BEL&BO

HelpfulnessRatingDate
Showing all 13 reviews

Travail agréable, ambiance décontractée

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Super travail d'équipe, entreprise sérieuse qui considère ses employés.

Pros

Avantages extra légaux

Cons

Un peu trop fermé à essayer de nouvelles choses pour sauver son magasin

Productieve, gezellige en aangename werkomgeving

Heel aangenaam ontvangen geweest in het team. Elke dag een hele toffe sfeer onder alle collega's van de verschillende afdelingen. Behulpzame en vriendelijke collega's. Helemaal top!

environnement de travaille agréable

Il y a une bonne ambiance et une chouette cohésion d'équipe se qui permet de se sentir bien et en confiance pour réaliser le travail correctement.

Leuk werk

Het was werken in een toffe aangename sfeer. Ik vond het kassawerk het interessantst.

Pros

Sfeer

Cons

Soms geen werk

Environnement agréable

Équipe au top , horaires convenants , salaire convenant

Pros

Chèques cadeau

Gezellige sfeer

Werken bij Bel & Bo heeft mij doen inzien dat ik heel graag werk in een winkel. Dus zou ik graag een vaste job (fulltime) hebben in deze sector. De sfeer daar is heel gezellig en ik geniet ervan om telkens mensen te kunnen verder helpen, aan de kassa te staan, de winkel op orde houden,... Ik vind dit echt geweldig. Ik heb geleerd om kritiek op te nemen en hier aan te werken. Ik werk er nog steeds aan om dit niet te persoonlijk te nemen. Mijn collega's zijn heel behulpzaam naar mij en anderen toe. Ze zijn heel gezellig en aangenaam om mee te werken. Je bent geen buitenstaander daar.

entreprise très agréable

ouverture, fermeture magasin service clientèle omniprésent caisse réassort préparations de commandes vérification de livraisons cadre de travail agréable, travail d'équipe important, très bonne expérience.

Très bien

Très bonne équipe , bonne entente pendant la journée il faut conseiller le client,conclure une vente a la caisse,ranger le rayon,faire en sorte que le magasin soit présentable(propreté),rester souriante et dynamique et sociable.

Pros

bien payer

Cons

magasin pas bien placer

stage periode

Ik heb een hele leuke stage periode gehad in Bel & Bo en veel geleerd. De collega's daar zijn ook heel vriendelijk

gezellige sfeer, leuke collega's

een typische dag op het werk: de kassa tellen en controleren, orde doen in de winkel, leveringen controleren, uitpak doen, een goede klantenservice geven zoals een klant vraagt wat hulp dan moet je bij wijze van spreken alles laten vallen om die klant voort te helpen. altijd vriendelijk en geduldig blijven. 's Morgens zien of dat alles schoon is zoals de pashokjes, de vuilbakjes, de spiegels, stofzuigen, zien of de kleren netjes opgeplooid zijn of hangen. Ik doe vooral kassa, dus ik doe dikwijls de betalingen en werk veel met geld en tegelijk pak ik ook uit en help de klanten verder. wat ik geleerd heb: geduldigheid, stipt zijn , doorwerken, een goede klantenservice geven en werken in een team vrouwen, flexibel zijn. mijn collega's: ik heb heel leuke collega's, ik mag absoluut niet klagen. Er is een leuke werksfeer en we steunen elkaar. directie: ik heb om eerlijk te zijn heel weinig contact met de directie dus ik kan daar niet over oordelen. Het moeilijkste van de baan: Dat de taken van een verkoopster dikwijls onderschat wordt en dat het heel hard werken is, vooral op het Gouden Kruispunt. Bel&Bo kan je niet vergelijken met een boetiek in een stad. het leukste van de baan: De collega's, de werksfeer, sociale contacten met de klanten en een klantenservice geven.

Pros

korting op de kledij

travail très agréable

vente aux clients caisse rangement clôture des fins de mois commandes des fournitures déchargement même du camion dans la galerie par tringles

Pros

bonne entente dans l'équipe

Cons

le déchargement du camion, car nous devions monter dans camion

Super magasin

Ambiance générale très bonne , rien a redire sur ce magasin. Les journées se déroulent d’après l'arrivage de la marchandise , les étalages à changer ...

travaillee et aprendre encore de jour en jour

L 'approvisionnement des rayons , espris d équipeLe contact avec le clients est autre mon dynamisme et mon sens du commerce sont des réel atout

Pros

serviable, soigneuse, dynamique présentable motiveé

Cons

pas de permis

Ask a question about working or interviewing at BEL&BO. Our community is ready to answer.Ask a Question

4,3 out of 5 stars for Work/Life Balance

Compare BEL&BO with

• Companies
  • BEL&BO
  • Employee Reviews
Tell us how to improve this page
What would you add or change?