BAM Groep Reviews

Produktiver Arbeitsort
Construction (voormalige medewerker) –  Frankfurt (Main) Niederrad22 november 2017
Sehr simpel und übersichtlich. Ich bin sehr dankbar.
Bouwplaats Unit Preventie medewerker
BPU medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam11 september 2017
Ik werk op een bouwplaats en schrijf nieuwe bouwvakkers in, maak pasjes aan en neem een veiligheidstoets af. Verder maak ik ze wegwijs op de bouwplaats en controleer als ze zich wel houden aan de veiligheidsvoorschriften. Het is een echte mannenwereld en je moet niet vies zijn van een beetje modder aan je schoenen. Het is geen moeilijke baan, mar je moet wel je mond kunnen openen, omdat bouwvakkers vaak geen zin hebben in een administratieve rompslomp. Ook moet je vroeg in de ochtend beginnen. Omdat je van houding kan afwisselen is het een leuke afwisselend baan, alleen is het altijd tijdelijk. Het is geen moeilijke baan, maar wel een leuk ontspannen baantje. Ik werk via een uitzendbureau, maar krijg niks mee wat betreft management.
Pluspunten
Gratis koffie / thee, afwisselend beweging, je ontmoet nieuwe mensen
Minpunten
niet moeilijk werk, soms rustig, vroeg in de ochtend starten (07:00)
werk privé in harmonie
Fitter (voormalige medewerker) –  Ootmarsum8 september 2017
in dit bedrijf valt goed te overleggen, de lonen zijn wel uitgeknepen in de cao.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
It was just community work.
Community volunteering (voormalige medewerker) –  Oakland, CA21 juli 2017
The original day was figuring how we can give back to the community we lived in. Various ways we came together and did so . I learned many things such as professionalism and discipline.
een gezellige werkomgeving
Verwarmingsmonteur (huidige medewerker) –  Bunnik9 maart 2017
het werk is altijd anders en er was altijd een gezellige en goede zweer op de werkvloer
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Zeer prettige en productieve werkomgeving
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Weert23 februari 2017
Bij mijn vorige werkgever Bam Woningbouw te Weert heb ik de afgelopen 45 jaar met heel veel plezier gewerkt. Ik heb hier door de jaren heen veel werkervaring op gedaan. Het werken met verschillende collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Iedereen stond voor elkaar klaar, ook tijdens ziekteperioden en privéaangelegenheden. We waren een hecht team. Er waren ook vaak stressvolle perioden, maar daar wist iedereen goed mee om te gaan. Dit werd ook door de Directie en leidinggevenden zeer gewaardeerd. Wegens reorganisatie is mijn functie helaas komen te vervallen, en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
veel vrijheid
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Excellent place to work, reliable people. Nice offices
Branch Manager (huidige medewerker) –  Guatemala6 januari 2017
Love being here, is a really nice place, we have meetings to be more
efficients, and we get bonus, and excursions to meet each other
Pluspunten
Hours 7 o 4
Minpunten
No healthcare
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
BAM is een dynamisch bedrijf wat vollop in beweging is.
Commercieel adviseur, Proces adv. & Projectleider (huidige medewerker) –  Amsterdam28 november 2016
Een dag bij BAM is nooit hetzelfde. Veel afwisseling tussen operatie, IT, sales en ontwikkelingen.

Ik heb geleerd dat samenwerken de sleutel tot success is.

Mijn collega's zijn gepassioneerd en gaan voor het vak.

Het moeilijkste aan mijn tijd bij BAM, is het zoeken naar een geschikte vervolgstap.

Het leukste zijn de mooie projecten en de huidige groei/ontwikeling.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 5Rapporteren
difficult to get sales
BAM sales (voormalige medewerker) –  Peterborough, Cambridgeshire22 november 2016
canvessing trying to sell broadband for a certain company/going into peoples houses and convincing them that you provide the best service.a lot off walking after travelling to a certain town
Pluspunten
sometimes got tea and food
Minpunten
long hours difficult to get sales
Super leuke baan!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle11 november 2016
Ik heb met heel veel plezier bij de bam gewerkt! super leuke collega's en een leuke werksfeer!
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Excelente empresa para se trabalhar. Funcionários motivados e que proporcionam excelente convívio
Estagiário (voormalige medewerker) –  Berlim8 november 2016
Estagiava com pesquisa nesta empresa. Os horários eram definidos pela carga de tarefas acumuladas, exigindo bastante responsabilidade pessoal para poder administrar o tempo.
Inicialmente chegava ao escritório, onde checava a caixa de e-mails e preparava os sensores para a próxima etapa, em laboratório. No laboratório eram realizados os testes e gerados os dados, que posteriormente eram tratados no escritório.

Aprendi principalmente a gerenciar meu tempo, além de desenvolver habilidades em softwares como o Labview, para a execução dos testes e o Origin para tratamento dos dados.

Minha supervisora era uma pesquisadora, doutora na área, muito atenciosa e didática, sempre repassando o conteúdo necessário para a execução das tarefas de forma excelente.
leuke en leerzame
Metaal en Electo (voormalige medewerker) –  haarlem16 september 2016
Stroom cabels en stroom kasten vervangen.
ik heb dar geleerd om met electrónica te werken.
Ik had een aardige en liefe baas.
ik had aardige collega`s.
om met stroom te werken.
ik vond het leuk dat we buiten gingen werken.
Pluspunten
open lucht
Minpunten
met stroom werken
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Veel apparte maar ook mooie werkprojecten mogen maken
Voorman Leiding leggen (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 juni 2016
Mooie tijden beleefd toen het nog onder de naam Nelis Infra bestaan heeft en waar ik veel heb kunnen leren van oud collega's die mij hun ervaring hebben bij gebracht om het leggen van leidingen in onze Hoofdstad Amsterdam onder de knie te krijgen en dat is aardig gelukt en heb daardoor mijn functie als voorman kunnen verdienen.
Het leukste aan deze baan is namelijk de variatie en verschillen bij het maken van projecten waarvan de diepste riolering van grote diameters mijn specialiteit is en daar ook met mijn vakkennis en veel plezier met deze collega's in ploeg verband aan werkten.
De moeilijkste dingen die gaven wel eens wat spanning en druk met zich mee maar daar is altijd wel weer een oplossing voor om dan toch het project gereed te krijgen
Maar door de jaren heen zijn er helaas veel van die ervaren personeelsleden met pensioen gegaan of hebben een ander vak gekozen waardoor er helaas steeds minder ervaren collega's er bij zijn gekomen waarmee je mede door de tijdsdruk toch veel van deze handige mensen te kort komen.
Sinds het onder de Bam groep valt is het mede door de economie als door de tijdsdruk wel weer wat zwaarder geworden zodat ik besloten heb toch eens een stapje willen wagen om na zo'n lange periode bij een ander soort gelijke firma in dit werk waar ook diepriolering gedaan wordt omdat dit bij ons helaas bijna niet meer aangenomen wordt vanwege dat onze tak zich gaat concentreren op het aanbrengen van elektra kabels en zelfdenkende meters in de toekomst.
Pluspunten
Vergoedingen en uitbetalingen altijd goed en op tijd
Minpunten
te veel verandering in te korte tijd, met ander soort werk in de toekomst
mooie bedrijf , prettige werksfeer
Uitvoerder utiliteitsbouw (voormalige medewerker) –  Maastricht7 april 2016
alles naar wens volgens de bouwregels.
goede begeleiding.
klant staat centraal.
Pluspunten
prettige samenwerking
Minpunten
hebben zich niet voor gedaan
falta de administracion
Diseñador Gráfico (voormalige medewerker) –  Zapopan, Jal.12 maart 2016
tiene el equipo necesario pero no hay la gente necesaria para llevar a cabo todo el trabajo pendiente lo cual presiona mas el trabajo y el ambiente se puede volver un poco tedioso.
Pluspunten
maquinaria
Minpunten
falta de personas y atencion al cliente
pretigge werksfeer
Hulp Monteur (voormalige medewerker) –  Halfweg25 februari 2016
fijn bedrijf om voor te werken . geweldige tijd fijne collega's,
Pluspunten
goede medewerkers
Minpunten
bedrijf is faliliet gegaan
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede sfeer, collega's en ondersteunend
Vakman Weg en waterbouwkunde (voormalige medewerker) –  Friesland24 februari 2016
Goed bedrijf, leerzaam. Veelzijdig in civiele diensten. Goede samenwerking tussen kantoor en werkvloer.
Pluspunten
Collegialiteit
Minpunten
Te groot geworden
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
BAM heeft mij gevormd tot wie ik nu ben
Technisch Facilitair Manager (voormalige medewerker) –  Bunnik11 februari 2016
Ik heb altijd met veel plezier gewerkt bij BAM. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik voor het grootste gedeelte de groei heb doorgemaakt in de 28 jaar dat ik daar werkzaam ben geweest.

Als organisatie assistent ben ik gestart en ben ik via diverse doorgroeifuncties, zoals projectleider, hoofd ICT, Facilitair Manager uitgegroeid tot Contractmanager.

Door reorganisatie bij BAM en het op dat moment niet hebben van een project heb ik helaas afscheid moeten nemen van deze club.

Nu ben ik een eigen adviesbureau gestart onder de naam Hazeleger Realisatie.
Pluspunten
Zeer goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Te weinig projecten
Bam groep
Sloper bouw (voormalige medewerker) –  Rotterdam19 januari 2016
Het was een leuke baan en vond het een gezellige werksfeer. Het zit in Rotterdam. Ik heb genoeg geleerd en had gezellige collega's
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 4Rapporteren
schoffelen
schoffelen ontkruid eruit halen (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH10 januari 2016
je komt aan bij je werk ga je alle materiaal klaar zetten ga je wijken in daar onkruid eruit halen straten schoonvegen

5 sterren
4 sterren