AZ TURNHOUT

All
Turnhout4 reviews
Found 4 reviews matching the search
See all 5 reviews
De poetshulp krijgt goede uren met leuke voordelen en leuke collega's.
One of the most supportive and patient staff groups I have encountered in my life.
Ik heb hier tijdens mijn opleiding stage gelopen en na mijn stage heeft mijn leidinggevende gevraagd of ik hier wilde komen werken.
Elke dag is het anders, ook al zijn er grote deels dezelfde taken. Elke dag andere mensen, patiënten om voor te zorgen is een unieke ervaring waar veel dankbaarheid bij komt kijken. Het verblijf van de patiënten zo aangenaam mogelijk maken en hen op hun best naar huis laten gaan is mijn doel. Collega's is heel belangrijk in het ziekenhuis, iedereen is op elkaar afgestemd, zonder elkaar kan je geen goede zorg bieden en geven. In AZ Turnhout gaan collega's zeer fijn met elkaar om. Het moeilijkste in mijn werk is om slecht nieuws te geven aan een patiënt of zijn familie, het "voordeel" hieraan is dat je er kan zijn voor die mensen, je kan ze steunen, wat heel belangrijk is voor hen maar ook voor jezelf. Op die manier blijf je voldoening hebben van je werk.
Pros
Goedkoper eten in de cafetaria, personeelsfeestjes, goed aangeschreven ziekenhuis
Cons
hoge werkdruk waardoor je soms te weinig tijd kan maken voor je patiënten
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at AZ TURNHOUT?
Ask a question about working or interviewing at AZ TURNHOUT. Our community is ready to answer.
3,8
4,7