Reviews voor Aramark in Antwerp (city)

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11.700 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Aangename omgang met collega's en klanten
Aangestelde bevoorrader/merchandiser (huidige medewerker) –  Regio Waasland/Antwerpen21 januari 2013
's Morgens vertrek ik met de bedrijfswagen naar de regio Waasland/Antwerpen om mijn klantjes te gaan bevoorraden van vooral koffie,maar ook soms met snoep en frisdrank.Ik had helemaal geen ervaring in deze sector maar wegens een opleiding,gegeven door 2 verschillende collega's,had ik de knepen van het vak snel onder de knie.Met de directie komen wij niet vaak in contact,enkel wanneer er algemene vergaderingen zijn.Bij problemen of vragen nemen wij contact op met onze verantwoordelijken.
Bij Aramark zijn wij verdeeld over enkele regio's,de collega's van groep Gent zijn alvast toffe collega's om met samen te werken,de andere collega's zien we bijna nooit.
Ik voel me erg op mijn gemak in deze job,het kan soms wel eens stesserend zijn door de werkdruk(vooral als er veel zieken zijn)maar stress op de baan heb ik helemaal niet.Ik maak ook wel eens tijd om eens een woordje te praten met de klanten,gewoon om te horen of alles naar wens is.
Pluspunten
bedrijfswagen
Minpunten
geen maaltijdcheques
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren

Zie meer reviews over Aramark

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Aramark. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,6
53.352
43.591
32.880
21.023

3,5Werk-Privé Balans
3,3Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Aramark gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Aramark gesorteerd op locatie