Armonea

Armonea Employee Reviews

Found 58 reviews matching the search
See all 61 reviews
Loved to work there Personal situation changed and needed à part Time job what wasn t possible at that time without That job and team Work private balance was at That time really an issue
Enkel met vreemden werken, directie is afschuwelijk, geen goede zorg voor patiënten, anderstalig personeel dan bewoners. Personeel kan niet altijd communiceren met bewoners
Pros
Betalende lunch
Cons
Korte onderbreking indien mogelijk
Excellente entreprise bon travail d’équipe très bonne organisation
Pros
Travaille d’équipe
Cons
Charge de boulot
Was leuk voor een tijd om te werken, nagelang je er werkte was het minder leuk.
Ik werkte graag voor Armonea. Als je geen kinderen hebt en je werkt in de zorg is deze job de ideale job om goed je geld te verdienen
Hoewel het een bedrijf is met veel mogelijkheden zijn de meeste doorgroei mogelijkheden enkel weggelegd voer vriend of vriendin van ... daarnaast is men niet vies van fysiek contact voor een promotie Ook na de uren word per dus wel eens vergaderd
Een bedrijf zonder stabiliteit. Veel te veel ideeën, te weinig omgezet in de praktijk.
een best boeiende job maar ZEER onderbetaald , vooral het weekendwerk valt zwaar
Pros
Cons
onderbetaald
Travail avec des personnes âgées peut être parfois harassant
Te weinig personeel. Je werkt steeds onder tijdsdruk en kunt geen tijd maken voor de bewoners. Hun slogan"laat mensen genieten van hun LEEFtijd" slaagt dus nergens op.
Ik kreeg plotseling mijn ontslag omdat zij vonden dat er te veel personelen er waren maar blijkbaar was het niet zo...
Pros
Gratis soep
Cons
Steeds komen invallen voor zieke collega
Aucunes logiques de travail , pas de méthodes claires , pas de valorisations du personnels, on met des chefs à des places qu’ils ne connaissent pas , le seul point discuté est la rentabilité
Pros
Société en bonne santé financière
Cons
Pas de dialogue avec le personnel
Te weinig tijd voor de mensen en de medicatie word in de eet plaats klaar gezet zonder bewaking iedereen kan zo maar medicatie van een ander nemen 4 maal doorgegeven en er werd niks aan gedaan
veel werk, veel overuren, nóóit budget voor activiteiten voor materialen....
Directie kan het allemaal mooi verwoorden, in werkelijkheid is het totaal anders! Kent geen discretie en communicatie vormt een groot probleem! Ook head Admin heeft een groot probleem wat communicatie betreft! Beiden doen aan vriendjespolitiek. Pesten alle goede medewerkers buiten en het enige wat telt is budget! Centen gaan voor de residenten!
Pros
Toffe collega's
Cons
Slecht beleid
Armonea laat zien het beste voor te hebben met de bewoners binnen een site aan elke site zijn voor- en nadelen verbonden dat zal je overal voorhebben
Pros
combinatie werk/privé
Cons
verouderde software
Er gestart als hoofdverpleegkundige.. Drukke baan, doch de dankbaarheid van bewoners en familie lonen de moeite. Management en hoger management staan open voor open communicatie en luisterend oor. Volgens mij speelt de directeur per residentie de grootste rol, dus hier kan het mislopen. Overal moet er veel gewerkt worden en de zoektocht naar personeel is een niet te onderschatten probleem.
Pros
Aangename sfeer, luisterend oor van management, loon zoals overal en maaltijdcheques
Slechte Directrice veel te jong reageert respectloos Beleid trekt op niets , iedereen doet maar wat . Geen kans tot opleiding terwijl dit beloofd is . Veel lege appartementen en ontevreden bewoners Geen teamgeest aanwezig er wordt geroddeld om zich op te werken en goed te staan bij Directie .
Pros
Cons
Slechte werksfeer
Très mauvaise expérience. Évolution de carrière possible et encouragée mais sans formation ( sentiment d'être jeté dans une institution pour remplir un poste vacant ). Management nul, charge de travail épouvantable, aucune considération pour le personnel.
Pros
Cheque repas
Cons
Management inexistant, ingérence, charge de travail épouvantables, heures supplementaires non payée
Geen respect voor personneel . Vorbellen de manager van armonea mol kom van de grote distributie GB ,Delhaize. Budget is belangrijk en zo voor . Maar zorg, confort van de bewoner geen prioritair. Imago van armonea puur theatre....geen philosophie .puur financiële !.!..
Pros
Collega s
Cons
Managment van armonea
Zeer onangename werksfeer. Ben je nieuw in de groep, zeker niet welkom. Geen interne opleiding wegens personeelstekorten. Komt heel onprofessioneel over t.o.v. familie. Vorm van negeren en pestgedrag. Mooie visie op de site en op papier, maar in werkelijkheid is het een ander paar mouwen. Ik zou mijn moeder/vader daar niet achter willen laten. Heel slordig te werk gaan, verpleegpost heel erg slordig. Je bent nieuw, amper briefing over de bewoners. Zorgplanning niet op orde. Geen structuur in omgang met medicatie. Geen naaldcontainer bij, steken ze de gebruikte spuit in hun zak. Stel mij toch veel vragen bij de manier van werken. Hier geleerd hoe het niet moet. Jammer dat ik de mensen daar niet kan weghalen.
Pros
Openbaar vervoer
  1. Employee Reviews