AZ Monica Reviews

14 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 15 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
werk az monica
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)12 juli 2019
ups and downs, beter ziekenhuis settings mogelijk verhouding loon en werkvoordelen en werk
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Hopend op een verandering
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Antwerpen (stad)1 januari 2019
Ik heb hier heel lang geleden gewerkt. toen was dit niet goed. ik hoop dat dit ondertussen veranderd is.
Minpunten
geen goed beleid
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Logistiek assistent (huidige medewerker) –  logistiek aasistent op geriatrie21 februari 2018
ik werk bij az monica 5 jaar de werk sfeer is daar niet meer leuk ik zoek iets anders
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Leuke samenwerking
poetshulp (voormalige medewerker) –  Antwerpen Hoboken26 januari 2018
Ik heb geleerd om samen te werken met mensen die ik niet ken, maar ook alleen.
Sociaal zijn was ook heel belangrijk.
Het is leuk om tussen de mensen te komen.
Pluspunten
gratis koffie en koek
Minpunten
geen korting op het eten
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
mijn dag
Administratief bediende (voormalige medewerker) –  Antwerpen (provincie)20 november 2017
aan de receptie zitten en telefoon opnemen en doodschakelaar naar de juiste persoon
postverdeling
pakken aannemen
mensen ontvangen aan het onthaal
Pluspunten
je kan zelfstandige werken
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Het is een boeiende veelzijdige job met veel verschillende contacten en een job met veel technische vaardigheden.
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Deurne4 augustus 2017
De dag start met een briefing daarna medicatiebedeling en voorbereiding van de patiënten voor de nodige onderzoeken. Hierna gaan we verder met de verzorging van de patiënten en het bijhouden van observaties in het elektronisch verpleegkundig dossier. Later de dag houden we ons voornamelijk bezig met het ontslagen van de patiënten en het opnemen van nieuwe patiënten die gepland binnen komen of via spoed worden opgenomen. Mijn dag bestaat uit overleg met verpleegkundige artsen en patiënten. Wij als verpleegkundige staan tussen de arts en patiënt en wisselen informatie uit.

Het tonen van empathie is belangrijk naar de patiënt toe, maar zeker zo belangrijk dat wij als verpleegkundige empathie tonen naar de naaste van onze patiënt. Het is soms moeilijker om als familie een dierbare uit handen te geven.

De problematiek van de patiënt krijgen we vaak te horen van de patiënt tijdens de verzorging.Wij als verpleegkundige zijn vaak het eerste aanspreekpunt van de patiënt. Deze problematiek kan zijn het zorgen voor een echtgenoot terwijl de patiënt die voor de echtgenoot zorgt in het ziekenhuis ligt. Ik contacteer dan de arts en sociaal medewerkster zo kunnen we eventueel de echtgenoot tevens opnemen in het ziekenhuis als zijnde sociale opname. Dit gebeurd steeds in overleg met de patiënt en familie. Ook merken wij op wanneer een patiënt niet meer voor zichzelf kan zorgen en vragen naar aanpassingen voor thuis bijvoorbeeld poetshulp, thuisverpleging of familiehulp om boodschappen te doen.

Zeer behulpzaam en een zeer warm hart. Zowel voor de patiënt als voor de collega's.

meer...
Patiënten moeten afgeven.

Patiënten gezond en wel naar huis zien gaan.
  minder
Pluspunten
Het is een sociaal beroep, de kans krijgen veel bij te leren en bijscholingen te volgen.
Minpunten
Het overlijden van jonge patiënten
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 2Rapporteren
gezellige werksfeer
verpleegkundige (huidige medewerker) –  Deurne, VLG21 maart 2015
Ik heb zeer graag op mijn dienst gewerkt en neurologie spreekt me nog enorm aan. Na mijn verkeersongeluk dacht ik van mijn collega's, die ik op dat moment , vrienden noemde, een seintje te horen, maar ze hebben mij laten vallen als een baksteen, geen sms, geen kaartje, geen bloemetje, niks. ben daar zo van verschoten dat ik eigenlijk op deze dienst niet meer wil werken. ik heb geen vrienden meer. elke dag vraag ik me af wat ik misdaan heb om zo behandeld te worden. heb de directie niet mee, die luistert enkel naar diensthoofd.
Pluspunten
goede maaltijden
Minpunten
vriendjespolitiek
Was deze review waardevol?Ja 36Nee 6Rapporteren
10/10
Medisch laboratoriumtechnoloog (voormalige medewerker) –  Paramedici6 maart 2015
Fijne bedrijfscultuur aanwezig.10/10.
Fijne werkdagen.
Fijne collega's.
Interessante verloning.
Geen nadelen ondervonden.
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 4Rapporteren
leerrijk
keukenmedewerker (voormalige medewerker) –  Deurne, VLG9 februari 2015
De bedoeling was dat ik enkel zou afwassen en de bediening zou doen maar ik ben de kok dankbaar omdat ik de kans kreeg om mee te helpen met kleine opdrachtjes bij het koken. dat gebeurde enkel wanneer het minder druk is in de vroege voormiddag of juist na de middag. Zo heb ik geleerd om met een groot keukenmes om te gaan en bepaalde snijtechnieken. Het leukste van de baan was uiteraard koken, het moeilijkste was op begin de bestellingen opnemen, en het onthouden van de gerechten, maar dat is in loop van tijd goed gekomen.
Pluspunten
gratis eten en koken
Minpunten
soms liepen de uren uit tot ver na 00u
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 5Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
zeer goede werksfeer en toffe medewerkers
Keukenhulp bepaalde duur 2 maanden (voormalige medewerker) –  Deurne, VLG23 januari 2015
In dit bedrijf is het goed en leuk werken in een aangename werksfeer.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 2Rapporteren
1 discipline met een brede waaier aan ingrepen
verpleegkundige A2 op het operatiekwartier (huidige medewerker) –  Antwerpen, VLG18 september 2013
ik start om 7.45h met ale het materiaal voor de operaties van die dag te verzamelen. Ik kijk de dossiers na op RX beelden of andere belangrijke wetenswaardigheden.
Om 8h starten we de operaties van die dag, dat kan gaan van wijsheidstanden over osteotomies tot neuscorrecties, faceliften, enz.
Er zit heel wat variatie in de discipline MKA.
Ik ben op zoek naar een job die wat beter aanleunt bij mijn prive-leven. Ik ben alleenstaande mama met een week/week regeling. Ideaal voor mij zou zijn een week werken een week thuis. Of toch iets die er dicht bij aanleunt. De week dat ik mijn kinderen niet heb kan ik alle uren aan.
Het assisteren bij operaties is en blijft voor mij super boeiend.
Pluspunten
gratis lunch, geen weekendwerk en geen wachten
Minpunten
niet weten hoe laat je gedaan hebt met je werkdag
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
het contact met de andere logistiekers, verloopt prima !
Logistiek assistent (huidige medewerker) –  Deurne, VLG31 mei 2013
Zoals elke dag,bestaat het takenpakket, met het opdienen van de maaltijden, opruimen van de keuken,propere linnen afhalen , en het vuile linnen wegbrengen,
Labostalen wegbrengen.
Menukeuzes van de patiënten naar de diëtiste brengen.
Bestellen van het medisch materiaal,
De utility opruimen.
Bedden van de patiënten die naar huis gaan, reinigen en opmaken.
Het contact met de collega's op de werkvloer, verloopt naargelang wie er op dienst is, vrij goed.
De afstand van thuis naar het werk, duurt te lang.
Het leukste van mijn werk is, het contact met de patiënten, tijd maken om te luisteren,de dankbaarheid,
Vriendelijk zijn, is helemaal geen extra moeite voor mij.
Pluspunten
Goedkoper tarief in de cafetaria, minder betalen bij de dokters, gratis hospitalisatieverzekering
Minpunten
het lange traject van thuis naar het werk.
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 2Rapporteren
Zoveel mogelijk ondersteunen.
Logistiek Assistente (huidige medewerker) –  Antwerpen13 oktober 2012
Mijn werk bestaat eruit het verplegend personeel zoveel mogelijk te ondersteunen.
Komt er iets tekort op de afdeling, ik zorg ervoor dat dit aangevuld wordt. Het magazijn, de keuken, de apotheek, overal in het ziekenhuis kom je me tegen.
De maaltijden voor de patiënten bezorgen maken eveneens een deel uit van het takenpakket en dit doe ik met het allergrootste plezier.
Er is niets zo plezierig als de dankbaarheid van een ander persoon en hun zorgen te verlichten.
Uiteraard is er een grote diversiteit van functies/carrières in een ziekenhuis, waarvan ik vele met bewondering aankijk.
Toch schrik je van de snelheid in een hospitaal, alles gaat zeer vlug en geolied, de "rust" is betrekkelijk.
Ik hou van mijn job, het is met spijt dat ik vertrek!
Pluspunten
hospitalisatie-verzekering
Was deze review waardevol?Ja 6Nee 2Rapporteren

Zie meer reviews over AZ Monica

Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AZ Monica. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,9