Barry Callebaut
Barry Callebaut Employee Review

moeilijke, maar productieve werkomgeving

9 October 2013
* Een typische dag hield in, het productief houden van de werkvloer. Meehelpen een lijn op te starten en goed draaiende te houden. Veel handleidingen schrijven voor de operatoren op de werkvloer, zodat deze vertrouwd geraken met de machines.
* 5S op de werkvloer integreren en omgaan met verschillende soorten personen in een bedrijf.

* Ik had leuke bazen, waarmee men gemakkelijk het een en ander kan delen van problemen bij een project of waar men terecht kon bij interne strubbelingen. Zijn steeds correct geweest.

*Met sommige collega's had ik een goede band, met de meestergasten, de operatoren en mijn baas. Met de technische meestergast had ik niet zo een goede band, hij was zeer moeilijk te doorgronden en je wist niet wat je diende te vertellen.

* Het moeilijkste was van de baan was dat je het gevoel kreeg op een eiland te werken door het mindere contact met de technische meestergast. Dit kwam de productiviteit en daardoor ook de samenwerking niet ten goede.

* Het leukste was om in een productieomgeving terecht te komen, met verschillende soorten mensen en met verschillende ideeën en opvattingen. Zou iets zoek ik dan ook opnieuw.
Work/Life Balance
Culture
Pros
middaglunch goedkoop verkrijgbaar
Cons
te weinig appreciatie voor geleverd werk
Similar reviews
8 September 2020
Same location
Keukenmedewerker (Former Employee) - Wieze
Pour l'Usine, je ne sais pas. Mais en cuisine l'ambiance est malsaine. Harcèlement moral au travail
Pros
Rien
Cons
Tout
26 August 2020
cariste magasinier (Former Employee) - Halle
Un boulot très agréable avec le clark, rétracte, tourell
La direction gérer très bien l entreprises

L entreprise été bien situer, plus les frais de déplacement été payer
Pros
Très bien payé
Cons
Saisonnier
15 February 2020
Production Manager (Current Employee) - Halle
Vlakke organisatie, project gedreven. Talent krijgt kans om zich te ontwikkelen.