Arcadis

Arcadis Employee Reviews

Found 9 reviews matching the search
See all 850 reviews
Featured review
Arcadis selected this as a representative review
Ik waardeer specifiek de vrijheid die ik krijg bij Arcadis: - om te werken waar ik wil (een van de kantoren of thuis, als mijn taken van die dag het toelaten) - werkuren in functie van gezin te kiezen (vroeg beginnen of laat beginnen, de dag eens onderbreken om kinderen af te halen en daarna verderwerken...) - opleidingen zelf uit te zoeken en te kiezen in welke richting ik wil ontwikkelen - in grote lijnen bepaal ik zelf hoe ik mijn dag invul, eindresultaat is belangrijkste - neem je initiatief, krijg je altijd steun In het begin wat moeite gehad met het wennen aan teams die op afstand samenwerken, duurt wat langer om een band te krijgen met collega's. Management is bereikbaar, doen moeite om info te delen via webinars en intranet. Er wordt veel geïnvesteerd in welzijn op het werk, met allerlei workshops, vers fruit en soep op kantoor, fietsen die uitgeleend kunnen worden, aanbod van yoga op de middag, aandacht voor gezonde lunch en beweging ... ook initiatieven die vanuit de medewerkers komen, krijgen alle ondersteuning als het binnen de waarden past.
Pros
Mooie kantoren, ergonomische bureaus, veel kansen om te groeien, gratis fruit en soep, water en koffie in alle kantoren, op wandelafstand van openbaar vervoer werken. Sterke focus op duurzaamheid, intern en extern.
Cons
Verplicht om zelf initiatief te nemen, voor introverte mensen moeilijkr om zich te tonen
Een bedrijf met een goede verloning en goede werksfeer
Werken bij Arcadis is voor mij te omschrijven met volgende kernwoorden: - Teamwork - Work-life balance - Duurzaamheid - Uitdaging - Flexibiliteit (werkend in twee richtingen, wat voor mij niet meer dan logisch lijkt) - Bijleren - Verbeteren - Eerlijkheid en openheid
+ Work-life balans + Aangename collega's + Ruimte voor zelfontplooiing + Werken aan zeer diverse projecten + Duurzaamheid geïntegreerd in alle ontwerpen Voor mijn persoonlijke situatie is een goede work-life balans zeer belangrijk. Thuiswerken kan tot 2 dagen per week, zodat je je werk optimaal kan afstemmen op je privé agenda. Of zodat je na een halve dag op locatie niet meer naar kantoor hoeft te rijden om de file te vermijden... Het werken op projectbasis brengt uiteraard soms de nodige stress met zich mee, maar er wordt steeds gezocht naar oplossingen om dit tijdig aan te pakken. Ook staan collega's altijd klaar om samen de handen uit de mouwen te steken als een deadline dichterbij komt, of gewoon om na de uren nog even samen er op uit te trekken. Qua zelfontplooiing is er voldoende ruimte voor bijkomende opleidingen, zij het op vlak van technische kennis, of eerder op vlak van soft skills. Ook indien je in de loop van je carrière een andere weg op wenst te gaan, wordt dit steeds constructief behandeld door de leidinggevenden. De projecten waaraan gewerkt wordt zijn zeer uiteenlopend en steeds uitdagend op vlak van grootte en complexiteit, waarbij duurzaamheid (in de meest brede zin van het woord) steeds centraal staat. Kortom een zeer goede plek om te werken indien je zelf graag uitgedaagd wordt.
bof et pas top mais ça passe. Il appréciât offrir beaucoup au employeur mais la vision des choses était mauvaise
Voltijds tekenaar ontwerper autocad piping. mechanisch tekenaar-ontwerper, intresante en boeiende job met uitdaging.
Pros
maaltijdcheques, kilometervergoeding, hospitalisatie en groepsverzekering
Een typische dag op werk Begin rond 08.00 update van de planning- agenda welcomen van bezoekers telefoon- registratie van afspraken lezen van bestekken en voorbereiding van de administratieve documenten voor de indiening van nieuwe offertes (publieke markten/aanbestedingen). voorbereiding van de administratieve documenten inzake lopendeprojecten zoeken en registratie van nieuwe commerciele publieke en privé opportuniteiten (Belgishe bulletin van aanbestedingen/ European tender lists). opmaken van portfolio's van referenties Lay-outen van documenten afwerken van documenten klassement Einde van de dag: onbepaald naargelang workload
Pros
heel veel te leren op korte termijn+ DKV
Cons
heel moeilijk om met een familieleven te concilieren
-all the time a new challenge; - many CAD techniques; - very nice colleagues;
- Recuriting office for temporary and longterm jobs - Job opportunities are limited - Growth within the company is limited
See more Arcadis reviews
You may want to try: