Attentia

Attentia Employee Reviews

Found 7 reviews matching the search
See all 8 reviews
Attentia is een sterk groeiend bedrijf dat vanuit een solide basisdienstverlening op zoek gaat naar toegevoegde waarde voor haar klanten. Van elke Attentiaan wordt leiderschap verwacht. Leiderschap in het adviseren van klanten, leiderschap in het tonen van engagement en het behalen van doelstellingen en leiderschap om elke dag het beste in jezelf en in elke collega naar boven te halen.
Pros
Open communicatie en betrokkenheid in alle lagen van de organisatie, zet in op ontwikkeling van haar medewerkers, toegankelijk directieteam.
Cons
Het bedrijf groeit op zoek naar added value voor klanten, dit vraagt wendbaarheid van elke medewerker, niet voor iedereen evident.
Attentia a pousser pour aller au delà de mes limites. Ce qui m a permis de me connaitre plus et pouvoir voir plus loin.
Een hele fijne werkgever met open communicatie en sfeer. Veel mogelijkheiden om door te groeien vooral als in de regio Gent woonachtig betn.
Open en transparante communicatie. Aandacht voor het menselijke aspect. Ruimte voor ideeën, initiatieven, ... Grote autonomie, veel flexibiliteit.
Pros
Filevrij
Horaire normal 7h30 à 16h30 et les collègues sont à l'écoute.
La journée de travail est de 7h30 à 16h30. Un horaire normal et le personnel est à l'écoute.
Het moeilijkste van de baan is, dat je zo overstelpt wordt met werk dat je geen service meer aan de klant kan bieden.Ik ben wel heel stressbestendig geworden.
Pros
toffe collega's
Cons
veel te veel werk en stress voor een deeltijdse job
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more Attentia reviews
You may want to try: