Arvesta

Arvesta Employee Reviews

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Bij Arvesta werken is op een innoverende manier meewerken aan de landbouw van de toekomst. Wij, de experts in the field, zijn constant op zoek naar vernieuwingen. Daarnaast is de Arvesta cultuur heel uniek. We vertrekken vanuit de mindset 'Stronger together'. Ik kan dus elke dag op de expertise van mijn collega's rekenen.

Tijdens mijn werkdag is geen tijd voor verveling. Er zijn zoveel diverse opdrachten waardoor ik elke dag iets nieuw tegenkom en bijleer. Toch is er ook de ruimte om jezelf op individueel vlak te ontwikkelen.

De leuke sfeer en de gezellige pauze's met de collega's is een grote bonus. Er zijn momenten van doorwerken en deadlines halen, maar er zijn ook momenten dat er gelachen kan worden. De ideale combinatie voor mij.
Tijdens mijn stage was ik meteen gepassioneerd door de innovatieve en duurzame manieren waarmee Arvesta de boer en tuinder voorbereidt op de landbouw van de toekomst. 🌱
Daarnaast zorgen de sfeer & het samenwerken als één team ervoor dat ik elke dag met een glimlach naar het werk ga!
Vorige week mocht ik starten bij Arvesta, een bedrijf dat meer dan 100 jaar geleden opgericht werd en uitgroeide tot een full-service partner in de land- en tuinbouw.

Klink ik enthousiast? Terecht! Want na het warme welkom van mijn nieuwe collega’s en de leuke sfeer op de werkvloer weet ik zéker dat ik een leuke tijd tegemoet ga.

Wat ga ik doen bij Arvesta? Ik ga mij als Talent Sourcer inzetten om het juiste talent met de juiste functie te matchen. Zodat nieuwe werknemers net als ik 8 uurtjes aan perfecte slaap krijgen omdat ze de juiste uitdaging gevonden hebben.

Klinkt als een droom, niet?
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?