Argenta Reviews

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Aangename collega's
Administratief bediende (voormalige medewerker) –  Deurne3 juni 2017
Ik op de bank Argenta heel wat bijgeleerd. Heb heel veel mee gekregen. Ben hun heel dankbaar dat zij mij namen als een collega en niet als een stagiaire.
Pluspunten
altijd beleef en eerlijk
Minpunten
klein van kantoor
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Argenta
Credit analyst (voormalige medewerker) –  Antwerpen11 september 2016
Zeer veel geleerd in mijn korte periode bij Argenta in de functie van Credit analyst.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
commercieel en boeiend
administratief commercieel bediende (voormalige medewerker) –  Sint-Gillis-Waas22 oktober 2013
In de voormiddag zit ik aan het loket. Ik zal veel klatencontact hebben (heb ik graag) en kan ik natuurlijk de klant een 'tip' meegeven over een product. In de namiddag heb ik commerciële afspraken. Klanten die meer info wensen over een auto- en brandverzekering.
Wat was het weer een productieve dag. Wat hebben we geleerd vandaag? Je leert alle dagen bij, er zijn wel eens nieuwe producten.
Onze kantoorhoudster kan het heel goed uitleggen, maar af en toe botst het wel eens met haar. Onze ideeën en meningen liggen ver uit elkaar. En over mijn collega's heb ik niet veel te vertellen. Het zijn er 2 en ouder als ik. Nu zijn het natuurlijk ex-collega's!!
Maar er zijn natuurlijk minder makkelijke opdrachten en dat is voornamelijk telefonische prospectie. Je belt de klant op, maar 'stoort' ze in hun tijd, ze leggen de telefoon wel niet neer, maar hebben minder dan de helft gehoord wat je ze te vertellen hebt. Het is niet makkelijk, maar opgeven doe ik niet.
Maar er zijn natuurlijk ook leuke dingen zoals: als het goed weer is en dan tijdens middagpauze lekker kunnen genieten van het zonnetje in de tuin, of alle woensdagen in de namiddag vrij, en er kan wel eens dag tussen zitten voor een opleiding mee te volgen, dat doen we natuurlijk graag (leergierig).
Pluspunten
goede opleiding intern argenta
Minpunten
zaken die worden achtergehouden als het neerkomt op financieel vlak!!
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Antwerpen21 mei 2012
een competitieve vergoeding
aantrekkelijke extralegale voordelen
een boeiende functie in een groeiend bedrijf en voldoende uitdagingen
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 3Rapporteren

4,1
3,6
3,7
3,8

Reviews over Argenta gesorteerd op locatie