantrekkelijk en leuk product. Zeer goed intern beleid dat belang hecht aan werk-privé balans. Leuke initiatieven voor groepsactiviteiten en deelname aan evenementen. Ruimte voor zelfontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Vlot bereikbaar, gratis gebruik Alpro producten de hele dag door
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Productieve en gezellige omgeving met voldoende kansen tot zelfontwikkeling
Logistics Project Officer (huidige medewerker) –  Wevelgem8 januari 2018
Als bediende heb je genoeg kans op zelfontwikkeling of bijscholing/ cursussen om zo te groeien in de job.
Pluspunten
flexibele uren
Minpunten
voedingsbedrijf dus geen vast verlof
Goede firma
Operator (huidige medewerker) –  Wevelgem10 mei 2017
Goede firma, geen klachten, beetje seizoensgebonden
Pluspunten
Maaltijdcheque
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
toffe collegas en leiding gevenden
Operator (huidige medewerker) –  Wevelgem7 december 2016
altijd leuk om daar te komen maar na twee jaar interim en geen vast werk word je er niet gelukkiger op
Pluspunten
toffe collegas
Minpunten
vast werk is miniem
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 1Rapporteren

Zie meer reviews over ALPRO

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ALPRO. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,7

4,5Werk-Privé Balans
4,1Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over ALPRO gesorteerd op locatie