Aramark Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Travail agréable
Employée (voormalige medewerker) –  Bxl -Louvain_Brabant Wallon1 juni 2017
Travail ou l'on est indépendant.Horaire de bureau du lundi au vendredi.Rencontre avec beaucoup de personnes de plusieurs milieux différents.Bonne entente avec tous les collègues.Point le plus difficile du poste sont les charges parfois un peu lourdes(ex:pour le remplissage des machines à coca et le stationnement chez les clients)
Pluspunten
Repas gratuit Voiture socété
Minpunten
rien
Bonne
Plongeur (voormalige medewerker) –  Brussel28 maart 2017
bonne entreprise,bonne gérance du personnel.
très actif sur la qualité des repas donnée dans l'horeca.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Environnement de travail très agreable
Assistant unit manager (huidige medewerker) –  Sonaca gosselies17 januari 2017
Société dans laquelle nous sommes soutenus par nos supérieurs . Évolution de carrière dans la société possible.
Pluspunten
Évolution de carrière possible
Minpunten
Barème salaire un peu bas
Travail assez dur
chef de'équipe service rapide (voormalige medewerker) –  Evere3 augustus 2016
Manque d'effectif très fréquent avec surcharge de travail.Peu de considération des chefs
Pluspunten
Repas gratuits, trajets remboursés
intérim chez Aramark
Collaboratrice de cuisine (voormalige medewerker) –  Gosselies30 mei 2016
l'équipe est très agréable , et s'entraide , apprendre à être rapide et avoir des responsabilités
Pluspunten
Repas inclus
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
zelfstandige invulling van de job
Client Accountmanager (voormalige medewerker) –  West Vlaanderen30 december 2015
Aramark is veel veranderd in de periode van 4 jaar dat ik voor hen gewerkt heb . De ontwikkeling van het IT gegeven is heel snel gebeurt en dit zonder ondersteuning in the field . Heb dit zelf gerealiseerd met mijn unitmanagers en hen ondersteuning gegeven waar nodig .
De onderneming heeft vel tegenslag gekend en grote contracten verloren en voor dit jaar was er een groot gebudgetteerd en hebben zij niet gehaald zodoende hebben zij besloten om op korte termijn een besparing door te voeren en omdat ik de laatste was binnengekomen werd ik samen met 3 anderen ontslagen nu 16 december ll.
Pluspunten
wagen, groepsverzekering, ecocheques, laptop, gsm
Minpunten
weinig of geen ondersteuning en te snelle veranderingen
Collègues
Buffetier/ Cuisinier (voormalige medewerker) –  Luxembourg26 mei 2014
Les matins je me devais d'entretenir les machines à café des différents étages du building. Ensuite, je devais servir les employés lors d'un service de 3 heures.
Lors du service on doit endurer une chaleur assez élevée mais néanmoins la bonne humeur du groupe est un point positif.
Nous sommes bien pris en main, les managers viennent souvent voir comme ça se passe.
J'ai été repris trois années, et ai eu l'occasion de diversifiés mes tâches avec de plus grandes responsabilitées.
Pluspunten
Repas gratuits
Minpunten
peu de contact à l'exterieur
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
satisfesant
ouvriere (voormalige medewerker) –  Brussels, BRU1 december 2013
beaucoup de boulot travaille en equipe apprendre pour monte plus haut toujour etre attentif
Pluspunten
repas gratuit
Minpunten
bas salaire
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Globalement bon
HR Officer (voormalige medewerker) –  Bruxelles28 juni 2013
Beaucoup d'administration, opportunités développement peu important, objectifs département quasi inexistants
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
good company ethics. not for everyone
Locations Manager (voormalige medewerker) –  dual manage starbucks location8 april 2013
Training are nonexistent for management. The whole idea of saving cost by any means necessary doesn't settle well with me. Manager doesn't have a clear understanding of the business therefore making a transition to combine the two business entities is impossible.
Pluspunten
pays
Minpunten
hours and support from uppermanagement
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Aangename omgang met collega's en klanten
Aangestelde bevoorrader/merchandiser (huidige medewerker) –  Regio Waasland/Antwerpen21 januari 2013
's Morgens vertrek ik met de bedrijfswagen naar de regio Waasland/Antwerpen om mijn klantjes te gaan bevoorraden van vooral koffie,maar ook soms met snoep en frisdrank.Ik had helemaal geen ervaring in deze sector maar wegens een opleiding,gegeven door 2 verschillende collega's,had ik de knepen van het vak snel onder de knie.Met de directie komen wij niet vaak in contact,enkel wanneer er algemene vergaderingen zijn.Bij problemen of vragen nemen wij contact op met onze verantwoordelijken.
Bij Aramark zijn wij verdeeld over enkele regio's,de collega's van groep Gent zijn alvast toffe collega's om met samen te werken,de andere collega's zien we bijna nooit.
Ik voel me erg op mijn gemak in deze job,het kan soms wel eens stesserend zijn door de werkdruk(vooral als er veel zieken zijn)maar stress op de baan heb ik helemaal niet.Ik maak ook wel eens tijd om eens een woordje te praten met de klanten,gewoon om te horen of alles naar wens is.
Pluspunten
bedrijfswagen
Minpunten
geen maaltijdcheques

Zie meer reviews over Aramark

3,3
3,2
3,3
3,5

Reviews over Aramark gesorteerd op locatie