ALPRO Employee Review

View all ALPRO reviews

Inhoud job top, mogelijkheid tot correcte uitvoering niet altijd top
IT Service Officer (Current Employee) –  Wevelgem9 January 2018
Een typische dag op het werk weet je wanneer je start maar nooit waar je eindigt, constant interrupts waardoor je nooit door het werk geraakt en heel vaak moet overwerken want anders wordt de situatie alleen maar erger.
Mogelijkheid om bvb 1 dag van thuis uit te werken voor mijn functie is totaal onbespreekbaar wat ik zeer spijtig vindt
Ik vind ook dat er voor de bedienden geen manier bestaat (bvb bonus) om mensen die telkens extra inspanningen (overuren)leveren te belonen.
Ondanks het feit dat ik doodgraag de job doe vind ik het soms lastig dat ik er niet altijd in slaag om alles op tijd uit te voeren wegens tijdsgebrek/te veel werk/onderbezetting door plotse afwezigheid/slordigheid/laksheid van collega's
Deze laatste 3 punten zorgen ook vaak voor frustraties binnen ons team wat de maximale effeciëntie niet verhoogd.
Pros
mijn job is een uitvoerende job wat ik top vind en voldoening uithaal
Cons
te veel werk en niet echt mogelijkheden om hier uit te geraken (extra gemotiveerde collega's, mogelijkheid om ongestoord te kunnen werken via thuiswerk)
Was this review helpful?Yes 4NoReport

Other ALPRO Employee Reviews

inpak operator
dse operator inpak (Former Employee) –  Wevelgem17 January 2019
toffe aangename werksfeer , doorgroei mogelijkheden , gewaardeerde opleidingen , goede verloning , aan gename bedrijfs voorwaarden
Pros
correct betaald
Was this review helpful?Yes 1NoReport
aangename werk omheving
arbeidster (Former Employee) –  Wevelgem9 February 2018
Ik deed nacht werk en eerst was dit wennen maar na paar weken vond ik dit helemaal ok. Ik werkte graag en vond dan wel rap mijn draai ik heb altijd aan de potten gestaan en paar keer aan de machines om paletten toe te binden. Het werd ook goed betaald en je kon gerust praten met de mensen die er ook werkten het moeilijkste was om de palletten te leren vast binden.
Was this review helpful?Yes 9No 2Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at ALPRO. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,6