ASAP.be Reviews

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Je déconseille
Aide ménagère (voormalige medewerker) –  Brabant Wallon12 augustus 2016
Pas beaucoup de soutien
Salaire non garanti (pas de clients = pas de salaire)
Horaire non garanti
Avenant au CDI chaque semaine
Was deze review nuttig?Ja 78Nee 23Rapporteren
familliale
Peintre industriel et monteur (voormalige medewerker) –  Herstal20 april 2016
type de contact remplacement.
Aime travailler en équipe.
adaptions rapide
Was deze review nuttig?Ja 36Nee 11Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Elke dag nieuwe dag was nooit hetzelfe
XL Consulente (voormalige medewerker) –  Sint-Katelijne-Waver, VLG6 september 2014
Toffe collega's
veel werkdruk, bovenop dagplanning kregen we meestal dagelijks nog een 40 tal extra aanvragen om onmiddellijk op te komen.
Ook hadden wij 24op7 permanentie, dus om half 5 kon je wakker gebeld worden, 's avonds laat en in het weekend
Was deze review nuttig?Ja 385Nee 433Rapporteren
werfleider in de bouw
werfleider (voormalige medewerker) –  Jabbeke16 januari 2013
werkdag:
Checken of arbeiders kunnen beginnen en of er al geen moeilijkheden zijn van 's morgensvroeg.
Vooruitplannen van materialen, werken, informatie die hiervoor nodig is, onderaanemers,...
Hiervoor de nodige betrokkenen op de hoogte brengen.
Bij ieder moment de veiligheid in de gaten houden en proberen te verzekeren.
Continue feedback geven en motiveren waar dit nodig is om geen tijd te verliezen en de kwaliteit van het werk hoog te houden.
Met de ploegbaas overlopen wat rendabeler kan en met welke aanpak en inbreng van beiden.
Op de hoogt houden van projectleider, klant en andere verantwoordelijken.
Administratie van bestelbonnen, leveringsbonnen, ziekenbrieven of verlofaanvraag,...
Overlopen wat er afgewerkt is met de ploegbaas en bespreken wat er de volgende werkdag moet gebeuren.

Ervaren:
Communicatie is zeer belangrijk onderling en tussen ieder niveau.
Feedback en motivatie werkt het meest effectief als dit in beide richtingen mogelijk.
Organisatie, regelmaat en stiptheid in iedere job is zeer belangrijk om rendement te halen.
Er moet altijd naar een sfeer gestreefd worden om de volgende dag terug met een goed gevoel te komen werken anders begint iedere dag slecht.

Directie:
Een directie moet kort op de bal spelen maar tegelijk ook vertrouwen kunnen geven in het werken het personeel. laten leren uit fouten en zorgen dat er geleerd wordt uit fouten.

Collega's:
Het plezant als er een zeker zin voor humor is onder collega's maar ook als er een zekere grens getrokken wordt tussen werk en prive.

Het moeilijkste van de baan:
Communicatie is het moeilijkste aan de job.
  meer...
Hoe iets wordt verteld, hoe iets wordt geïnterpreteerd, hoe iets wordt doorverteld, is zeer belangrijk om het werk te laten verlopen gelijk het ook "echt" gevraagd is.
Dit zorgt voor de meeste fouten en problemen en dit is moeilijk omdat hier iedereen deel van uitmaakt.

Het leukste van de baan:
Het is een job waar je zelf voldoening uit kan halen.
  minder
Pluspunten
eigen prestaties zijn meestal zichtbaar
Was deze review nuttig?Ja 7Nee 2Rapporteren

Waarderingen op categorie

2,8
2,5
2,5

Reviews over ASAP.be gesorteerd op locatie