Review over Barry Callebaut van een werknemer

Bekijk alle reviews over Barry Callebaut

moeilijke, maar productieve werkomgeving
Productie ingenieur (voormalige medewerker) –  Wieze9 oktober 2013
* Een typische dag hield in, het productief houden van de werkvloer. Meehelpen een lijn op te starten en goed draaiende te houden. Veel handleidingen schrijven voor de operatoren op de werkvloer, zodat deze vertrouwd geraken met de machines.
* 5S op de werkvloer integreren en omgaan met verschillende soorten personen in een bedrijf.
* Ik had leuke bazen, waarmee men gemakkelijk het een en ander kan delen van problemen bij een project of waar men terecht kon bij interne strubbelingen. Zijn steeds correct geweest.
*Met sommige collega's had ik een goede band, met de meestergasten, de operatoren en mijn baas. Met de technische meestergast had ik niet zo een goede band, hij was zeer moeilijk te doorgronden en je wist niet wat je diende te vertellen.
* Het moeilijkste was van de baan was dat je het gevoel kreeg op een eiland te werken door het mindere contact met de technische meestergast. Dit kwam de productiviteit en daardoor ook de samenwerking niet ten goede.
* Het leukste was om in een productieomgeving terecht te komen, met verschillende soorten mensen en met verschillende ideeën en opvattingen. Zou iets zoek ik dan ook opnieuw.
Pluspunten
middaglunch goedkoop verkrijgbaar
Minpunten
te weinig appreciatie voor geleverd werk
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren

Andere reviews over Barry Callebaut van werknemers

Groeiend bedrijf met mogelijkheden
HSE Manager (voormalige medewerker) –  Halle1 februari 2019
Een bedrijf in volle groei met tal van uitdagingen in verschillende domeinen (departementen)
Grote investeringen worden gerealiseerd.
Veiligheid is prio 1
Diversiteit aan werknemers origine. Algemeen (Arbeiders / bedienden / management)
Pluspunten
Sterke groei cin een robuste groep (Barry-Callebaut)
Minpunten
Tijd
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Environment de travail agréable
Réceptionniste (huidige medewerker) –  Brussel12 juni 2018
C'est très bien améliorer , j'aimerais bien travaillé
Pluspunten
Repas gratuit
Minpunten
Pas avantages en nature
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Barry Callebaut. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,5