BASF Reviews

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Entreprise professionnelle
Opérateur de production (voormalige medewerker) –  Parc-d'Anxtot (76)6 november 2016
L'entreprise accordait beaucoup d'intérêt à ses travailleurs. Nous avions de nombreux avantages tant sur le plan financier qu'au niveau de l'environnement de travail.
Goed restaurant, regelmatige uren
Piping en equipment Engineer (voormalige medewerker) –  Antwerp, OH8 augustus 2016
Stabiele werksituatie met een zeer goed imago.
Regelmatige uren. Werkzekerheid. Sterke organisatie.
Pluspunten
Voorbeeldige Keuken
Minpunten
Grote bureau's
goede salaris, slechte management
Project Engineer (voormalige medewerker) –  Antwerpen21 mei 2016
Ik was niet blij, heel slechte werksfeer, slechte manager, slechte HR team.
Great place to work
Admin (huidige medewerker) –  Waterloo18 mei 2016
Positive points:

Great place to work with a nice work atmosphere.
Nice package including insurances, medical check-up, holidays, ...
Flexible working hours.
Lots of trainings and focus on development.
Lots of contacts with colleagues worldwide.
Possible international assignments if mobile.
High standards of safety.

Negative point:

If not mobile, limited evolution prospects (depending on the function) given the small site of the size in Waterloo.
Algemeen
Stage (voormalige medewerker) –  Antwerpen8 september 2015
Op BASF leerde ik kennismaken met de productie en het ploegensysteem. De collega's tijdens mijn stage waren heel aangenaam en het was leuk om met ze samen te werken. het moeilijkste was het zware werk verrichten omdat ik nog niet de kracht heb om het mannenwerk even goed uit te voeren. het leukste is dat je elke keer weer nieuwe dingen ontdekt in de installatie en zo telkens weer iets bijleert.
werken bij PTQ
Contractor (huidige medewerker) –  PTQ7 juli 2015
Het is wel een afwisseling van de jobinhoud,maar het is zo dat de dagen lang duren . Ik vertrek thuis rond half zeven 's morgens en ben pas terug thuis rond half zeven 's avonds .

De leiding is niet zo goed georganiseerd . Het is een rommeltje dat we hier moeten rechttrekken .

Verder is wel dat de inhoud mij wel bezig houdt maar toch de uurtjes dat ik onderweg voor 8 u te werken is te lang.

Het loon dat ik hier heb is ook beneden mijn niveau en wil dit terug naar boven maar hier bestaat de kans dat ik iets meer kan verdienen nihil .
Pluspunten
Minpunten
Te lang onderweg zo'n 12 uur voor 8 u te werken
Leerrijke en aangename ervaring
Meeloopstage (voormalige medewerker) –  Mechatronica27 april 2015
Wanneer ik s'ochtends op de dienst aankwam werd ik meteen vriendelijk door iedereen begroet, ook zei die later aankwamen werden door ons begroet en omgekeerd. Dit zorgde al voor een aangename sfeer voor de rest van de dag.
de ene werkdag was uiteraard drukker als de ander, dagelijks werd er een briefing gehouden en werd er overlopen wat er moest gebeuren en tegen wanneer.
Vaak houd dit een onderhoud of herstelling van een toestel in, kuisen, kalibreren, vervangen en dergelijke.
met de directie ben ik niet vaak in contact gekomen maar mijn stagementor was eveneens een van de groepsleiders. naar mijn mening leek hij deze taak goed te volbrengen en hield mij goed op de hoogte van hoe bepaalde dingen in een zitten zowel als op de werkvloer als de inhoud van de machines. als er even geen werk te doen was had hij verschillende info boekjes zodat ik me nuttig kon blijven bezighouden.
aangezien dit een meeloopstage was kan ik moeilijk oordelen over de moeilijkheidsgraad van de verrichte taken maar soms duurt een onderhoud twee dagen en dan is dit al snel vermoeiender dan wanneer er afwisseling in je werkdag zit.
Pluspunten
warme maaltijd aan een degelijke prijs, bussen zowel in als buiten de werkomgeving, gratis koffie en thee, rookzones
Minpunten
meeloopstage (weinig praktische ervaring kunnen opdoen)
Stage
Stage (voormalige medewerker) –  Antwerpen27 mei 2014
Hier heb ik een zeer korte stage van amper 5 dagen. Heb er vooral meegelopen met een ervaren technieken en zo meer ervaring opgedaan aan de meet- en regeltechniek.
Zeer goede ervaring
Account Manager Mining & Waterchemicals Benelux (voormalige medewerker) –  Waterloo19 mei 2014
Salesmeetings top

Account Management outstanding

Vrijheid van werken
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
goede werksfeer
chauffeur, magazijnier (voormalige medewerker) –  chauffeur magezijnier17 februari 2014
g oede werkmakkers veel bij geleerd goede directie goeie collega s geen moeilijk heden heel goeie sfeer spijt dat ik niet mocht blijven was via interim
Pluspunten
maaltijdchecx
Minpunten
dat ik niet mocht blijven
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Prettige werksfeer en leuke collega's
Planner (voormalige medewerker) –  Antwerpen4 februari 2014
bij het binnenkomen wensen wij elkaar door middel van een hand iedereen goede morgen dan komt de koffie, computer opstarten,ochtendvergadering en dan aan het werk, gemoedelijk en gezellig.
Pluspunten
gratis koffie, thee en water
Minpunten
Geen water op de afdeling staat in de gang
Très bonne entreprise
Superviseur de pause (voormalige medewerker) –  Feluy20 december 2013
Démarrage d'unité très intéressant ! Super ambiance entre collègues et directeur de production. Usine ( SEVESO) sécurité avant tout!
Le difficile gérer son stress en cas d'alerte réelle. BASF est une très bonne école avec une très grande expérience pour tout le monde .
Pluspunten
Salaire
Minpunten
Aucun

Zie meer reviews over BASF

Waarderingen op categorie

4,1
3,6
3,7

Reviews over BASF gesorteerd op locatie