BAM Groep Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
productive fun place work
Work Experience Student (voormalige medewerker) –  ICC Birmingham30 mei 2018
Tasks involved to complete computer generated costings building/designs/merchandise/materials, report to seniors to clarify and ensure tasks completed correctly. Learned various formats and procedures carried out to complete given tasks on company database. Time management was crucial and helped control workload through effective planning and organising skills. Work ethos was respect and support each other at any given opportunity. Hardest part job becoming familiar with company protocols/policies as allot of information to absorb and process. Most enjoyable part of job was being treated as equal member of team and not just seen as temporary work colleague, having also got to meet and work with individuals from a variety of different backgrounds and skills.
Pluspunten
Good work ethos
Minpunten
limited time to learn vast company procedures ect.
Typisch groot bouwbedrijf
timmerman 1 (voormalige medewerker) –  Landelijk22 april 2018
Groot en log. Uiteindelijk ben jij een nummertje en de aandeelhouders zijn degene die tevreden moeten worden gehouden. Voor mensen met een hbo opleiding of hoger zal het best een goed bedrijf zijn. Maar voor alle mensen die het vuile en zware werk moeten verzetten is weinig waardering.
En onderaannemers moeten op hun hoede zijn als ze zaken doen met de bam
Pluspunten
Fijne directe collega's
Minpunten
Je bent een nummertje. Het menselijke is er door de jaren vanaf gegaan
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Beloftes niet nakomen
Wekvoorbereider (voormalige medewerker) –  Den Haag13 april 2018
Na 2 werkweken achter de rug te hebben, heb ik te horen gekregen dat ik alweer mag vertrekken. In het begin werden er beloftes gemaakt betreft de opleidingen, inwerktrajecten binnen BAM. Ze zouden mij als starter opleiden. Nadat een paar collega’s ontslag hadden genomen hadden ze geen tijd meer voor mij, waardoor ik ontslagen werd. Zeer frustrerend en onprofessioneel voor een bedrijf als BAM.
Pluspunten
Minpunten
Beloftes worden niet nagekomen
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Do not mistake this for BAM FM
Engineer Technician (voormalige medewerker) –  Hemel Hempstead, Hertfordshire8 april 2018
Recruiters deliberately mislead candidates by using this construction side to hide Bam Fm reviews (do a separate search). Bam FM are truly awful and have revolving doors for staff who don’t stay once they realise the truth.
Pluspunten
You can leave
Minpunten
Shoddy practices are rife.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Valorização Profissional, ambiente agradável.
Estágio (voormalige medewerker) –  Marília, SP6 februari 2018
Empresa com bom relacionamento de toda a equipe, valorização do funcionário.
Deve ser feito melhorias na logística e procedimentos / comunicação entre setores.
Pluspunten
Empresa Idonea
Minpunten
Logística
Produktiver Arbeitsort
Construction (voormalige medewerker) –  Frankfurt (Main) Niederrad22 november 2017
Sehr simpel und übersichtlich. Ich bin sehr dankbar.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 5Rapporteren
Goede werkorganisatie
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Nederland13 september 2017
Goed georganiseerd bedrijf met veel mogelijkheden alleen laatste
Jaren veel andere bouwbedrijven bijgekomen. Goede arbeidsvoorwaarden en interne opleidingen..
Pluspunten
Leaseauto en mobiel
Minpunten
Geen deeltijdwerk
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Bouwplaats Unit Preventie medewerker
BPU medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam11 september 2017
Ik werk op een bouwplaats en schrijf nieuwe bouwvakkers in, maak pasjes aan en neem een veiligheidstoets af. Verder maak ik ze wegwijs op de bouwplaats en controleer als ze zich wel houden aan de veiligheidsvoorschriften. Het is een echte mannenwereld en je moet niet vies zijn van een beetje modder aan je schoenen. Het is geen moeilijke baan, mar je moet wel je mond kunnen openen, omdat bouwvakkers vaak geen zin hebben in een administratieve rompslomp. Ook moet je vroeg in de ochtend beginnen. Omdat je van houding kan afwisselen is het een leuke afwisselend baan, alleen is het altijd tijdelijk. Het is geen moeilijke baan, maar wel een leuk ontspannen baantje. Ik werk via een uitzendbureau, maar krijg niks mee wat betreft management.
Pluspunten
Gratis koffie / thee, afwisselend beweging, je ontmoet nieuwe mensen
Minpunten
niet moeilijk werk, soms rustig, vroeg in de ochtend starten (07:00)
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 3Rapporteren
werk privé in harmonie
Fitter (voormalige medewerker) –  Ootmarsum8 september 2017
in dit bedrijf valt goed te overleggen, de lonen zijn wel uitgeknepen in de cao.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
It was just community work.
Community volunteering (voormalige medewerker) –  Oakland, CA21 juli 2017
The original day was figuring how we can give back to the community we lived in. Various ways we came together and did so . I learned many things such as professionalism and discipline.
een gezellige werkomgeving
Verwarmingsmonteur (huidige medewerker) –  Bunnik9 maart 2017
het werk is altijd anders en er was altijd een gezellige en goede zweer op de werkvloer
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Zeer prettige en productieve werkomgeving
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Weert23 februari 2017
Bij mijn vorige werkgever Bam Woningbouw te Weert heb ik de afgelopen 45 jaar met heel veel plezier gewerkt. Ik heb hier door de jaren heen veel werkervaring op gedaan. Het werken met verschillende collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Iedereen stond voor elkaar klaar, ook tijdens ziekteperioden en privéaangelegenheden. We waren een hecht team. Er waren ook vaak stressvolle perioden, maar daar wist iedereen goed mee om te gaan. Dit werd ook door de Directie en leidinggevenden zeer gewaardeerd. Wegens reorganisatie is mijn functie helaas komen te vervallen, en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
veel vrijheid
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Excellent place to work, reliable people. Nice offices
Branch Manager (huidige medewerker) –  Guatemala6 januari 2017
Love being here, is a really nice place, we have meetings to be more
efficients, and we get bonus, and excursions to meet each other
Pluspunten
Hours 7 o 4
Minpunten
No healthcare
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
BAM is een dynamisch bedrijf wat vollop in beweging is.
Commercieel adviseur, Proces adv. & Projectleider (huidige medewerker) –  Amsterdam28 november 2016
Een dag bij BAM is nooit hetzelfde. Veel afwisseling tussen operatie, IT, sales en ontwikkelingen.

Ik heb geleerd dat samenwerken de sleutel tot success is.

Mijn collega's zijn gepassioneerd en gaan voor het vak.

Het moeilijkste aan mijn tijd bij BAM, is het zoeken naar een geschikte vervolgstap.

Het leukste zijn de mooie projecten en de huidige groei/ontwikeling.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 6Rapporteren
difficult to get sales
BAM sales (voormalige medewerker) –  Peterborough, Cambridgeshire22 november 2016
canvessing trying to sell broadband for a certain company/going into peoples houses and convincing them that you provide the best service.a lot off walking after travelling to a certain town
Pluspunten
sometimes got tea and food
Minpunten
long hours difficult to get sales
Super leuke baan!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle11 november 2016
Ik heb met heel veel plezier bij de bam gewerkt! super leuke collega's en een leuke werksfeer!
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Excelente empresa para se trabalhar. Funcionários motivados e que proporcionam excelente convívio
Estagiário (voormalige medewerker) –  Berlim8 november 2016
Estagiava com pesquisa nesta empresa. Os horários eram definidos pela carga de tarefas acumuladas, exigindo bastante responsabilidade pessoal para poder administrar o tempo.
Inicialmente chegava ao escritório, onde checava a caixa de e-mails e preparava os sensores para a próxima etapa, em laboratório. No laboratório eram realizados os testes e gerados os dados, que posteriormente eram tratados no escritório.

Aprendi principalmente a gerenciar meu tempo, além de desenvolver habilidades em softwares como o Labview, para a execução dos testes e o Origin para tratamento dos dados.

Minha supervisora era uma pesquisadora, doutora na área, muito atenciosa e didática, sempre repassando o conteúdo necessário para a execução das tarefas de forma excelente.
leuke en leerzame
Metaal en Electo (voormalige medewerker) –  haarlem16 september 2016
Stroom cabels en stroom kasten vervangen.
ik heb dar geleerd om met electrónica te werken.
Ik had een aardige en liefe baas.
ik had aardige collega`s.
om met stroom te werken.
ik vond het leuk dat we buiten gingen werken.
Pluspunten
open lucht
Minpunten
met stroom werken
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Veel apparte maar ook mooie werkprojecten mogen maken
Voorman Leiding leggen (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 juni 2016
Mooie tijden beleefd toen het nog onder de naam Nelis Infra bestaan heeft en waar ik veel heb kunnen leren van oud collega's die mij hun ervaring hebben bij gebracht om het leggen van leidingen in onze Hoofdstad Amsterdam onder de knie te krijgen en dat is aardig gelukt en heb daardoor mijn functie als voorman kunnen verdienen.
Het leukste aan deze baan is namelijk de variatie en verschillen bij het maken van projecten waarvan de diepste riolering van grote diameters mijn specialiteit is en daar ook met mijn vakkennis en veel plezier met deze collega's in ploeg verband aan werkten.
De moeilijkste dingen die gaven wel eens wat spanning en druk met zich mee maar daar is altijd wel weer een oplossing voor om dan toch het project gereed te krijgen
Maar door de jaren heen zijn er helaas veel van die ervaren personeelsleden met pensioen gegaan of hebben een ander vak gekozen waardoor er helaas steeds minder ervaren collega's er bij zijn gekomen waarmee je mede door de tijdsdruk toch veel van deze handige mensen te kort komen.
Sinds het onder de Bam groep valt is het mede door de economie als door de tijdsdruk wel weer wat zwaarder geworden zodat ik besloten heb toch eens een stapje willen wagen om na zo'n lange periode bij een ander soort gelijke firma in dit werk waar ook diepriolering gedaan wordt omdat dit bij ons helaas bijna niet meer aangenomen wordt vanwege dat onze tak zich gaat concentreren op het aanbrengen van elektra kabels en zelfdenkende meters in de toekomst.
Pluspunten
Vergoedingen en uitbetalingen altijd goed en op tijd
Minpunten
te veel verandering in te korte tijd, met ander soort werk in de toekomst
mooie bedrijf , prettige werksfeer
Uitvoerder utiliteitsbouw (voormalige medewerker) –  Maastricht7 april 2016
alles naar wens volgens de bouwregels.
goede begeleiding.
klant staat centraal.
Pluspunten
prettige samenwerking
Minpunten
hebben zich niet voor gedaan
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BAM Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,8Werk-Privé Balans