Az Maria Middelares Reviews

afstompend werk
afwasser (voormalige medewerker) –  Deurne13 mei 2017
Helaas is wat dit na 4 jaar een afstompende job geworden dat fysische moeilijk vol te houden was .
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
mooi, aangenaam ziekenhuis, maar facilitair departement functioneert niet goed
medewerker facilitair departement (voormalige medewerker) –  facilitair departement27 april 2017
er wordt door de verantwoordelijken van het facilitair departement niet geluisterd naar de noden van hun personeelsleden (dienst voeding). Velen weten waar het wringt, maar niemand doet er iets aan. Dat is ook de reden waarvoor ik mijn opzeg gaf en dat weten de verantwoordelijken en personeelsdienst, maar er verandert niets, integendeel: echte vriendjespolitiek
Pluspunten
moderne werkomgeving, veel personeelsvoordelen
Minpunten
zwakke leiding op sommige afdelingen van facilitair departement, voorkeursbehandeling van sommige personen.
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Gezondheidszorg zonder ziel
Nachtverpleegkundige (voormalige medewerker) –  Gent4 februari 2016
Heb er als verpleegkundige 32 jaar gewerkt, wat begon als een familiekliniekske groeide uit tot een fabriek!
Als nachtverpleegkundige kregen wij geen inbreng in een nieuw roulement dat wij zomaar moesten aanvaarden, moesten wij overdag gaan werken en werden verplicht 1u minder te presteren s'nachts wat vele tekorten opleverde en als gevolg daarvan een zwaar roulement uit de bus kwam.
Verlof die werd goedgekeurd kon zomaar weer ingetrokken worden,
Als gevolg van de vernieuwingen heb ik mijn ontslag gegeven en met mij nog maar liefst een 14 tal vaste nachten.
Wij zijn een nummer geworden, van de directie hebben wij niks gehoord, integendeel ze waren ons allen liever kwijt dan rijk, wat een getalenteerde verpleegkundigen allemaal, heel jammer wat men daar doet, de zorgmanagers kunnen allen de pot op, want wat hebben ze voor ons gedaan, helemaal niks, voor ons part mogen zij allen de witte schort terug aan en terug op de werkvloer, ipv achter hun PC.
Wat ben ik al die jaren een oen geweest om zo weinig bij ziekte thuis te blijven, zelfs op het einde was ik zo eerlijk om te melden dat ik ander werk had en ik daardoor ook geen enkel uur sollicitatieverlof heb gekregen.
Ik werk nu in het St Andriesziekenhuis te Tielt, ik mis mijn oude job en ben hier mijn ancienniteitsverlof kwijt terwijl men mij beloofd had al mijn verlof over te nemen. Voor de rest toffe collega's
Mvg
Was deze review nuttig?Ja 17Nee 10Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
een gezellige werksfeer, het was als een tweede thuis voor me.
logistiek assistente (voormalige medewerker) –  gent22 april 2013
Heel toffe collega's, regelmatig interessante vormingen. vlotte omgang met patiënten, het moeilijkste: een gesplitste shift.
Pluspunten
lekker eten aan een goed personeelstarief
Minpunten
Was deze review nuttig?Ja 12Nee 5Rapporteren