AZ TURNHOUT Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
A wonderful experience
Volunteer (voormalige medewerker) –  Turnhout30 maart 2019
One of the most supportive and patient staff groups I have encountered in my life.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Radiodiagnostisch laborant (huidige medewerker) –  Turnhout14 februari 2017
Ik heb hier tijdens mijn opleiding stage gelopen en na mijn stage heeft mijn leidinggevende gevraagd of ik hier wilde komen werken.
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Fijn werken met leuke collega's
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Turnhout, VLG17 februari 2014
Elke dag is het anders, ook al zijn er grote deels dezelfde taken. Elke dag andere mensen, patiënten om voor te zorgen is een unieke ervaring waar veel dankbaarheid bij komt kijken. Het verblijf van de patiënten zo aangenaam mogelijk maken en hen op hun best naar huis laten gaan is mijn doel. Collega's is heel belangrijk in het ziekenhuis, iedereen is op elkaar afgestemd, zonder elkaar kan je geen goede zorg bieden en geven. In AZ Turnhout gaan collega's zeer fijn met elkaar om. Het moeilijkste in mijn werk is om slecht nieuws te geven aan een patiënt of zijn familie, het "voordeel" hieraan is dat je er kan zijn voor die mensen, je kan ze steunen, wat heel belangrijk is voor hen maar ook voor jezelf. Op die manier blijf je voldoening hebben van je werk.
Pluspunten
Goedkoper eten in de cafetaria, personeelsfeestjes, goed aangeschreven ziekenhuis
Minpunten
hoge werkdruk waardoor je soms te weinig tijd kan maken voor je patiënten
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AZ TURNHOUT. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

5,0Werk-Privé Balans