AZ Monica

AZ Monica Employee Reviews

All
All
Showing all 20 reviews
Het was Tijd voor een volgende stap in mijn leven, ik wou meer ervaringen opdoen
Werken voor Monica was het beste 4 maanden van mijn van mijn leven. Het was elke dag iets nieuws en uitdagends. Ons doel was om het beste te geven aan onze patienten en hun welzijn en gezondheid hadden top prioriteit. Het is werk waar je gewaardeerd wordt door zowel de patienten als het management.Monica heeft een uitstekend team van arbeiders.
Stressvol en chaotische
Veel opofferen

Geen teamspirit te Deurne.
Kwaliteit is zoek, enkel geld telt nog.

Ik kan mn patienten niet meer behandelen zoals ik zou willen. Je hebt er gewoon geen tijd meer voor.

Ook grote druk van bovenaf ( dokters, management,...).
Ik kan enkel mijn mening geven als patiënt .
De dagen waren zorgvuldig ingedeeld , en opgevolgd.

Iedereen heft zijn wel bepaalde taak te vervullen, hoe moeilijk het ook mogen zijn.

De verpleegster en verplegers zijn uitstekende therapeuten , met een schitterende directrice met name GREET PEETERS
Doorgroeimogelijkheid heb je niet, tenzij je hiervoor wilt studeren.
ups and downs, beter ziekenhuis settings mogelijk verhouding loon en werkvoordelen en werk
Ik heb hier heel lang geleden gewerkt. toen was dit niet goed. ik hoop dat dit ondertussen veranderd is.
Cons
geen goed beleid
ik werk bij az monica 5 jaar de werk sfeer is daar niet meer leuk ik zoek iets anders
Cons
Ik heb geleerd om samen te werken met mensen die ik niet ken, maar ook alleen.
Sociaal zijn was ook heel belangrijk.

Het is leuk om tussen de mensen te komen.
Pros
gratis koffie en koek
Cons
geen korting op het eten
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at AZ Monica?
aan de receptie zitten en telefoon opnemen en doodschakelaar naar de juiste persoon
postverdeling

pakken aannemen

mensen ontvangen aan het onthaal
Pros
je kan zelfstandige werken
De dag start met een briefing daarna medicatiebedeling en voorbereiding van de patiënten voor de nodige onderzoeken. Hierna gaan we verder met de verzorging van de patiënten en het bijhouden van observaties in het elektronisch verpleegkundig dossier. Later de dag houden we ons voornamelijk bezig met het ontslagen van de patiënten en het opnemen van nieuwe patiënten die gepland binnen komen of via spoed worden opgenomen. Mijn dag bestaat uit overleg met verpleegkundige artsen en patiënten. Wij als verpleegkundige staan tussen de arts en patiënt en wisselen informatie uit.

Het tonen van empathie is belangrijk naar de patiënt toe, maar zeker zo belangrijk dat wij als verpleegkundige empathie tonen naar de naaste van onze patiënt. Het is soms moeilijker om als familie een dierbare uit handen te geven.

De problematiek van de patiënt krijgen we vaak te horen van de patiënt tijdens de verzorging.Wij als verpleegkundige zijn vaak het eerste aanspreekpunt van de patiënt. Deze problematiek kan zijn het zorgen voor een echtgenoot terwijl de patiënt die voor de echtgenoot zorgt in het ziekenhuis ligt. Ik contacteer dan de arts en sociaal medewerkster zo kunnen we eventueel de echtgenoot tevens opnemen in het ziekenhuis als zijnde sociale opname. Dit gebeurd steeds in overleg met de patiënt en familie. Ook merken wij op wanneer een patiënt niet meer voor zichzelf kan zorgen en vragen naar aanpassingen voor thuis bijvoorbeeld poetshulp, thuisverpleging of familiehulp om boodschappen te doen.

Zeer behulpzaam en een zeer warm hart. Zowel voor de patiënt als voor de collega's.

- more...
Pros
Het is een sociaal beroep, de kans krijgen veel bij te leren en bijscholingen te volgen.
Cons
Het overlijden van jonge patiënten
Ik heb heel leuk gewerkt in dit ziekenhuis wel jammer dat het om een vervangingscontract ging. waardoor ik maar 3 maanden kon werken maar het was een hele leuke plek om te werken met leuke collega's.
Pros
maaltijd cheques
Ik heb zeer graag op mijn dienst gewerkt en neurologie spreekt me nog enorm aan. Na mijn verkeersongeluk dacht ik van mijn collega's, die ik op dat moment , vrienden noemde, een seintje te horen, maar ze hebben mij laten vallen als een baksteen, geen sms, geen kaartje, geen bloemetje, niks. ben daar zo van verschoten dat ik eigenlijk op deze dienst niet meer wil werken. ik heb geen vrienden meer. elke dag vraag ik me af wat ik misdaan heb om zo behandeld te worden. heb de directie niet mee, die luistert enkel naar diensthoofd.
Pros
goede maaltijden
Cons
vriendjespolitiek
Fijne bedrijfscultuur aanwezig.10/10.
Fijne werkdagen.

Fijne collega's.

Interessante verloning.

Geen nadelen ondervonden.
De bedoeling was dat ik enkel zou afwassen en de bediening zou doen maar ik ben de kok dankbaar omdat ik de kans kreeg om mee te helpen met kleine opdrachtjes bij het koken. dat gebeurde enkel wanneer het minder druk is in de vroege voormiddag of juist na de middag. Zo heb ik geleerd om met een groot keukenmes om te gaan en bepaalde snijtechnieken. Het leukste van de baan was uiteraard koken, het moeilijkste was op begin de bestellingen opnemen, en het onthouden van de gerechten, maar dat is in loop van tijd goed gekomen.
Pros
gratis eten en koken
Cons
soms liepen de uren uit tot ver na 00u
In dit bedrijf is het goed en leuk werken in een aangename werksfeer.
Cons
ik start om 7.45h met ale het materiaal voor de operaties van die dag te verzamelen. Ik kijk de dossiers na op RX beelden of andere belangrijke wetenswaardigheden.
Om 8h starten we de operaties van die dag, dat kan gaan van wijsheidstanden over osteotomies tot neuscorrecties, faceliften, enz.

Er zit heel wat variatie in de discipline MKA.

Ik ben op zoek naar een job die wat beter aanleunt bij mijn prive-leven. Ik ben alleenstaande mama met een week/week regeling. Ideaal voor mij zou zijn een week werken een week thuis. Of toch iets die er dicht bij aanleunt. De week dat ik mijn kinderen niet heb kan ik alle uren aan.

Het assisteren bij operaties is en blijft voor mij super boeiend.
Pros
gratis lunch, geen weekendwerk en geen wachten
Cons
niet weten hoe laat je gedaan hebt met je werkdag
Zoals elke dag,bestaat het takenpakket, met het opdienen van de maaltijden, opruimen van de keuken,propere linnen afhalen , en het vuile linnen wegbrengen,
Labostalen wegbrengen.

Menukeuzes van de patiënten naar de diëtiste brengen.

Bestellen van het medisch materiaal,

De utility opruimen.

Bedden van de patiënten die naar huis gaan, reinigen en opmaken.

Het contact met de collega's op de werkvloer, verloopt naargelang wie er op dienst is, vrij goed.

De afstand van thuis naar het werk, duurt te lang.

Het leukste van mijn werk is, het contact met de patiënten, tijd maken om te luisteren,de dankbaarheid,

Vriendelijk zijn, is helemaal geen extra moeite voor mij.
Pros
Goedkoper tarief in de cafetaria, minder betalen bij de dokters, gratis hospitalisatieverzekering
Cons
het lange traject van thuis naar het werk.
Mijn werk bestaat eruit het verplegend personeel zoveel mogelijk te ondersteunen.
Komt er iets tekort op de afdeling, ik zorg ervoor dat dit aangevuld wordt. Het magazijn, de keuken, de apotheek, overal in het ziekenhuis kom je me tegen.

De maaltijden voor de patiënten bezorgen maken eveneens een deel uit van het takenpakket en dit doe ik met het allergrootste plezier.

Er is niets zo plezierig als de dankbaarheid van een ander persoon en hun zorgen te verlichten.

Uiteraard is er een grote diversiteit van functies/carrières in een ziekenhuis, waarvan ik vele met bewondering aankijk.

Toch schrik je van de snelheid in een hospitaal, alles gaat zeer vlug en geolied, de "rust" is betrekkelijk.

Ik hou van mijn job, het is met spijt dat ik vertrek!
Pros
hospitalisatie-verzekering
Ask a question about working or interviewing at AZ Monica. Our community is ready to answer.
3,7
3,7