AUTO1 Group

AUTO1 Group Employee Reviews

Found 2 reviews matching the search
See all 105 reviews
Pro's: 1. Vrijmibo's - goed voor de sociale relaties met andere collega's 2. Informele werksfeer 3. Doorgroeimogelijkheden en coaching on the job Verbeterpunten: 1. Communicatie/samenwerking tussen afdelingen 2. Eenduidigheid van management 3. Start-up fase. Doorgroeien naar scale up is essentieel Overall is het een erg leuk bedrijf waar je het ver kan schoppen. Mits je over een goede dosis energie beschikt.
Auto 1 is een jong en divers bedrijf dat ik enorm snel heb zien groeien. Er heerst een gezellige, aangename werksfeer. En er zijn verschillende doorgroeimogelijkheden. Cijfers en targets behalen zijn enorm belangrijk, maar er is wel ruimte voor wat ontspanning en vrijheid zoals bv kiezen wanneer je je pauze neemt. Nadeel is dat er weinig sociale voordelen zijn. Het is de positieve kant aan het opgaan dankzij het hospitalisatieverzekering met tandplan, nu hopen dat de maaltijdcheques en het pensioensparen ooit volgen. Ook verloopt de communicatie tussen de verschillende afdelingen nogal stroef.
Pros
Gratis fruit en koffie, doorgroeimogelijkheden, aangename werksfeer
Cons
geen snoep/drankautomaten, weinig sociale voordelen
See more AUTO1 Group reviews
You may want to try: