Argenta

All
Belgium15 reviews
Found 15 reviews matching the search
See all 31 reviews
Une banque flamingante pour les clients flamands et uniquement
Pros
Ja
Cons
Nee
Als loketbediende wordt je de pispaal van andere collega’s!
Er mag geen tijd meer gemaakt worden voor de gewone klant, alles draait om het behalen van cijfers €!
Incompetent management, die niet bezig zijn met wat er werkelijk leeft/gebeurt op de werkvloer, maar eindeloos in vergaderingen zitten rond strategische planningen e.d. Om de 6 maand hebben ze nieuwe ideeën waarvan uiteindelijk nooit iets deftig wordt uitgewerkt/geïmplementeerd.

Er wordt ook heel veel aan micromanagement gedaan, en daarbij wordt het niet geschuwd om mensen te overrulen in hun functie. Kritiek hierop ligt erg gevoelig, en keert zich sowieso tegen de mensen die dit uiten.

Als je geen meeloper bent, dan word je al snel scheef bekeken en overal zwart gemaakt. Je wordt hierop ook negatief beoordeeld, zonder enige meetbare of concrete reden.

Steun van O&T moet je al zeker niet verwachten, die leven in hun eigen wereldje, en hebben zo mogelijk nog minder voeling met wat er leeft binnen het bedrijf. O&T is enkel en alleen bezig met zichzelf te verkopen over hoe goed zij zelf toch wel bezig zijn.
Positieve ervaring, aangename sfeer en kans om te groeien
Job met een ietwat , achterhaalde bekrompen mentaliteit. Onderbetaald loon waar je veel voor moest doen en weinig gewaardeerd wordt.
Er wordt heel wat inzet van je gevraagd maar er staat niks tegenover.

Als je loonsverhoging vraagt, kan je het vergeten maar klantenservice willen ze 500% inzet.

Ik had veel eerder de beslissing moeten nemen om te vertrekken. Slechter kan niet!!
Pros
Veel sociaal contact.
Cons
Dik onderbetaald en geen waardering.
In de afgelopen 20 jaar telkens moeten opboksen tegen de opgedrongen regels opgelegd door Argenta, zelfs tegen alle wetgeving in.

Heb mijn job echter altijd heel graag gedaan door de vertrouwensrelatie met mijn klanten. In Waasmunster heb ik een kantoor opgebouwd van de grond. Intussen een mooie portefeuille, enkel is deze nog steeds te klein ten opzichte van tweede en derde generatie kantoren en heb ik het nadeel van in een klein dorp gevestigd te zijn.

Heb geïnvesteerd in groei en in personeel maar wordt daar nu voor bedankt.
Baas zeer wisselvallig, ene moment als goed en andere momenten alles verkeerd.
Je kon moeilijk inschatten hoe zijn pet stond
j'ai travaille dans une agence et il y avait moi et le responsable. j'ai appris pas mal de choses par rapport au travail
van loket bediende , naar verzekeringtsadviseur doorgegroeid.
de kantoorhouder ging op pensioen in 2015 en we kregen een nieuwe kantoorhouder.

Nu is het terug rondbellen om klanten naar het kantoor uit te nodigen.
Pros
heel leuke collega en we werken 30 u per week
Cons
onze werk uren zouden worden aangepast waardoor dat er heel veel zal veranderen
Soms heel hectisch, is soms moeilijk te combineren
Pros
mooie werkomgeving
Cons
weinig ondersteuning
Enkele jaren gewerkt: zeer fijne familiale sfeer, resultaatsgerichtheid is belangrijk. echt no-nonsense, vooruitstrevend: willen steeds duurzaam groeien. Fijn HR-beleid gericht op duurzame groei in loopbaan en verloningsbeleid
Ik op de bank Argenta heel wat bijgeleerd. Heb heel veel mee gekregen. Ben hun heel dankbaar dat zij mij namen als een collega en niet als een stagiaire.
Pros
altijd beleef en eerlijk
Cons
klein van kantoor
Zeer veel geleerd in mijn korte periode bij Argenta in de functie van Credit analyst.
In de voormiddag zit ik aan het loket. Ik zal veel klatencontact hebben (heb ik graag) en kan ik natuurlijk de klant een 'tip' meegeven over een product. In de namiddag heb ik commerciële afspraken. Klanten die meer info wensen over een auto- en brandverzekering.
Wat was het weer een productieve dag. Wat hebben we geleerd vandaag? Je leert alle dagen bij, er zijn wel eens nieuwe producten.

Onze kantoorhoudster kan het heel goed uitleggen, maar af en toe botst het wel eens met haar. Onze ideeën en meningen liggen ver uit elkaar. En over mijn collega's heb ik niet veel te vertellen. Het zijn er 2 en ouder als ik. Nu zijn het natuurlijk ex-collega's!!

Maar er zijn natuurlijk minder makkelijke opdrachten en dat is voornamelijk telefonische prospectie. Je belt de klant op, maar 'stoort' ze in hun tijd, ze leggen de telefoon wel niet neer, maar hebben minder dan de helft gehoord wat je ze te vertellen hebt. Het is niet makkelijk, maar opgeven doe ik niet.

Maar er zijn natuurlijk ook leuke dingen zoals: als het goed weer is en dan tijdens middagpauze lekker kunnen genieten van het zonnetje in de tuin, of alle woensdagen in de namiddag vrij, en er kan wel eens dag tussen zitten voor een opleiding mee te volgen, dat doen we natuurlijk graag (leergierig).
Pros
goede opleiding intern argenta
Cons
zaken die worden achtergehouden als het neerkomt op financieel vlak!!
een competitieve vergoeding
aantrekkelijke extralegale voordelen

een boeiende functie in een groeiend bedrijf en voldoende uitdagingen
See more Argenta reviews
You may want to try: