ALPRO Employee Reviews in Wevelgem

Found 7 reviews matching the search See all 14 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
aangename werk omheving
arbeidster (Former Employee) –  Wevelgem9 February 2018
Ik deed nacht werk en eerst was dit wennen maar na paar weken vond ik dit helemaal ok. Ik werkte graag en vond dan wel rap mijn draai ik heb altijd aan de potten gestaan en paar keer aan de machines om paletten toe te binden. Het werd ook goed betaald en je kon gerust praten met de mensen die er ook werkten het moeilijkste was om de palletten te leren vast binden.
Was this review helpful?Yes 9No 2Report
Inhoud job top, mogelijkheid tot correcte uitvoering niet altijd top
IT Service Officer (Current Employee) –  Wevelgem9 January 2018
Een typische dag op het werk weet je wanneer je start maar nooit waar je eindigt, constant interrupts waardoor je nooit door het werk geraakt en heel vaak moet overwerken want anders wordt de situatie alleen maar erger.
Mogelijkheid om bvb 1 dag van thuis uit te werken voor mijn functie is totaal onbespreekbaar wat ik zeer spijtig vindt
Ik vind ook dat er voor de bedienden geen manier bestaat (bvb bonus) om mensen die telkens extra inspanningen (overuren)leveren te belonen.
Ondanks het feit dat ik doodgraag de job doe vind ik het soms lastig dat ik er niet altijd in slaag om alles op tijd uit te voeren wegens tijdsgebrek/te veel werk/onderbezetting door plotse afwezigheid/slordigheid/laksheid van collega's
Deze laatste 3 punten zorgen ook vaak voor frustraties binnen ons team wat de maximale effeciƫntie niet verhoogd.
Pros
mijn job is een uitvoerende job wat ik top vind en voldoening uithaal
Cons
te veel werk en niet echt mogelijkheden om hier uit te geraken (extra gemotiveerde collega's, mogelijkheid om ongestoord te kunnen werken via thuiswerk)
Was this review helpful?Yes 4NoReport
alpro eeen dynamische firma
leading hand sfp (Current Employee) –  Wevelgem8 January 2018
we zijn een dynamische firma met fantastische groeicijfers . dit zorg wel soms voor problemen er worden vele regeltjes opgelegd die soms na korte tijd terug veranderen en dit leidt wel tot fustraties ,.misschien zou het wel goed zijn dat we een adempauze krijgen maar dit zal wel niet lukken zeker
Pros
verlof vrij op te nemen, werkzekerheid
Cons
de vele regeltjes
Was this review helpful?Yes 3No 1Report
Productieve en gezellige omgeving met voldoende kansen tot zelfontwikkeling
Logistics Project Officer (Current Employee) –  Wevelgem8 January 2018
Als bediende heb je genoeg kans op zelfontwikkeling of bijscholing/ cursussen om zo te groeien in de job.
Pros
flexibele uren
Cons
voedingsbedrijf dus geen vast verlof
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Goede firma
Operator (Current Employee) –  Wevelgem10 May 2017
Goede firma, geen klachten, beetje seizoensgebonden
Pros
Maaltijdcheque
Was this review helpful?Yes 5NoReport
toffe collegas en leiding gevenden
Operator (Current Employee) –  Wevelgem7 December 2016
altijd leuk om daar te komen maar na twee jaar interim en geen vast werk word je er niet gelukkiger op
Pros
toffe collegas
Cons
vast werk is miniem
Was this review helpful?Yes 7No 1Report

See more ALPRO reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at ALPRO. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,6