AZ Damiaan

All
Belgium11 reviews
Showing all 11 reviews
Zeer goede leiding
Veel mogelijkheiden om door te groeien in de groot keuken.
Super , ik werk daar 31 jaar .
Super leuk werk, werk 80 procent . Het bedrijf is heel actief , veel werk
Goed
Goede werksfeer, goede begeleiding, aangename en vriendelijke mensen.
slechte ervaring
heb persoonlijk geen goede ervaring gehad op deze werkplaats , er werd veel geroddeld en weinig aan gedaan , het werd me op een bepaald moment zelfs te veel waardoor ik gestopt ben na 10 maanden.
werk sfeer
de werksfeer zit goed
de personen zijn daar vriendelijk

de mensen die op de dienst werken zijn vriendelijk
ziekenhuis in volle verandering met nieuwbouw
Slecht contact met directe overste.. CM was wel goede werkgever . Heb 2keukenploegen die een verschillend werkschema hadden op 1 zelfde schema gebracht . Door de verdeling van de aken wel problemen gehad met de HACCP op orde te krijgen . Budget van de keuken op punt gezet en de verdeling naar de verschillende afdelingen ivm kosten doorgevoerd .

Mijn eerste contact met de zorgsector en dit was wel leerrijk om op een "softe" manier alles gerealiseerd te krijgen . Heeft mij wel geholpen in mijn functie van Client Accountmanager on de zorgsector .
ervaring psychiatrie
veel bijgeleerd ikv omgang met psychiatrische patiënten.
leuke sfeer met de collega's
op mijn dienst zijn we heel close met elkaar we zijn goede collega's en werken graag samen,

van de directie kan ik niet veel over zeggen we hebben niet veel contact met hun, we zijn van het onderhoud en ze laten het ook merken ! we zijn het laagste van het laagste in hun ogen maar ze vergeten dat we ook nodig zijn in het ziekenhuis om alles proper te maken!
Pros
maaltijdchéques
Cons
gebrek aan respect voor hun personeel van het onderhoud, ze laten wel verstaan de het onderhoud het laagste van het laagste is!
Prima collega's
Er gewerkt als verpleegkundige. Prima collega's doch leidinggevenden (directie ) zeer neerbuigend en ondankbaar. Wat kan / mag voor de ene , mag niet voor een andere ( tot in het contract toe) . Je weet nooit wat ze echt goed vinden aan je of niet ... Eerlijkheid ver te zoeken . Geen evaluatie bij vertrek en reden als iemand vertrekt w 'verbloemd' . Blij met nieuwe werkgever waar ik plots wel meetelde
Pros
Sfeer
Aangenaam ziekenhuis
Een dag ging vlot vooruit door de vele bezigheden die ik had, wat ikzelf een pluspunt vind. Als ik veel gedaan heb, dan ga ik naar huis met een voldaan gevoel.
Ik heb veel bijgeleerd en dit is toch altijd een streefdoel voor mij van een job.

Ik stel wel altijd hoge eisen aan mijzelf: ik wil altijd heel snel iets aanleren, wat niet altijd mogelijk is, maar als het me dan lukt, ben ik heel fier op mezelf.
Pros
maaltijdcheques
Cons
betalende parking
Voorbeeld: Productieve en gezellige werkomgeving .
Aangenaam werk.
Sfeer met collega's waren enorm goed.

Het leukste was het afwisselend werk.
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at AZ Damiaan. Our community is ready to answer.
3,7
3,5