Balta Group
3,6 out of 5 stars.

Balta Group Employee Reviews

Found 13 reviews matching the search
See all 14 reviews
+ Solide basis van mensen met 20-30-... jaar ervaring, vooral in productie, supply chain, verkoop + Aan de andere kant wordt ook geïnvesteerd in nieuwe mensen uit andere bedrijven en industrieën om daarvan te leren + Veel ondersteuning vanuit het management + Professionaliseringsslag is bezig, wat nu voor extra werkdruk zorgt maar op termijn meer stabiliteit brengt + Zeer gemotiveerde mensen op alle niveaus, vind ik uitzonderlijk vergeleken met de meeste andere bedrijven waar ik al gewerkt heb in al die jaren - Bedrijf in transformatie, daar moet je van houden - Constante negatieve berichtgeving in de financiële pers - Beperkingen als beursgenoteerd bedrijf
Balta va vous attiré avec son taux horaire alléchantes mais sacher que vous ne travailler pas plus de 16jours par moi ensuite il n y a pas de dialogue avec les chefs.Je suis rester 1 an et demi avant de craquer. Sacher qu'il y a 5 temp plein en CDI qui on démissionner.Le matériel est vieux, il ne fonctionne pas .Roubaix-Balta 50 minute et je suis gentille. 40 euro de gasoil par semaine quand tu fait 5 jours.Je ne déconseille vivement de travailler pour Balta
Pros
Aucun
Balta als bedrijf heeft een goede teamspirit die ervoor zorgt dat er kansen gecreëerd worden om door te groeien en jezelf te ontplooien binnen uw vakdomein.
Pros
Glijdende werkuren
Balta is een gevestigde waarde in de streek en werkt hard aan z'n employer branding. De collega's zorgen ervoor dat het een aangename werkplek is waar iedereen zichzelf kan zijn en geapprecieerd wordt.
Hoewel ik maar een dagje stage volgde in het bedrijf, kon ik toch al ondervinden dat er een gezellige sfeer hangt onder de vele werknemers.
Opleiding in een nieuwe firma is belangrijk. Als je die niet krijgt, mag je nog zo gemotiveerd zijn, er zullen altijd zaken zijn die je niet weet. Voor dom verweten worden is dan ook niet zo plezant. Mijn direct leidinggevende was een echte bullebak, die ook niet gegeneerd was om mij en anderen te beledigen. Hij was daarenboven een pathologisch leugenaar.
Pros
Mooie werkuren
Cons
Slechte begeleiding nieuwkomers
De werksfeer is er goed en je kan met iedereen overweg.
entreprise de textile ,grand groupe multinationale.
Werken bij Balta gaat om het ontdekken, ontwikkelen en benutten van talenten. De werkomgeving biedt volop ruimte aan autonomie, eigen initiatief, opleiding en interne mobiliteit. Ook een professioneel onthaalbeleid, een persoonlijke benadering en een individuele opvolging maken hier deel van uit. Balta is fier op zijn medewerkers, want dankzij hun dagelijkse inzet kan Balta als groep zijn ambitieuze doelstellingen waarmaken. Een goede teamsfeer wordt bevorderd door de vele events en activiteiten die door en voor de medewerkers georganiseerd worden: sportieve fietstocht, loopwedstrijd, zwerfvuilactie, bloedinzamelactie, quiz, safety days, familiedagen ...
Pros
Hoogtechnologisch, opleidingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden, internationaal, teamsfeer
Nous travaillons dans une société ou l' entraide est nécessaires pour effectuer un travail qui demande beaucoup de soin et de competence.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Salaire avantageux,bonne entente avec le personnel usine parfaite
Pros
Salaire avantageux
Cons
Pas de pauses
deja nous faisons les deux equipes matin apres midi ouica va dans l ensemble question d habitude
Pros
ticket restaurant
Cons
la route pour y aller
bien mais pas 10 ans travail très stressant et humain considéré comme un robot
Pros
salaire, prime
Cons
travail difficile et cadencé
See more Balta Group reviews
You may want to try: