BEL&BO

BEL&BO Employee Reviews

Showing all 12 reviews
Heel aangenaam ontvangen geweest in het team. Elke dag een hele toffe sfeer onder alle collega's van de verschillende afdelingen. Behulpzame en vriendelijke collega's. Helemaal top!
Il y a une bonne ambiance et une chouette cohésion d'équipe se qui permet de se sentir bien et en confiance pour réaliser le travail correctement.
Het was werken in een toffe aangename sfeer. Ik vond het kassawerk het interessantst.
Pros
Sfeer
Cons
Soms geen werk
Équipe au top , horaires convenants , salaire convenant
Pros
Chèques cadeau
Werken bij Bel & Bo heeft mij doen inzien dat ik heel graag werk in een winkel. Dus zou ik graag een vaste job (fulltime) hebben in deze sector. De sfeer daar is heel gezellig en ik geniet ervan om telkens mensen te kunnen verder helpen, aan de kassa te staan, de winkel op orde houden,... Ik vind dit echt geweldig. Ik heb geleerd om kritiek op te nemen en hier aan te werken. Ik werk er nog steeds aan om dit niet te persoonlijk te nemen. Mijn collega's zijn heel behulpzaam naar mij en anderen toe. Ze zijn heel gezellig en aangenaam om mee te werken. Je bent geen buitenstaander daar.
ouverture, fermeture magasin service clientèle omniprésent caisse réassort préparations de commandes vérification de livraisons cadre de travail agréable, travail d'équipe important, très bonne expérience.
Très bonne équipe , bonne entente pendant la journée il faut conseiller le client,conclure une vente a la caisse,ranger le rayon,faire en sorte que le magasin soit présentable(propreté),rester souriante et dynamique et sociable.
Pros
bien payer
Cons
magasin pas bien placer
Ik heb een hele leuke stage periode gehad in Bel & Bo en veel geleerd. De collega's daar zijn ook heel vriendelijk
een typische dag op het werk: de kassa tellen en controleren, orde doen in de winkel, leveringen controleren, uitpak doen, een goede klantenservice geven zoals een klant vraagt wat hulp dan moet je bij wijze van spreken alles laten vallen om die klant voort te helpen. altijd vriendelijk en geduldig blijven. 's Morgens zien of dat alles schoon is zoals de pashokjes, de vuilbakjes, de spiegels, stofzuigen, zien of de kleren netjes opgeplooid zijn of hangen. Ik doe vooral kassa, dus ik doe dikwijls de betalingen en werk veel met geld en tegelijk pak ik ook uit en help de klanten verder. wat ik geleerd heb: geduldigheid, stipt zijn , doorwerken, een goede klantenservice geven en werken in een team vrouwen, flexibel zijn. mijn collega's: ik heb heel leuke collega's, ik mag absoluut niet klagen. Er is een leuke werksfeer en we steunen elkaar. directie: ik heb om eerlijk te zijn heel weinig contact met de directie dus ik kan daar niet over oordelen. Het moeilijkste van de baan: Dat de taken van een verkoopster dikwijls onderschat wordt en dat het heel hard werken is, vooral op het Gouden Kruispunt. Bel&Bo kan je niet vergelijken met een boetiek in een stad. het leukste van de baan: De collega's, de werksfeer, sociale contacten met de klanten en een klantenservice geven.
Pros
korting op de kledij
Cons
vente aux clients caisse rangement clôture des fins de mois commandes des fournitures déchargement même du camion dans la galerie par tringles
Pros
bonne entente dans l'équipe
Cons
le déchargement du camion, car nous devions monter dans camion
Ambiance générale très bonne , rien a redire sur ce magasin. Les journées se déroulent d’après l'arrivage de la marchandise , les étalages à changer ...
L 'approvisionnement des rayons , espris d équipeLe contact avec le clients est autre mon dynamisme et mon sens du commerce sont des réel atout
Pros
serviable, soigneuse, dynamique présentable motiveé
Cons
pas de permis
  1. Employee Reviews