AZ KLINA Employee Reviews for Schoonmaker (m/v)

Showing all 3 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Studentenwerk
Schoonmaker (Former Employee) –  Brasschaat9 June 2018
Ik heb hier 2 volle maanden gewerkt, het sfeer met alle collega's en patiënten is super fijn. Het is net een buitenwereld met alleen maar familiale collega's. Na mijn werk om er langs te komen dat ze je nog herkennen en super goed behandelen, TOP ZIEKENHUIS!
Was this review helpful?Yes 2No 1Report
Gezellige sfeer en heel goede werkomstandigheden
Schoonmaker Student (Former Employee) –  Brasschaat, VLG6 November 2015
Ze leerden me eerst wat ik moest doen op een normale werkdag, en hoe ik het schema moest volgen. Dit hield de taken in die ik op mijn cv heb gezet. Ik heb hierdoor een goede manier geleerd van te poetsen, zoals vloer schoonmaken, ramen kuisen, ...
De directie was ook heel sympathiek. Ze hebben mij op de laatste week een verklaring gegeven omdat ze vonden dat ik goed mijn werk deed. Met de collega's kon je goed praten en lachen.
Het moeilijkste van de baan was dat ik een hele gang moest poetsen met een spons omdat er remsporen op de vloer was. Voor de rest viel het wel heel goed mee. Het leukste vond ik wel dat er niet de hele tijd op je vingers werd gekeken wat je deed, je kon gewoon wat er van je gevraagd werd, op de manier dat je zelf wil.
Pros
Gratis koffie, toffe collega's, goede werksfeer.
Cons
Ik moest om 4 uur s'ochtends opstaan. Dus na mijn shift was ik uitgeput.
Was this review helpful?Yes 4NoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at AZ KLINA. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,7Work/Life Balance