AZ Glorieux
AZ Glorieux Employee Review

werkomgeving

11 August 2014
Mijn Collega's zijn super , daar werk ik zeer graag mee !
Het moeilijkste aan de baan is dat weekendwerk , ik heb niets tegen weekend werk maar als ze jou aanbieden om dag werk te doen en daarna zonder het me jezelf te bespreken te veranderen dan kan ik er niet om lachen , omdat ik dagwerk had gevraagd omwille van mijn kindjes omdat dit gemakkelijker te combineren valt .

Het leukste aan de baan is , dat je wel altijd andere contact kunt maken met mensen .

Wat ik op 4 jaar al niet geleerd heb vind ik echt top ! nooit gedacht dat ik het zo snel ging leren .

De directie zijn echt vriendelijke mensen!
Work/Life Balance
Culture
Pros
Goedekope lunch
Cons
geen rookpauze tussen u pauze van 10u
Similar reviews
5 June 2020
J'ai travaillé à AZ Glorieux pendant 3 mois il y avait une bonne entente avec les collègues je me sentait intégré dés le premier jour,c'est ce qui m'as permis d'aimer ce travailler et d'etre motivé chaque jour ou j'enfilais ma tenue de travail.
24 April 2020
Same location
Depressieve collega's , hoge werkdruk qua personeel . Wordt meer gekeken naar budget dan werkgelegenheid . Invloed van hogeraf ivm jobstudenten . De keuken is daar stressvol , grof gezegd vriendjespolitiek en te weinig betaald om 3 op de 4 weekends te werken in ploegensysteem
7 March 2018
Heel veel te leren, dit leer je zeker niet in de lessen verpleegkunde, dus zeer boeiend!
Pros
Geen nachtdiensten, geen zondagen, leerrijk
Cons
Door de 4 sites dialyse is de hoofdverpleegkundige weinig fysiek aanwezig
Ask a question about working or interviewing at AZ Glorieux. Our community is ready to answer.
3,1
3,7