Bank J.Van Breda & C° / Banque J.Van Breda & C°

Found 4 reviews matching the search See all 5 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Hard work for little salary
Account Manager (Current Employee) –  Antwerpen (provincie)8 August 2018
Me and most of my colleagues work constant overtime or should work overtime to finish their work at a high quality. Salaries are low compared with comparable jobs in other companies. While colleagues are really, really nice people, there is no real team culture, because most people are too busy with their own work.
Pros
Nice friendly colleagues
Cons
Hard work for little salary
Was this review helpful?YesNoReport
Leuke cultuur
Medewerker (Current Employee) –  Antwerpen (stad)29 May 2018
- leuke feestjes (nieuwsjaarsfeest, eigen festival)
- uitdagende projecten
- afdelingsoverschrijdend werken
- Volgt de trends (IT, social, app,...)
- ...
Was this review helpful?Yes 1No 1Report
Bij Bank J.Van Breda & C° ben je architect van je eigen loopbaan
Specialist Rekrutering en Selectie (Current Employee) –  Antwerpen (stad)16 April 2018
Toen ik in 2014, vlak na mijn studies, hier gestart ben kreeg ik al snel heel wat verantwoordelijkheden en de ruimte om mijn kennis in praktijk om te zetten. Ik kreeg de kans om mijn expertise uit te bereiden door verschillende (interne en externe) opleidingen, alsook ervaring op te doen binnen de verschillende domeinen verbonden aan mijn functie.

Nu vier jaar (en verschillende boeiende projecten) later ben ik doorgegroeid naar specialist en geef ik het beleid binnen mijn domein mee vorm. Bij Bank J.Van Breda & C° neem je jouw loopbaan echt in eigen handen en krijg je kansen om je talenten optimaal in te zetten.
Pros
Ruimte voor initiatieven en om verantwoordelijkheden op te nemen (ondernemerschap), no-nonsense bedrijfscultuur met directe communicatie(lijnen), doorgroeimogelijkheden en flexibele werkuren
Cons
Was this review helpful?Yes 2NoReport

See more Bank J.Van Breda & C° / Banque J.Van Breda & C° reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Bank J.Van Breda & C° / Banque J.Van Breda & C°. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,2