Armonea Employee Reviews

Found 45 reviews matching the search See all 47 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Slecht beleid en vriendjespolitiek
Hoofdverpleegkundige (Former Employee) –  Sint-Amands6 April 2019
Directie kan het allemaal mooi verwoorden, in werkelijkheid is het totaal anders! Kent geen discretie en communicatie vormt een groot probleem! Ook head Admin heeft een groot probleem wat communicatie betreft! Beiden doen aan vriendjespolitiek. Pesten alle goede medewerkers buiten en het enige wat telt is budget! Centen gaan voor de residenten!
Pros
Toffe collega's
Cons
Slecht beleid
Was this review helpful?Yes 5NoReport
gezellige werksfeer
head hospitality (Current Employee) –  Kempen23 January 2019
Armonea laat zien het beste voor te hebben met de bewoners binnen een site
aan elke site zijn voor- en nadelen verbonden dat zal je overal voorhebben
Pros
combinatie werk/privé
Cons
verouderde software
Was this review helpful?Yes 1No 9Report
Druk zoals overal, me verlegd wat geen meerwaarde was
Hoofdverpleegkundige (Former Employee) –  Kust14 January 2019
Er gestart als hoofdverpleegkundige.. Drukke baan, doch de dankbaarheid van bewoners en familie lonen de moeite.
Management en hoger management staan open voor open communicatie en luisterend oor.
Volgens mij speelt de directeur per residentie de grootste rol, dus hier kan het mislopen.

Overal moet er veel gewerkt worden en de zoektocht naar personeel is een niet te onderschatten probleem.
Pros
Aangename sfeer, luisterend oor van management, loon zoals overal en maaltijdcheques
Was this review helpful?Yes 1No 5Report
Slechte Directie
Verpleegkundige (Former Employee) –  Kapellen lindenhof8 January 2019
Slechte Directrice veel te jong reageert respectloos
Beleid trekt op niets , iedereen doet maar wat .
Geen kans tot opleiding terwijl dit beloofd is .
Veel lege appartementen en ontevreden bewoners
Geen teamgeest aanwezig er wordt geroddeld om zich op te werken en goed te staan bij Directie .
Pros
Cons
Slechte werksfeer
Was this review helpful?Yes 18NoReport
Entreprise à eviter
Head care (Former Employee) –  België6 January 2019
Très mauvaise expérience. Évolution de carrière possible et encouragée mais sans formation ( sentiment d'être jeté dans une institution pour remplir un poste vacant ). Management nul, charge de travail épouvantable, aucune considération pour le personnel.
Pros
Cheque repas
Cons
Management inexistant, ingérence, charge de travail épouvantables, heures supplementaires non payée
Was this review helpful?Yes 16NoReport
Inconpetence van directie
Zorgkundige (Former Employee) –  Mol28 December 2018
Geen respect voor personneel . Vorbellen de manager van armonea mol kom van de grote distributie GB ,Delhaize. Budget is belangrijk en zo voor . Maar zorg, confort van de bewoner geen prioritair. Imago van armonea puur theatre....geen philosophie .puur financiële !.!..
Pros
Collega s
Cons
Managment van armonea
Was this review helpful?Yes 15NoReport
Zeer onaangename werkplaats
Verpleegkundige (Former Employee) –  Brugge6 September 2018
Zeer onangename werksfeer. Ben je nieuw in de groep, zeker niet welkom. Geen interne opleiding wegens personeelstekorten. Komt heel onprofessioneel over t.o.v. familie.
Vorm van negeren en pestgedrag.
Mooie visie op de site en op papier, maar in werkelijkheid is het een ander paar mouwen. Ik zou mijn moeder/vader daar niet achter willen laten. Heel slordig te werk gaan, verpleegpost heel erg slordig. Je bent nieuw, amper briefing over de bewoners. Zorgplanning niet op orde. Geen structuur in omgang met medicatie. Geen naaldcontainer bij, steken ze de gebruikte spuit in hun zak. Stel mij toch veel vragen bij de manier van werken. Hier geleerd hoe het niet moet. Jammer dat ik de mensen daar niet kan weghalen.
Pros
Openbaar vervoer
Was this review helpful?Yes 46No 2Report
Slechte werksfeer alleen het geld telt
Schoonmaker (Former Employee) –  Olen27 August 2018
Geen goed wzc!
Weinig kwaliteit en comfort
Maar wel veel betalen!
Gaat over site in Olen
Pros
Cons
Veel
Was this review helpful?Yes 29NoReport
Verschrikkelijk
Medewerker (Former Employee) –  Antwerpen (provincie)16 August 2018
Te hoge werkdruk. Personeel wordt uitgebuit. Veel beloven weinig doen. Elke euro telt. Geen communicatie. Onhygienisch. Houd je geliefde oudjes weg van Armonea!!
Pros
Cons
heel veel
Was this review helpful?Yes 32No 1Report
Wegblijven als personeel en als bewoner
Verpleegkundige (Former Employee) –  Hasselt België31 July 2018
Heel slecht om te werken. Veel te hoge werkdruk. Personeel wordt hier gewoon uitgebuit. Slavernij is thans al lang afgeschaft. Onbekwame leidinggevenden. Het mag niks kosten maar moet veel opbrengen. Enkel de winst telt. Er wordt geen rekening gehouden met de bewoners en personeel. Geen communicatie. Veel beloven maar komt uiteindelijk niks van. Personeel en bewoners worden uitgeperst om zoveel mogelijk geld te verdienen. Kortom wegblijven!
Pros
Cons
Heeeel veeeel
Was this review helpful?Yes 47No 1Report
Vacature voor nachtverpleegkundige
Sollicitante (Former Employee) –  Merchtem25 July 2018
Martinas zeer slecht voorbeeld over hoe het NIET moet.
Slechte tot geen communicatie van directie uit., beloften die niet nagekomen worden, wensten dat er bemiddeld werd bij vorige werkgever ZONDER dat er iets getekend werd bij armonea zelf. Geen antwoorden gekregen via mail, directie nursing ( head care) die autoritair en arrogant overkomt. Wilden mij aanwerven, dan weer niet en vervolgens weer wel.gelukkig zelf knoop doorgehakt om er niet meer te willen beginnen!
Was this review helpful?Yes 34No 4Report
Slechte communicatie.
Voormalig medewerker (Former Employee) –  Leuven18 July 2018
Komt in orde! Maar word heen en weer gestuurd.
De paraplu opentrekken steeds opnieuw.

Weinig flexibel naar werk en gezin enkel naar WG.
Pros
Cons
Weinig voordelen
Was this review helpful?Yes 24No 1Report
Ter Venne, zorg op maat
Hoofdverpleegkundige (Current Employee) –  Sint-Martens-Latem5 July 2018
Elke dag zetten de medewerkers van de zorg zich in om de anderen te helpen, door hun enthousiasme, aandacht en deskundigheid. Ze geven de residenten het gevoel dat ze welkom zijn, onafhankelijk van hun afkomst of achtergrond. Hier wordt gewerkt met passie voor het vak en krijgen de residenten zorg op maat die hen het beste past.
Was this review helpful?Yes 5No 37Report
Genieten van de Leef-Tijd
Hoofdverpleegkundige (Current Employee) –  Sint-Martens-Latem5 July 2018
Ons WZC werkt niet alleen aan de waarden maar ook aan de verschillende pijlers. (Armonea Experiences) die zowel residenten als medewerkers ten goede komt. De collega's die hier werken, hebben het hart op de juiste plaats. Willen het beste voor onze residenten en hebben respect voor onze residenten. We laten ze genieten van hun Leef-Tijd op de manier dat het beste bij hen past.
Door dit allemaal te kunnen realiseren, wordt er voldoende aandacht besteed aan verschillende opleidingen. Dit vraagt soms extra energie, maar het resultaat dat men verwezenlijkt, geeft voldoening aan het personeel en een stimulans om verder te gaan en dit ten voordele van kwalitatieve zorg aan onze residenten. Dit omwille van een goede teamspirit die er heerst in ons WZC. Ook rekening houdend met onze medewerkers, deze worden goed gecoacht en ondersteund. Ook voor hen dragen wij zorg, er wordt ook naar onze medewerkers geluisterd. Het is tenslotte ook hun tweede thuis.
We heten iedereen welkom...
Was this review helpful?Yes 4No 41Report
veel kansen en doorgroeimogelijkheden, aangename werksfeer
Headcare (Current Employee) –  Herentals25 June 2018
Het is zeer aangenaam werken in WZC Vogelzang Armonea.
je krijgt een enorme werktevredenheid als je de bewoners kunt laten genieten van de kleine dingen des levens. We zorgen er voor dat we samen met onze bewoners naar buiten komen. Zo staat er op het programma binnenkort een festival in Geel. We wandelen elke week naar de visvijver en gaan elke vrijdag naar de wekelijkse markt. Persoongerichte zorg staat hier hoog in het vaandel en we willen via deze weg voor onze residenten een nieuwe thuis creeren.
Als medewerker krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende werkgroepen en zo de visie en het beleid mee uit te werken. Daarnaast zijn we een team Vogelzang en wordt er geregeld over de verschillende disciplines waar nodig een handje toegestoken.
Was this review helpful?Yes 3No 35Report
Hier krijg je kansen!
Directeur (Current Employee) –  Dilbeek23 June 2018
Een goede werkomgeving waar je kansen krijgt om jezelf te ontplooien en door te groeien. Bedrijf met een heel mooi doordacht service model waarbij de bewoner centraal staat.
Pros
Er wordt naar je kunnen gekeken
Cons
Je moet kunnen doorbijten als je een leidinggevende functie hebt
Was this review helpful?Yes 6No 32Report
Ontwikkeling gerichte organisatie
Head care (Current Employee) –  Meeuwen-Gruitrode7 June 2018
Binnen Armonea zijn er veel mogelijkheden om door te groeien.dit geldt voor alle functies.
Contact houden, uitstekende zorg, genieten en thuis voelen zijn de 4 pijlers welke centraal staan.
Er is een fijne werksfeer van open communicatie, gelijkwaardigheid en respect.
Kortom een zeer prettige organisatie waarin je als individu gezien en gehoord wordt
Pros
Ontwikkeling, eigen inbreng binnen kaders
Was this review helpful?Yes 8No 34Report
Fijne collega's en interessante job zorgen voor een goede balans.
Ergotherapeut (Former Employee) –  Brussels Hoofdstedelijk Gewest7 June 2018
- Dagelijkse uitdagingen
- Goed contact met collega's en leidinggevende
- Multidisciplinair werken
- Hard werken maar met voldoening!
Pros
Gratis koffie, soep, extra's bij verjaardag/feestdagen, werkkledij
Cons
Geen werkschoenen, eigen schoenen aandoen.
Was this review helpful?Yes 6No 28Report
Opleiding en coaching staat hoog in het vaandel
Head care (Current Employee) –  Zotregem6 June 2018
Door de vele overkoepelende organisaties en werkgroepen kan men op ieder moment theoretische en praktische ondersteuning krijgen. Er is veel aandacht voor persoonsgerichte zorg. Zinvolle dagbesteding en empathische zorg zijn enkele van de vele aandachtspunten waar men belang aan hecht. Het interne kwaliteitssysteem ( armonea experience) zorgt voor een verbetering en bewaking van het bereiken van de visie, waarden en normen . Op deze manier blijft het niet alleen bij beloftes .
Pros
Ontwikkelingsmogelijkheden . Ondersteuning van en voor alle niveaus.
Cons
attitude
Was this review helpful?Yes 5No 34Report
schrijnend
zorgkundige (Former Employee) –  Meeuwen-Gruitrode Meeuwen30 May 2018
Schoon voor de ogen van de kinderen, alles met pracht en praal.
Eind van de rit is het NIET gelijk zij zich laten uitschijnen.
Vooral head care van Ter Meeuwen laat de wensen over.
Daar gaat het alleen om geld en om hun bonussen te krijgen.
Als ze onder het budget blijven krijgt het hoofd personeel een premie.
En verpleegkundigen, zorgkundigen en de mensen van de onderhoud zijn nog eens niet bedankt voor hun bewezen diensten.
Het zijn geen mensen wat daar werken, maar trekpaarden.
Dikke hoge schijn.
Pros
Cons
overueren tot en met
Was this review helpful?Yes 56No 14Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Armonea. Our community is ready to answer.

Ask a Question

2,8Work/Life Balance