Review over Armonea van een werknemer

Bekijk alle reviews over Armonea

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
het leukste zijn de toffe collega's
Receptioniste (huidige medewerker) –  Mechelen27 april 2016
Het is een zeer sterk groeiend bedrijf, leuke collega's, een directie die open minded is.
Ruimte voor dialoog
Pluspunten
dicht bij huis
Minpunten
loon
Was deze review waardevol?Ja 35Nee 107Rapporteren

Andere reviews over Armonea van werknemers

Zeer onaangename werkplaats
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Brugge6 september 2018
Zeer onangename werksfeer. Ben je nieuw in de groep, zeker niet welkom. Geen interne opleiding wegens personeelstekorten. Komt heel onprofessioneel over t.o.v. familie.
Vorm van negeren en pestgedrag.
Mooie visie op de site en op papier, maar in werkelijkheid is het een ander paar mouwen. Ik zou mijn moeder/vader daar niet achter willen laten. Heel slordig te werk gaan, verpleegpost heel erg slordig. Je bent nieuw, amper briefing over de bewoners. Zorgplanning niet op orde. Geen structuur in omgang met medicatie. Geen naaldcontainer bij, steken ze de gebruikte spuit in hun zak. Stel mij toch veel vragen bij de manier van werken. Hier geleerd hoe het niet moet. Jammer dat ik de mensen daar niet kan weghalen.
Pluspunten
Openbaar vervoer
Was deze review waardevol?Ja 13Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
I only work there for a month
05/2018zorgkundige (voormalige medewerker) –  Brussel5 september 2018
I have work with armonea for only a month it's was a very good experience but it's wasn't what I was looking for I had only 19hours a week it's was not enough for me I wanted to work full time because am young and am single mom 19hours wasn't enough so I decided to keep looking forward thx u
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 4Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Armonea. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,1

2,8Werk-Privé Balans
2,8Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over Armonea gesorteerd op locatie