Az Maria Middelares

All
Belgium9 reviews
Showing all 9 reviews
Leuk
Toffe job, veel variëteit in werk, toffe collega’s, goed salaris
Goed bedrijf
Werk daar heel graag maar kan niet hogerop geraken. En heb iets meer ambitie dan alleen in de keuken te staan.
Pros
leuke collega's
Cons
niet hoger op kunnen
Goede wergever
Vernieuwend
Open sfeer

Voldoende faciliteiten

Personeelsvoordelen
Pros
Personeelsvoordelen
respectvol en vertrouwelijke sfeer
Ik ben altijd met plezier gaan werken en dat is voor mij zo belangrijk omdat ik me dan goed voel en mijn werk goed uitoefen..
Pros
goedkope maaltijden
Cons
geen bedrijfswagen
afstompend werk
Helaas is wat dit na 4 jaar een afstompende job geworden dat fysische moeilijk vol te houden was .
mooi, aangenaam ziekenhuis, maar facilitair departement functioneert niet goed
er wordt door de verantwoordelijken van het facilitair departement niet geluisterd naar de noden van hun personeelsleden (dienst voeding). Velen weten waar het wringt, maar niemand doet er iets aan. Dat is ook de reden waarvoor ik mijn opzeg gaf en dat weten de verantwoordelijken en personeelsdienst, maar er verandert niets, integendeel: echte vriendjespolitiek
Pros
moderne werkomgeving, veel personeelsvoordelen
Cons
zwakke leiding op sommige afdelingen van facilitair departement, voorkeursbehandeling van sommige personen.
niet van toepassing
Het werk op zich valt niks negatiefs over te vertellen maar de werksfeer na de verhuizing van het nieuwbouwproject is zoveel verandert !
Gezondheidszorg zonder ziel
Heb er als verpleegkundige 32 jaar gewerkt, wat begon als een familiekliniekske groeide uit tot een fabriek!
Als nachtverpleegkundige kregen wij geen inbreng in een nieuw roulement dat wij zomaar moesten aanvaarden, moesten wij overdag gaan werken en werden verplicht 1u minder te presteren s'nachts wat vele tekorten opleverde en als gevolg daarvan een zwaar roulement uit de bus kwam.

Verlof die werd goedgekeurd kon zomaar weer ingetrokken worden,

Als gevolg van de vernieuwingen heb ik mijn ontslag gegeven en met mij nog maar liefst een 14 tal vaste nachten.

Wij zijn een nummer geworden, van de directie hebben wij niks gehoord, integendeel ze waren ons allen liever kwijt dan rijk, wat een getalenteerde verpleegkundigen allemaal, heel jammer wat men daar doet, de zorgmanagers kunnen allen de pot op, want wat hebben ze voor ons gedaan, helemaal niks, voor ons part mogen zij allen de witte schort terug aan en terug op de werkvloer, ipv achter hun PC.

Wat ben ik al die jaren een oen geweest om zo weinig bij ziekte thuis te blijven, zelfs op het einde was ik zo eerlijk om te melden dat ik ander werk had en ik daardoor ook geen enkel uur sollicitatieverlof heb gekregen.

Ik werk nu in het St Andriesziekenhuis te Tielt, ik mis mijn oude job en ben hier mijn ancienniteitsverlof kwijt terwijl men mij beloofd had al mijn verlof over te nemen. Voor de rest toffe collega's

Mvg
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
een gezellige werksfeer, het was als een tweede thuis voor me.
Heel toffe collega's, regelmatig interessante vormingen. vlotte omgang met patiënten, het moeilijkste: een gesplitste shift.
Pros
lekker eten aan een goed personeelstarief
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Az Maria Middelares. Our community is ready to answer.
3,7
3,5