Armonea Reviews

47 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 49 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
veel werk
verpleegkundige (huidige medewerker) –  Geel11 juni 2019
veel werk, veel overuren, nóóit budget voor activiteiten voor materialen....
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
Slecht beleid en vriendjespolitiek
Hoofdverpleegkundige (voormalige medewerker) –  Sint-Amands6 april 2019
Directie kan het allemaal mooi verwoorden, in werkelijkheid is het totaal anders! Kent geen discretie en communicatie vormt een groot probleem! Ook head Admin heeft een groot probleem wat communicatie betreft! Beiden doen aan vriendjespolitiek. Pesten alle goede medewerkers buiten en het enige wat telt is budget! Centen gaan voor de residenten!
Pluspunten
Toffe collega's
Minpunten
Slecht beleid
Was deze review waardevol?Ja 21NeeRapporteren
gezellige werksfeer
head hospitality (huidige medewerker) –  Kempen23 januari 2019
Armonea laat zien het beste voor te hebben met de bewoners binnen een site
aan elke site zijn voor- en nadelen verbonden dat zal je overal voorhebben
Pluspunten
combinatie werk/privé
Minpunten
verouderde software
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 16Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Druk zoals overal, me verlegd wat geen meerwaarde was
Hoofdverpleegkundige (voormalige medewerker) –  Kust14 januari 2019
Er gestart als hoofdverpleegkundige.. Drukke baan, doch de dankbaarheid van bewoners en familie lonen de moeite.
Management en hoger management staan open voor open communicatie en luisterend oor.
Volgens mij speelt de directeur per residentie de grootste rol, dus hier kan het mislopen.

Overal moet er veel gewerkt worden en de zoektocht naar personeel is een niet te onderschatten probleem.
Pluspunten
Aangename sfeer, luisterend oor van management, loon zoals overal en maaltijdcheques
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 8Rapporteren
Slechte Directie
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Kapellen lindenhof8 januari 2019
Slechte Directrice veel te jong reageert respectloos
Beleid trekt op niets , iedereen doet maar wat .
Geen kans tot opleiding terwijl dit beloofd is .
Veel lege appartementen en ontevreden bewoners
Geen teamgeest aanwezig er wordt geroddeld om zich op te werken en goed te staan bij Directie .
Pluspunten
Minpunten
Slechte werksfeer
Was deze review waardevol?Ja 27NeeRapporteren
Entreprise à eviter
Head care (voormalige medewerker) –  België6 januari 2019
Très mauvaise expérience. Évolution de carrière possible et encouragée mais sans formation ( sentiment d'être jeté dans une institution pour remplir un poste vacant ). Management nul, charge de travail épouvantable, aucune considération pour le personnel.
Pluspunten
Cheque repas
Minpunten
Management inexistant, ingérence, charge de travail épouvantables, heures supplementaires non payée
Was deze review waardevol?Ja 29NeeRapporteren
Inconpetence van directie
Zorgkundige (voormalige medewerker) –  Mol28 december 2018
Geen respect voor personneel . Vorbellen de manager van armonea mol kom van de grote distributie GB ,Delhaize. Budget is belangrijk en zo voor . Maar zorg, confort van de bewoner geen prioritair. Imago van armonea puur theatre....geen philosophie .puur financiële !.!..
Pluspunten
Collega s
Minpunten
Managment van armonea
Was deze review waardevol?Ja 19NeeRapporteren
Zeer onaangename werkplaats
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Brugge6 september 2018
Zeer onangename werksfeer. Ben je nieuw in de groep, zeker niet welkom. Geen interne opleiding wegens personeelstekorten. Komt heel onprofessioneel over t.o.v. familie.
Vorm van negeren en pestgedrag.
Mooie visie op de site en op papier, maar in werkelijkheid is het een ander paar mouwen. Ik zou mijn moeder/vader daar niet achter willen laten. Heel slordig te werk gaan, verpleegpost heel erg slordig. Je bent nieuw, amper briefing over de bewoners. Zorgplanning niet op orde. Geen structuur in omgang met medicatie. Geen naaldcontainer bij, steken ze de gebruikte spuit in hun zak. Stel mij toch veel vragen bij de manier van werken. Hier geleerd hoe het niet moet. Jammer dat ik de mensen daar niet kan weghalen.
Pluspunten
Openbaar vervoer
Was deze review waardevol?Ja 51Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
I only work there for a month
05/2018zorgkundige (voormalige medewerker) –  Brussel5 september 2018
I have work with armonea for only a month it's was a very good experience but it's wasn't what I was looking for I had only 19hours a week it's was not enough for me I wanted to work full time because am young and am single mom 19hours wasn't enough so I decided to keep looking forward thx u
Was deze review waardevol?Ja 10Nee 10Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Slechte werksfeer alleen het geld telt
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Olen27 augustus 2018
Geen goed wzc!
Weinig kwaliteit en comfort
Maar wel veel betalen!
Gaat over site in Olen
Pluspunten
Minpunten
Veel
Was deze review waardevol?Ja 35Nee 1Rapporteren
Verschrikkelijk
Medewerker (voormalige medewerker) –  Antwerpen (provincie)16 augustus 2018
Te hoge werkdruk. Personeel wordt uitgebuit. Veel beloven weinig doen. Elke euro telt. Geen communicatie. Onhygienisch. Houd je geliefde oudjes weg van Armonea!!
Pluspunten
Minpunten
heel veel
Was deze review waardevol?Ja 39Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Wegblijven als personeel en als bewoner
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Hasselt België31 juli 2018
Heel slecht om te werken. Veel te hoge werkdruk. Personeel wordt hier gewoon uitgebuit. Slavernij is thans al lang afgeschaft. Onbekwame leidinggevenden. Het mag niks kosten maar moet veel opbrengen. Enkel de winst telt. Er wordt geen rekening gehouden met de bewoners en personeel. Geen communicatie. Veel beloven maar komt uiteindelijk niks van. Personeel en bewoners worden uitgeperst om zoveel mogelijk geld te verdienen. Kortom wegblijven!
Pluspunten
Minpunten
Heeeel veeeel
Was deze review waardevol?Ja 53Nee 1Rapporteren
Vacature voor nachtverpleegkundige
Sollicitante (voormalige medewerker) –  Merchtem25 juli 2018
Martinas zeer slecht voorbeeld over hoe het NIET moet.
Slechte tot geen communicatie van directie uit., beloften die niet nagekomen worden, wensten dat er bemiddeld werd bij vorige werkgever ZONDER dat er iets getekend werd bij armonea zelf. Geen antwoorden gekregen via mail, directie nursing ( head care) die autoritair en arrogant overkomt. Wilden mij aanwerven, dan weer niet en vervolgens weer wel.gelukkig zelf knoop doorgehakt om er niet meer te willen beginnen!
Was deze review waardevol?Ja 38Nee 4Rapporteren
Slechte communicatie.
Voormalig medewerker (voormalige medewerker) –  Leuven18 juli 2018
Komt in orde! Maar word heen en weer gestuurd.
De paraplu opentrekken steeds opnieuw.

Weinig flexibel naar werk en gezin enkel naar WG.
Pluspunten
Minpunten
Weinig voordelen
Was deze review waardevol?Ja 26Nee 1Rapporteren
Ter Venne, zorg op maat
Hoofdverpleegkundige (huidige medewerker) –  Sint-Martens-Latem5 juli 2018
Elke dag zetten de medewerkers van de zorg zich in om de anderen te helpen, door hun enthousiasme, aandacht en deskundigheid. Ze geven de residenten het gevoel dat ze welkom zijn, onafhankelijk van hun afkomst of achtergrond. Hier wordt gewerkt met passie voor het vak en krijgen de residenten zorg op maat die hen het beste past.
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 43Rapporteren
Genieten van de Leef-Tijd
Hoofdverpleegkundige (huidige medewerker) –  Sint-Martens-Latem5 juli 2018
Ons WZC werkt niet alleen aan de waarden maar ook aan de verschillende pijlers. (Armonea Experiences) die zowel residenten als medewerkers ten goede komt. De collega's die hier werken, hebben het hart op de juiste plaats. Willen het beste voor onze residenten en hebben respect voor onze residenten. We laten ze genieten van hun Leef-Tijd op de manier dat het beste bij hen past.
Door dit allemaal te kunnen realiseren, wordt er voldoende aandacht besteed aan verschillende opleidingen. Dit vraagt soms extra energie, maar het resultaat dat men verwezenlijkt, geeft voldoening aan het personeel en een stimulans om verder te gaan en dit ten voordele van kwalitatieve zorg aan onze residenten. Dit omwille van een goede teamspirit die er heerst in ons WZC. Ook rekening houdend met onze medewerkers, deze worden goed gecoacht en ondersteund. Ook voor hen dragen wij zorg, er wordt ook naar onze medewerkers geluisterd. Het is tenslotte ook hun tweede thuis.
We heten iedereen welkom...
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 47Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
veel kansen en doorgroeimogelijkheden, aangename werksfeer
Headcare (huidige medewerker) –  Herentals25 juni 2018
Het is zeer aangenaam werken in WZC Vogelzang Armonea.
je krijgt een enorme werktevredenheid als je de bewoners kunt laten genieten van de kleine dingen des levens. We zorgen er voor dat we samen met onze bewoners naar buiten komen. Zo staat er op het programma binnenkort een festival in Geel. We wandelen elke week naar de visvijver en gaan elke vrijdag naar de wekelijkse markt. Persoongerichte zorg staat hier hoog in het vaandel en we willen via deze weg voor onze residenten een nieuwe thuis creeren.
Als medewerker krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende werkgroepen en zo de visie en het beleid mee uit te werken. Daarnaast zijn we een team Vogelzang en wordt er geregeld over de verschillende disciplines waar nodig een handje toegestoken.
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 40Rapporteren
Hier krijg je kansen!
Directeur (huidige medewerker) –  Dilbeek23 juni 2018
Een goede werkomgeving waar je kansen krijgt om jezelf te ontplooien en door te groeien. Bedrijf met een heel mooi doordacht service model waarbij de bewoner centraal staat.
Pluspunten
Er wordt naar je kunnen gekeken
Minpunten
Je moet kunnen doorbijten als je een leidinggevende functie hebt
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 36Rapporteren
Ontwikkeling gerichte organisatie
Head care (huidige medewerker) –  Meeuwen-Gruitrode7 juni 2018
Binnen Armonea zijn er veel mogelijkheden om door te groeien.dit geldt voor alle functies.
Contact houden, uitstekende zorg, genieten en thuis voelen zijn de 4 pijlers welke centraal staan.
Er is een fijne werksfeer van open communicatie, gelijkwaardigheid en respect.
Kortom een zeer prettige organisatie waarin je als individu gezien en gehoord wordt
Pluspunten
Ontwikkeling, eigen inbreng binnen kaders
Was deze review waardevol?Ja 10Nee 40Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fijne collega's en interessante job zorgen voor een goede balans.
Ergotherapeut (voormalige medewerker) –  Brussels Hoofdstedelijk Gewest7 juni 2018
- Dagelijkse uitdagingen
- Goed contact met collega's en leidinggevende
- Multidisciplinair werken
- Hard werken maar met voldoening!
Pluspunten
Gratis koffie, soep, extra's bij verjaardag/feestdagen, werkkledij
Minpunten
Geen werkschoenen, eigen schoenen aandoen.
Was deze review waardevol?Ja 8Nee 31Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Armonea. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

2,7Werk-Privé Balans