AZ Monica

AZ Monica Employee Reviews for Logistiek Medewerker (m/v)

Logistiek Medewerker (m/v)3 reviews
Belgium3 reviews
Found 3 reviews matching the search
See all 20 reviews
Zoals elke dag,bestaat het takenpakket, met het opdienen van de maaltijden, opruimen van de keuken,propere linnen afhalen , en het vuile linnen wegbrengen,
Labostalen wegbrengen.

Menukeuzes van de patiënten naar de diëtiste brengen.

Bestellen van het medisch materiaal,

De utility opruimen.

Bedden van de patiënten die naar huis gaan, reinigen en opmaken.

Het contact met de collega's op de werkvloer, verloopt naargelang wie er op dienst is, vrij goed.

De afstand van thuis naar het werk, duurt te lang.

Het leukste van mijn werk is, het contact met de patiënten, tijd maken om te luisteren,de dankbaarheid,

Vriendelijk zijn, is helemaal geen extra moeite voor mij.
Pros
Goedkoper tarief in de cafetaria, minder betalen bij de dokters, gratis hospitalisatieverzekering
Cons
het lange traject van thuis naar het werk.
ik werk bij az monica 5 jaar de werk sfeer is daar niet meer leuk ik zoek iets anders
Cons
Mijn werk bestaat eruit het verplegend personeel zoveel mogelijk te ondersteunen.
Komt er iets tekort op de afdeling, ik zorg ervoor dat dit aangevuld wordt. Het magazijn, de keuken, de apotheek, overal in het ziekenhuis kom je me tegen.

De maaltijden voor de patiënten bezorgen maken eveneens een deel uit van het takenpakket en dit doe ik met het allergrootste plezier.

Er is niets zo plezierig als de dankbaarheid van een ander persoon en hun zorgen te verlichten.

Uiteraard is er een grote diversiteit van functies/carrières in een ziekenhuis, waarvan ik vele met bewondering aankijk.

Toch schrik je van de snelheid in een hospitaal, alles gaat zeer vlug en geolied, de "rust" is betrekkelijk.

Ik hou van mijn job, het is met spijt dat ik vertrek!
Pros
hospitalisatie-verzekering
Ask a question about working or interviewing at AZ Monica. Our community is ready to answer.
3,7
3,7