Reviews voor Armonea in Mechelen

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 41 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Bruisende zorggroep met mooie visie en missie die ook in de realiteit worden nagestreefd
Quality Manager Care (huidige medewerker) –  Mechelen13 april 2018
Armonea omhelst bijna 90 sites en een hoofdkantoor dat de sites ondersteunt. Ik werkte ondertussen in 3 sites en in dat hoofdkantoor vanwege de talrijke doorgroeikansen. Iedereen met de juiste ambitie, attitude en competenties, kan boeiende carrièrestappen zetten.
De woonzorgcentra behouden hun eigenheid, maar behoren toch tot 1 grote groep, met alle voordelen van dien. Intervisies, bijscholingen, maar ook het elkaar ondersteunen waar nodig, hoort er bij. Door de vele feestelijkheden voor onze bewoners, genieten ook de medewerkers regelmatig mee van de dansfeesten, pannekoekenbak of uitstap; dat heb je dan weer niet in een ziekenhuis.

Je werkt echt in een woonomgeving met toch alle zorginnovaties voor handen. Kwaliteitsprogramma's als Armonea Experience, LEAN en Hostmanship differentiëren ons van onze collega's. Bovendien geven zij AL onze medewerkers tal van uren gratis opleiding binnen de werkuren, en die nieuwe kennis is altijd en overal bruikbaar.

Onze kwaliteitsindicatoren worden in een digitaal business intelligence platform gevolgd: we scoren hier minstens even goed of op vele vlakken beter dan het sectorgemiddelde, met een transparante en eerlijke meetmethode.

Verpleegkundigen in woonzorgcentra mogen en moeten fier zijn op hun job, niets dan respect hiervoor. Zij zijn in de eerste plaats verantwoordelijk voor het inschatten van situaties en het mee bepalen - in overleg - hoe we onze residenten de beste zorg dienen.

Onze zorgkundigen maken elke dag het verschil - ook aan hen een warme dank u om alle zorgen en detailzorgen, en die babbel terwijl, met gemeende
  meer... interesse te voeren.

Wie het hart op de juiste plaats heeft en graag in een boeiende groep wil werken, met tal van kansen binnen en buiten de site, moet zeker eens komen horen naar de mogelijkheden.
  minder
Pluspunten
Doorgroeikansen - mogelijkheid expertfuncties (dementie, palliatief, ..).
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 36Rapporteren

Zie meer reviews over Armonea

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Armonea. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,1

2,8Werk-Privé Balans
2,8Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Armonea gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Armonea gesorteerd op locatie