Az Jan palfijn

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
Goede verloning
Onderhoud van kamers en burelen
nauwkeurig te poetsen

Heel goed

Leuke collegas

Weekendwerk

IK doe dit werk met hard en ziel
Pros
maaltijdcheques
Cons
weekendwerk
toffe materie, toffe collega's informaticadienst
Het mooie : toffe materie, inwerken in nieuwe toepassingen, in de achterliggende tabellen van Oazis, CPD, Hospiview, Kiosk, telefonie en andere toepassingen. Werken in Excel, Access, VBA en SQL.

Het niet voorziene : op het moment van aanwerving vertrok de leidinggevende, en iets later de externe collega die ook alle documentatie en analyses mee nam. Resultaat : het wiel terug uitvinden.

Nu zijn we bijna een jaar verder. Nog steeds geen leidinggevende, geen evaluatie, geen bijsturing, geen aansturing. Heel veel interessante ad-hoc vragen en nieuwe rapporteringen om aan te werken, en waar ik ook met plezier aan werk, maar geen opvolging.

Op eigen initiatief cursus OAZIS volgen tijdens je vakantie zonder te prikken en dan nog op je plaats gezet worden tijdens de cursus door hogergeplaatste omdat GSM gaat dat je schoonvader op sterven ligt... Heb de cursus nog volledig gevolgd tot het einde.

De week na de begrafenis heb ik te horen gekregen dat ik C4 krijg.

In het begin werkte ik daar soms 8 tot 12u en meer per dag.
Pros
Jobinhoud, nieuwe toepassingen, kennis ziekenhuismaterie opbouwen.
Cons
geen bijsturing, geen opvolging, geen documentatie, geen bestaande analyses... niets.
Een leuke werkomgeving!
Een recent gerenoveerd ziekenhuis in een groene omgeving nabij het stadscentrum. Een interessante en uitdagende werkomgeving!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Az Jan palfijn?
Ask a question about working or interviewing at Az Jan palfijn. Our community is ready to answer.
4,7
Work/Life Balance